Dat is waar.. zijn de meeste mensen hier echt geregistreerd voor SST of zaten ze al op FOK?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo zijn wij een week of 6 geleden ook begonnen hoor, tenminste, een aantal van ons
Welkom dus
Dankjewel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Juist als je nieuw bent val je opwelkom Aimy
![]()
Heel verschillender somige zitten hiet al jaren sommige pas een paar weken (ik ben hier nu 1 maandje)quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Aimy het volgende:
[..]
Dat is waar.. zijn de meeste mensen hier echt geregistreerd voor SST of zaten ze al op FOK?
ik voor SST, kwam hier bij toeval, ben blijven hangen, vond het leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Aimy het volgende:
[..]
Dat is waar.. zijn de meeste mensen hier echt geregistreerd voor SST of zaten ze al op FOK?
En dan 2700 berichten...knap hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heel verschillender somige zitten hiet al jaren sommige pas een paar weken (ik ben hier nu 1 maandje)
ik voor SSTquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Aimy het volgende:
[..]
Snap ik het is hier ook nog best gezellig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik voor SST, kwam hier bij toeval, ben blijven hangen, vond het leuk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hebt er altijd addicts bij he
Moet jij zeggen!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zegt degene met NOG meer berichten...quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef Aimy het volgende:
[..]
Zegt degene met NOG meer berichten...
ik weet nergens vanquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef Aimy het volgende:
[..]
Zegt degene met NOG meer berichten...
Jo is verdwenen, zomaar, spoorlooooosquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef MaryMouse het volgende:
zo bijgelezen... team bol heeft een logo, bommie heeft geprobeerd te rellen met jurien, ceetje d'er tuinhek is kapotgemaakt door de straatvandalen, iedereen is nog ziek... iets gemist?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Jo is verdwenen, zomaar, spoorlooooos
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef MaryMouse het volgende:
zo bijgelezen... team bol heeft een logo, bommie heeft geprobeerd te rellen met jurien, ceetje d'er tuinhek is kapotgemaakt door de straatvandalen, iedereen is nog ziek... iets gemist?
Jij ook hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Juist als je nieuw bent val je opwelkom Aimy
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werkelijk... goeie film "Spoorloos"
Niet nodig... Mark gemid. 17 / dag Niki gemid. 87 / dag .....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Aimy het volgende:
Eigenlijk zou je eens uit moeten rekenen hoeveel berichten een persoon dan plaatst per dag/uur...
Als het account puur voor SS is aangemaakt kijk je lekker in het profiel van diegene, daar staat het heel mooi aangegevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Aimy het volgende:
Eigenlijk zou je eens uit moeten rekenen hoeveel berichten een persoon dan plaatst per dag/uur...
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/?soort_cijfers=stats_subforum&date_start=01-01-2011&date_end=01-12-2011&c_top_100_300_500=top_100&c_top_50_100=top_50&sub_forum=194&tab=tab_tablequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Aimy het volgende:
Weet ik... Ik ben alleen niet zo'n wonder in rekenenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Als het account puur voor SS is aangemaakt kijk je lekker in het profiel van diegene, daar staat het heel mooi aangegeven.
Per dag staat er daarom alquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Aimy het volgende:
[..]
Weet ik... Ik ben alleen niet zo'n wonder in rekenen
Daarbij komt ook nog eens dat ik heeeel erg blond ben...quote:
Ik heb al genoeg blunders begaan qua dingen die er te vinden zijn op FOK!... of afkortingen die gebruikt worden. You'll get used to itquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:00 schreef Aimy het volgende:
[..]
Daarbij komt ook nog eens dat ik heeeel erg blond ben...
Oeee das wel heel veel...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef MaryMouse het volgende:
ff doorgerekend... Als Niki in dit tempo, en net zo lang door blijft posten, als Mark hier al zit, kom je op 90.000 posts voor Niki na een kleine 3 jaar fokken
ik ben blij dat voor mij de periode van hard werken weer is aangebroken, Krijg z'n slechte naam andersquote:
komende twee weken heb ik 't ook erg druk, gelukkig (pffffff), gaat m'n gemiddelde een beetje omlaagquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben blij dat voor mij de periode van hard werken weer is aangebroken, Krijg z'n slechte naam anders
Kan nu ik stage heb ook alleen nog maar 's avonds online zijn, ik post gewoon veel ik het weekend!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben blij dat voor mij de periode van hard werken weer is aangebroken, Krijg z'n slechte naam anders
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 uur per week collegequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben ook student maar moet 5 dagen per week tot half 6 stage lopen...
dan zal ik maar niet vertellen wat mij te wachten staat komende 6 mndquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben ook student maar moet 5 dagen per week tot half 6 stage lopen...
Normaal gesproken wel, want tijdens de daily zijn er streamlocks vaak. Vanavond alleen nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
Zeg, wie kijkt er naar de dailyshow? Of zijn hier alleen maar die-hard streamers?
Als dat erg is, lees mijn 2 na laatste post dan maar nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet vertellen wat mij te wachten staat komende 6 mnd
ikke, kijk wel de daily als het effe kan, heb nog geen streams aan gehad vandaag hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
Zeg, wie kijkt er naar de dailyshow? Of zijn hier alleen maar die-hard streamers?
Ik kijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
Soms kijk ik soms niet.. Meestal heb ik hem aan staan op mute..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |