Ik heb daar wel een duit in het zakje gedaan, maar het topic is gekaapt door Zienswijze met zijn stokpaard de linksmens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef eriksd het volgende:
Deze 5 posts zijn nu al inhoudelijker dan dat hele NWS topic
Ik snapte sowieso niet waarom het daar meteen over partijpolitieke kleur ging. Als ik kijk naar Van der Laan of Marcouch kan ik daar prima zaken mee doen, me dunkt. PvdA of nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een duit in het zakje gedaan, maar het topic is gekaapt door Zienswijze met zijn stokpaard de linksmens.
Tja dat is Zienswijze. Links is de duivel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snapte sowieso niet waarom het daar meteen over partijpolitieke kleur ging. Als ik kijk naar Van der Laan of Marcouch kan ik daar prima zaken mee doen, me dunkt. PvdA of niet
Wat een naar mens ben je toch. Jij kijkt puur uit leedvermaak naar die fattiesquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, ik zat te zappen,kom bij De Afvallers XXL en bleef even kijken. Zie je zo'n stel, wegen samen 250 kilo, ruwweg 50/50 verdeeld, zit die man te vertellen "ja, zij is te zwaar en als zij niet afvalt dan gaat ze vast eerder dood", terwijl hijzelf 120 kilo weegt.
Joost Eerdmans is ook op de buis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een naar mens ben je toch. Jij kijkt puur uit leedvermaak naar die fatties
Ik ben blijven hangen bij EO'rs die aan het bidden zijn tegen loverboys.....
Top, kan ik me daar heerlijk aan ergeren!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joost Eerdmans is ook op de buis.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Top, kan ik me daar heerlijk aan ergeren!
Van WNL?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joost Eerdmans is ook op de buis.
Ik erger mij altijd dood aan die Wiegel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Van WNL?
Met de rechtse tafelgasten
Ik moet er altijd lachen. Hij heeft iets van een clownquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
Joost Eerdmans, mijn held. Mede dankzij hem weet ik waarom ik links moet stemmen.
Ik erger me juist altijd aan dat ene knulletje van de VVD, verdomme, hoe heet hij nou, Ernst-Jan nog ietsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik erger mij altijd dood aan die Wiegel.
Alleen die kop al:quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik erger mij altijd dood aan die Wiegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, er zijn heel veel VVD'ers waar ik mij aan erger.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik erger me juist altijd aan dat ene knulletje van de VVD, verdomme, hoe heet hij nou, Ernst-Jan nog iets
Die uber nicht.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
Vind die presentator van Ochtendspits ook behoorlijk hersenloos.
Boekestein?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik erger me juist altijd aan dat ene knulletje van de VVD, verdomme, hoe heet hij nou, Ernst-Jan nog iets
Ja, hij, Arend-Jan Boekesteinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |