quote:hoi
is het een manetje of ene vrouwtje?
quote:hallo u spreekt met dave ik heb interese wil eerst een foto zien voordat ik haar neem
quote:heb je een bak bij? adners hoeft het niet
peter
quote:welke kleur is het
quote:Ik heb geen bak maar wel geintereseert ik heb ook geen auot ofsow kunt u hem brengen, ik woon in zoetermeer ikbeloof dat ik er goed voor ga zofen
- natalie
aso..quote:hallo,
ik neem aan dat je hem komt brengen als je hem weg wilt hebben?
gr, dominiek
quote:hai
wij zijn erg geintereseerd wij vangen dieren op die nergens terecht kunnen en wij hebben interesse in jouw dier!
graag nog even foto's voordat wij hem op komen hale want wij zijn geinteresserd
mvg
******* opvang
quote:Goededag
Ik vang graag luipaardgeckos op, ik fok ze niet!!!
OMG!!! deze kerel haalde het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:hey als je een foto erbij plaatst en mij verteld hoe groot de hok ken ik vertele of ik hm kmo halen voor wat hoort wat.
greetz
jeremeay
zo een dier is niet eens geschikt voor een 9 jarig jong, en voor 50 euro kunt je alles van marktplaats kopen...quote:hallo
wij zijn erg blij deze advertentie gevonden te hebben, wij willen voor onze zoontje van 9 een luipaaardgeko en een hokje ervoor geven voor zijn verjaardag, maar helaas is het allemaal zo duur. Waneer mogen wij hem ophalen, onze zoontje zou er erg blij mee zijn
met harteleijkegroeten
Yvon en Ronald
Klacht: Marktplaats wordt gedomineerd door kampers en tokkiesquote:Goededag.
Ik las uw advertentie op marktplaats en ik wil haar wel overnemen, ik heb thuis een mooie terrarium staan van 1.5 bij 50cm met voldoende schuilplaatsen. Als je het goed vind haal ik haar maandag avond op. Volgens de advertentie wilde u geen foto's laten zien, als u dit deed omdat ze een pootje of een stuk staart mist maakt dat mij niks uit, ik vind het gewoon hele leuke diertjes
Met vriendelijke groet,
Chayenne ********
quote:
DIE!quote:k heb geen bak maar wel geintereseert ik heb ook geen auot ofsow kunt u hem brengen, ik woon in zoetermeer ikbeloof dat ik er goed voor ga zofen
- natalie
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Rectum het volgende:
hallo met henk ik ben wel benieuwd hoe zon panthergecko smaakt. Wil wel ophalen maar kom met de bus. dus graag financiele reiscompilaties voor mij en de gecko.
ik hoor graag van je
Dit zou mij echt niet verbazen als ik die zou krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Rectum het volgende:
hallo met henk ik ben wel benieuwd hoe zon panthergecko smaakt. Wil wel ophalen maar kom met de bus. dus graag financiele reiscompilaties voor mij en de gecko.
ik hoor graag van je
Ik zat vroeger op een dieren forum, maar toen ik daar zei dat ik mijn dieren houd op 25-26 graden werd ik helemaal geflamed en gebash omdat ze dus op 27-28 graden gehouden moeten worden. Nooit meer kom ik daar terugquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef Haque het volgende:
Wow wat een paupervolk man, er bestaat vast wel een dierenforum of iets waar iemand hem wil overnemen die er wel goed voor zorgt.
Ik begrijp overigens wel dat mensen een foto van het dier willen zien. Jij hebt jouw redenen om er geen foto bij te zetten maar een koper wil ook weten wat hij in huis haalt.
Je hebt een punt, maar:quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
Die reacties zijn om te lachen
Maar ik snap de mensen wel die graag een foto willen zien eigenlijk.
Klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar:
Men mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
Heb je de laatste quote overgeslagen ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt.
Heb je trouwens al wel serieuze reacties gehad?
die em nu heeft opgegeten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Sanchos het volgende:
Antiklacht: Chayenne bleek een lekker indo meisje te zijn
Mensen aanbieden op Marktplaatsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef vanBinsberge het volgende:
kan iemand mij trouwens een lijstje sturen met kwaliteitsmarktplaats topics, net als die ene van die gast met portofoon laatst. prachtig
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Geweldig omte lezen altijd die MP topicswat een debielen lopen er rond he, en dan te bedenken dat zij het sterkste zaadje waren.. de klere zeg
HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER! KUNT U MIJ HOREN??????quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef vanBinsberge het volgende:
kan iemand mij trouwens een lijstje sturen met kwaliteitsmarktplaats topics, net als die ene van die gast met portofoon laatst. prachtig
quote:
Oh? was jij erbij? sukkel.quote:
quote:
Telkens jullie 2quote:
props voor jouw geheugenquote:
In discussies somsquote:
voorbeeld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
In discussies somshet is leuk om te zien, en eigenlijk altijd wel grappig
Was dat niet de ene topic van 3 jaar terug? Die gast die portofoons wilde zodat hij zichzelf backstage kon laten gaan bij jan smit?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef ukga het volgende:
[..]
HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER! KUNT U MIJ HOREN??????
Ik discussieer nooit. In principe heb ik altijd gelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
ey. al voorbeeld gevonden mattie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
ey swa, je weet toch ik was aan het spacen enzo, en het ging zo snelquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ey. al voorbeeld gevonden mattie?
maar ik maak dan ook met iedereen ruzie hier
Verwezen naar het land der fabelen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:49 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
ey swa, je weet toch ik was aan het spacen enzo, en het ging zo snel![]()
verkeerde gozer, jij hebt zo'n plaatje weet je en en, nee ik keek weer eens niet goed![]()
klap me niet broeder
quote:
Pertinent onwaar daar het land der fabelen een verzinsel is wordt deze uitspraak hierbij nietig verklaard.quote:
godsamme ik kon bijna geen adem meer halen van het lachenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Rectum het volgende:
ik hoor graag van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een relatie zou krijgen heb je een vriendin van Marktplaats.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef Sanchos het volgende:
Geen pics van Chayenne >: (, als me date vanavond misgaat is zij mijn back-up plan.
Ik vond het juist ironisch dat iemand die 'Cheyenne' heet als normaalste overkwam van dat stelletje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Hoogheid het volgende:
Jezus wat een reacties![]()
Maar zo gaat het dus in de meeste gevallen. Ik las laatst dat iets van 40% van de mensen laagopgeleid is dus dan kom je inderdaad snel dit soort lui tegen.. wat een paupers
Wel kudo's voor Cheyenne, tenminste een normale reactieKlinkt tenminste ook als iemand aan wie je het beestje kwijt kan en iemand die er goed voor kan zorgen, in plaats van die andere rambo's die even een gecko willen om er kijken 'of het wat is' en ze dan langs de sloot uit de auto gooien
Ja, dat had ik toevallig wel ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heb je de laatste quote overgeslagen ofzo.
maar ik zoek een complex goed kwaliteitsverhaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Marktplaats Sukkels deel 24; Niet posten op zondag
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaatsquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
maar ik zoek een complex goed kwaliteitsverhaalgeen linkjes naar falerts
En engels kan ie ook niet.quote:Hello,
Cant speak dutch i wantyour lizard pay good for it attention.
Dany
quote:
Wait, wat?quote:
HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HORENquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:25 schreef Kriegel het volgende:
Ik moet binnenkort nog een setje lichtmetalen velgen verkopen, als je weet wat voor halvegaren dáár over het algemeen in geïnteresseerd zijn kan ik m'n borst volgens mij wel nat maken.
Da's heel geen echte man.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:43 schreef Wing het volgende:
Met Google zie ik steeds alleen dezelfde man.
http://www.google.nl/sear(...)og&sa=N&hl=en&tab=wi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |