je poes mag je postenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh ja, je mag je poes hier niet posten, dat was ik effe vergeten en je andere huisdieren ook niet
quote:
behalve als ie mooi geschoren isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh ja, je mag je poes hier niet posten, dat was ik effe vergeten en je andere huisdieren ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Nobodies het volgende:
Ik ga er vandoorspreek jullie vanavond wel weer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
doe ze de groeten daar, ik kan de uitzending toch niet zienbnquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben meten
hier De uitzending van woe 30 maart - Jo has left the building te vinden
heb je toch allemaal al gezien, en wat je niet gezien hebt, dat hoor je wel van onsquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe ze de groeten daar, ik kan de uitzending toch niet zienbn
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef bollokus het volgende:
ok dan een geschoren natte poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()