laat em gewoon een dagje meekijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef Ceetje.. het volgende:
de buurman heeft koffie, en ja, het is een smeedijzeren hek
en nu ik koffie. Buurman snapt niet dat ik shit als SST kijk
haha nu jij ....stomme lapohunter!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch wel een verguld smeedijzeren sierhek
jij heb niet zon slimme buurmanquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef Ceetje.. het volgende:
de buurman heeft koffie, en ja, het is een smeedijzeren hek
en nu ik koffie. Buurman snapt niet dat ik shit als SST kijk
z'n dochter en vrouw kijken, hij vindt het niks (jankwijven, zeikwijven, kerels die net wijven lijken en door blijven zagen) maar hij moet verplicht meekijken, heeft er niks over te zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat em gewoon een dagje meekijken
ik wel, en ken geen schaamtequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
haha nu jij ....stomme lapohunter!
geef gelijk fok erbij, dan heeft de buum ook rustquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
z'n dochter en vrouw kijken, hij vindt het niks (jankwijven, zeikwijven, kerels die net wijven lijken en door blijven zagen) maar hij moet verplicht meekijken, heeft er niks over te zeggen.![]()
Morgen snel effe naar het buufje toe om haar een website met streams door te klikken
![]()
ze krijgt de hele rataplan van mequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
geef gelijk fok erbij, dan heeft de buum ook rust
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef bollokus het volgende:
wedden dat de buurman om is als ie fok erbij krijgt. kan hij al zijn agressie op kwijt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
volgens mij weet ie niet eens waar de knop zit om de computer aan te zetten
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef Ceetje.. het volgende:
een van de meest gedenkwaardige uitspraken van Buum:
Internet? Ooooh, je bedoelt Marktplaats, dat hebben wij hier thuis ook ja!
![]()
ow ik niet, ik ging oor bepaalde filmpjes onlinequote:
die ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow ik niet, ik ging oor bepaalde filmpjes online
vandaar dat jij die caps ook zo goed onder de knie hebtquote:
ik zeg niksquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaar dat jij die caps ook zo goed onder de knie hebt
k had 'm ook al gespot. Zie dat je nu ook een Bollokus twittert hebtquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef bollokus het volgende:
die sst_sjoerd is wel cool op twatter!
ja dat is makkelijker de andere gebruik ik liever gewoon zere neus omdat ik daarmee ook contact hou met NL en zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
k had 'm ook al gespot. Zie dat je nu ook een Bollokus twittert hebt
groot gelijk! Ik ben nooit zere neus op de twatterquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is makkelijker de andere gebruik ik liever gewoon zere neus omdat ik daarmee ook contact hou met NL en zo
ook aan twitteren eslagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef bollokus het volgende:
die sst_sjoerd is wel cool op twatter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |