Alleen drinken als niemand het zietquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Tigerr het volgende:
Alleen ruikt energy nogal sterk dus het zal al snel gedetecteerd worden. iemand een idee om dit op te lossen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
In mijn tijd smokkelden we nog drank. Tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
Dit iddquote:
En dit idd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
In mijn tijd smokkelden we nog drank (en wiet). Tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Is koffie ook verboden voor de leraren dan?
11 uur + een week!!!111!1quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Gossie gossie.. Kunnen de scholieren van tegenwoordig niet eens meer 11 uurtjes zonder energiedrink?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
In mijn tijd smokkelden we nog drank (en wiet). Tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
Faggot.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:25 schreef richnigger het volgende:
Energy Drink is lekker, frikandelbroodjes daarentegen
Dit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
frikandelbroodjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:25 schreef richnigger het volgende:
Energy Drink is lekker, frikandelbroodjes daarentegen
Lekker orgineel ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Vroeger smokkelde je tenminste nog alcohol mee, tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
Nog meer moeite voor fucking energy drinkquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef AwesomeSauce het volgende:
Koop een euro shopper blikje cola ()
Giet hem leeg, en met een blikken opener haal je de boven en onderkant eraf. Je hebt nu een mantel over. Die roll je naar binnen toe zegmaar, zodat hij strakker zit dan normaal. Dan doe je dan over je blikje heen en dan zullen ze niks zien
*slurp* WIE HEEFT HET *slurp slurp* HOOR IK HET NOU WEER?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Ezio het volgende:
Gewoon drinken en tijdens het drinken keihard blijven roepen ''WIE HEEFT ER ENERGYDRINK, IK RUIK HET???'' en dan anderen boos aankijken.
Klopt we hebben ook een systeem bedacht, we hebben iemand die neemt 2 liter bier mee in een koffer met dubbele bodem, ik zou de energy drink regelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ha, in mijn tijd namen we tenminste nog drank mee.
Haha, stevenmac zat op het Piraatje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
In mijn tijd mocht ik niet mee met het buitenlandse tripje omdat ik in de probleemklas zat
Maar jij werd wel altijd netjes met een busje naar huis gebracht en opgehaald.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
In mijn tijd mocht ik niet mee met het buitenlandse tripje omdat ik in de probleemklas zat
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
*slurp* WIE HEEFT HET *slurp slurp* HOOR IK HET NOU WEER?
Moet goed komen!
Nee Noorderveerquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, stevenmac zat op het Piraatje.
2 liter bier voor hoeveel man?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef Tigerr het volgende:
[..]
Klopt we hebben ook een systeem bedacht, we hebben iemand die neemt 2 liter bier mee in een koffer met dubbele bodem, ik zou de energy drink regelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |