die em nu heeft opgegeten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Sanchos het volgende:
Antiklacht: Chayenne bleek een lekker indo meisje te zijn
Mensen aanbieden op Marktplaatsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef vanBinsberge het volgende:
kan iemand mij trouwens een lijstje sturen met kwaliteitsmarktplaats topics, net als die ene van die gast met portofoon laatst. prachtig
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Geweldig omte lezen altijd die MP topicswat een debielen lopen er rond he, en dan te bedenken dat zij het sterkste zaadje waren.. de klere zeg
HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER! KUNT U MIJ HOREN??????quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef vanBinsberge het volgende:
kan iemand mij trouwens een lijstje sturen met kwaliteitsmarktplaats topics, net als die ene van die gast met portofoon laatst. prachtig
quote:
Oh? was jij erbij? sukkel.quote:
quote:
Telkens jullie 2quote:
props voor jouw geheugenquote:
In discussies somsquote:
voorbeeld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
In discussies somshet is leuk om te zien, en eigenlijk altijd wel grappig
Was dat niet de ene topic van 3 jaar terug? Die gast die portofoons wilde zodat hij zichzelf backstage kon laten gaan bij jan smit?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef ukga het volgende:
[..]
HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER! KUNT U MIJ HOREN??????
Ik discussieer nooit. In principe heb ik altijd gelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
In discussies somshet is leuk om te zien, en eigenlijk altijd wel grappig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |