SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een relatie zou krijgen heb je een vriendin van Marktplaats.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef Sanchos het volgende:
Geen pics van Chayenne >: (, als me date vanavond misgaat is zij mijn back-up plan.
Ik vond het juist ironisch dat iemand die 'Cheyenne' heet als normaalste overkwam van dat stelletje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Hoogheid het volgende:
Jezus wat een reacties![]()
Maar zo gaat het dus in de meeste gevallen. Ik las laatst dat iets van 40% van de mensen laagopgeleid is dus dan kom je inderdaad snel dit soort lui tegen.. wat een paupers
Wel kudo's voor Cheyenne, tenminste een normale reactieKlinkt tenminste ook als iemand aan wie je het beestje kwijt kan en iemand die er goed voor kan zorgen, in plaats van die andere rambo's die even een gecko willen om er kijken 'of het wat is' en ze dan langs de sloot uit de auto gooien
Ja, dat had ik toevallig wel ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heb je de laatste quote overgeslagen ofzo.
maar ik zoek een complex goed kwaliteitsverhaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Marktplaats Sukkels deel 24; Niet posten op zondag
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaatsquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
maar ik zoek een complex goed kwaliteitsverhaalgeen linkjes naar falerts
En engels kan ie ook niet.quote:Hello,
Cant speak dutch i wantyour lizard pay good for it attention.
Dany
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |