laat em gewoon een dagje meekijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef Ceetje.. het volgende:
de buurman heeft koffie, en ja, het is een smeedijzeren hek
en nu ik koffie. Buurman snapt niet dat ik shit als SST kijk
haha nu jij ....stomme lapohunter!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch wel een verguld smeedijzeren sierhek
jij heb niet zon slimme buurmanquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef Ceetje.. het volgende:
de buurman heeft koffie, en ja, het is een smeedijzeren hek
en nu ik koffie. Buurman snapt niet dat ik shit als SST kijk
z'n dochter en vrouw kijken, hij vindt het niks (jankwijven, zeikwijven, kerels die net wijven lijken en door blijven zagen) maar hij moet verplicht meekijken, heeft er niks over te zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat em gewoon een dagje meekijken
ik wel, en ken geen schaamtequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
haha nu jij ....stomme lapohunter!
geef gelijk fok erbij, dan heeft de buum ook rustquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
z'n dochter en vrouw kijken, hij vindt het niks (jankwijven, zeikwijven, kerels die net wijven lijken en door blijven zagen) maar hij moet verplicht meekijken, heeft er niks over te zeggen.![]()
Morgen snel effe naar het buufje toe om haar een website met streams door te klikken
![]()
ze krijgt de hele rataplan van mequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
geef gelijk fok erbij, dan heeft de buum ook rust
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef bollokus het volgende:
wedden dat de buurman om is als ie fok erbij krijgt. kan hij al zijn agressie op kwijt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
volgens mij weet ie niet eens waar de knop zit om de computer aan te zetten
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef Ceetje.. het volgende:
een van de meest gedenkwaardige uitspraken van Buum:
Internet? Ooooh, je bedoelt Marktplaats, dat hebben wij hier thuis ook ja!
![]()
ow ik niet, ik ging oor bepaalde filmpjes onlinequote:
die ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow ik niet, ik ging oor bepaalde filmpjes online
vandaar dat jij die caps ook zo goed onder de knie hebtquote:
ik zeg niksquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaar dat jij die caps ook zo goed onder de knie hebt
k had 'm ook al gespot. Zie dat je nu ook een Bollokus twittert hebtquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef bollokus het volgende:
die sst_sjoerd is wel cool op twatter!
ja dat is makkelijker de andere gebruik ik liever gewoon zere neus omdat ik daarmee ook contact hou met NL en zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
k had 'm ook al gespot. Zie dat je nu ook een Bollokus twittert hebt
groot gelijk! Ik ben nooit zere neus op de twatterquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is makkelijker de andere gebruik ik liever gewoon zere neus omdat ik daarmee ook contact hou met NL en zo
ook aan twitteren eslagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef bollokus het volgende:
die sst_sjoerd is wel cool op twatter!
wat is je twatternaam, dan volgen we je effe, shit, zag je kwoot niequote:
ik zit al een tijdje op twatter.. maar als het saai is in de cos.sc moet ik me heil ergens anders kunnen zoekenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:28 schreef Ceetje.. het volgende:
ben trouwe volger van SST_Sjoerd geworden![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef bollokus het volgende:
die kok houd iedereen en alles in de gaten
at word vuurtje stokenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef Nobodies het volgende:
Ik mag nogsteeds niet koken... stroom valt anders uit. Pasta is onderweg.
je bent de verkeerde deur binnen gelopen denk ikquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
je bent de verkeerde deur binnen gelopen denk ik
leuk dat je het even meldt, scheelt mij weer in de cos kijken en kan meteen alles op de mute gooien, thankx!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuk dat je het even meldt, scheelt mij weer in de cos kijken en kan meteen alles op de mute gooien, thankx!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ceetje..... helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het hek is uit de tuin gereden![]()
![]()
Ceetje..... helaasoh, jammer joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
Ceetje..... helaasgoed werk neemt veel tijd in beslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
wat Bollokus zegt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
goed werk neemt veel tijd in beslag
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
goed werk neemt veel tijd in beslag
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah
Op naar de volgende ronde
aahhhh lievquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..gaat 't eten opwarmen
vers gebracht door mammie
dat doet mijn mammie nou nooit eten brengenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..gaat 't eten opwarmen
vers gebracht door mammie
op twatter is volgen veul makkelijkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef Aimy het volgende:
In COS hou ik het niet meer bij ondanks dat er geen flikker word gedaan in het huis.... Hier beter te volgen?
gewoon sneller aan het wieltje draaienquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef Aimy het volgende:
In COS hou ik het niet meer bij ondanks dat er geen flikker word gedaan in het huis.... Hier beter te volgen?
Daar krijg ik spierpijn van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon sneller aan het wieltje draaien
er zit ook een (end) toets op je keybordquote:
tutututut Ook nog twee gangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:59 schreef Ceetje.. het volgende:
soo, gehapt, zelfgemaakte kippensoep à la mama, en andijviestamp met spekkies.
normaal vind ik dat voer hartstikke lekker, maar het is zo lullig dat niks me smaakt nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
tutututut Ook nog twee gangen![]()
ik heb een sneetje pindakaas naar binnen gedrukt
vandaar dat sneetje pindakaas. Met dat geplak nog een beetje het idee dat ik wat smakelijks naar binnen krijgquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
normaal vind ik dat voer hartstikke lekker, maar het is zo lullig dat niks me smaakt nu
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef jesje1982 het volgende:
hello! ff hallo zeggen en dan ben ik weer weg, ga zo gezellig naar mn moedertje dus ben er maar heel ffies![]()
![]()
hello! ff hallo zeggen en dan ben ik weer weg, ga zo gezellig naar mn moedertje dus ben er maar heel ffies![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ceetjes
Superkokje
Bollokus
Jes
en dag Jes
veel plezier
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
veel gezelligheid bij je moedertje dan
Thanx allemaal en maryquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ceetjes
Superkokje
Bollokus
Jes
en dag Jes
veel plezier
mevrouw muisquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ceetjes
Superkokje
Bollokus
Jes
en dag Jes
veel plezier
peukje danquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:25 schreef jesje1982 het volgende:
ik ben nog niet weg hoor, ik blijf nog heel ffies
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ceetjes
Superkokje
Bollokus
Jes
en dag Jes
veel plezier
Een wondermiddel! Je bent mijn held.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
muiswieltje indrukken wil ook wel eens helpen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet te vaak zeggen, wordt ik verlegen van
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:41 schreef jesje1982 het volgende:
Lieve mensen ik ben er vandoor tot vanavond laat of morgen!![]()
![]()
![]()
![]()
Dag Jesje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:41 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
iedereen valt op in de scquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Aimy het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
Niet raar dat ik niet opval hoor, ben ook nieuw.
Haai Aimy!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Aimy het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
Dat is mooi, heb stiekem af en toe ook even aandacht nodigquote:
dankje!quote:
zo zijn wij een week of 6 geleden ook begonnen hoor, tenminste, een aantal van onsquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Aimy het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
Juist als je nieuw bent val je opquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Aimy het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
Dat is waar.. zijn de meeste mensen hier echt geregistreerd voor SST of zaten ze al op FOK?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo zijn wij een week of 6 geleden ook begonnen hoor, tenminste, een aantal van ons
Welkom dus
Dankjewel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Juist als je nieuw bent val je opwelkom Aimy
![]()
Heel verschillender somige zitten hiet al jaren sommige pas een paar weken (ik ben hier nu 1 maandje)quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Aimy het volgende:
[..]
Dat is waar.. zijn de meeste mensen hier echt geregistreerd voor SST of zaten ze al op FOK?
ik voor SST, kwam hier bij toeval, ben blijven hangen, vond het leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Aimy het volgende:
[..]
Dat is waar.. zijn de meeste mensen hier echt geregistreerd voor SST of zaten ze al op FOK?
En dan 2700 berichten...knap hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heel verschillender somige zitten hiet al jaren sommige pas een paar weken (ik ben hier nu 1 maandje)
ik voor SSTquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Aimy het volgende:
[..]
Snap ik het is hier ook nog best gezellig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik voor SST, kwam hier bij toeval, ben blijven hangen, vond het leuk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hebt er altijd addicts bij he
Moet jij zeggen!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zegt degene met NOG meer berichten...quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef Aimy het volgende:
[..]
Zegt degene met NOG meer berichten...
ik weet nergens vanquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef Aimy het volgende:
[..]
Zegt degene met NOG meer berichten...
Jo is verdwenen, zomaar, spoorlooooosquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef MaryMouse het volgende:
zo bijgelezen... team bol heeft een logo, bommie heeft geprobeerd te rellen met jurien, ceetje d'er tuinhek is kapotgemaakt door de straatvandalen, iedereen is nog ziek... iets gemist?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Jo is verdwenen, zomaar, spoorlooooos
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef MaryMouse het volgende:
zo bijgelezen... team bol heeft een logo, bommie heeft geprobeerd te rellen met jurien, ceetje d'er tuinhek is kapotgemaakt door de straatvandalen, iedereen is nog ziek... iets gemist?
Jij ook hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Juist als je nieuw bent val je opwelkom Aimy
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werkelijk... goeie film "Spoorloos"
Niet nodig... Mark gemid. 17 / dag Niki gemid. 87 / dag .....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Aimy het volgende:
Eigenlijk zou je eens uit moeten rekenen hoeveel berichten een persoon dan plaatst per dag/uur...
Als het account puur voor SS is aangemaakt kijk je lekker in het profiel van diegene, daar staat het heel mooi aangegevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Aimy het volgende:
Eigenlijk zou je eens uit moeten rekenen hoeveel berichten een persoon dan plaatst per dag/uur...
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/?soort_cijfers=stats_subforum&date_start=01-01-2011&date_end=01-12-2011&c_top_100_300_500=top_100&c_top_50_100=top_50&sub_forum=194&tab=tab_tablequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Aimy het volgende:
Weet ik... Ik ben alleen niet zo'n wonder in rekenenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Als het account puur voor SS is aangemaakt kijk je lekker in het profiel van diegene, daar staat het heel mooi aangegeven.
Per dag staat er daarom alquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Aimy het volgende:
[..]
Weet ik... Ik ben alleen niet zo'n wonder in rekenen
Daarbij komt ook nog eens dat ik heeeel erg blond ben...quote:
Ik heb al genoeg blunders begaan qua dingen die er te vinden zijn op FOK!... of afkortingen die gebruikt worden. You'll get used to itquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:00 schreef Aimy het volgende:
[..]
Daarbij komt ook nog eens dat ik heeeel erg blond ben...
Oeee das wel heel veel...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef MaryMouse het volgende:
ff doorgerekend... Als Niki in dit tempo, en net zo lang door blijft posten, als Mark hier al zit, kom je op 90.000 posts voor Niki na een kleine 3 jaar fokken
ik ben blij dat voor mij de periode van hard werken weer is aangebroken, Krijg z'n slechte naam andersquote:
komende twee weken heb ik 't ook erg druk, gelukkig (pffffff), gaat m'n gemiddelde een beetje omlaagquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben blij dat voor mij de periode van hard werken weer is aangebroken, Krijg z'n slechte naam anders
Kan nu ik stage heb ook alleen nog maar 's avonds online zijn, ik post gewoon veel ik het weekend!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben blij dat voor mij de periode van hard werken weer is aangebroken, Krijg z'n slechte naam anders
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 uur per week collegequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben ook student maar moet 5 dagen per week tot half 6 stage lopen...
dan zal ik maar niet vertellen wat mij te wachten staat komende 6 mndquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben ook student maar moet 5 dagen per week tot half 6 stage lopen...
Normaal gesproken wel, want tijdens de daily zijn er streamlocks vaak. Vanavond alleen nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
Zeg, wie kijkt er naar de dailyshow? Of zijn hier alleen maar die-hard streamers?
Als dat erg is, lees mijn 2 na laatste post dan maar nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet vertellen wat mij te wachten staat komende 6 mnd
ikke, kijk wel de daily als het effe kan, heb nog geen streams aan gehad vandaag hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
Zeg, wie kijkt er naar de dailyshow? Of zijn hier alleen maar die-hard streamers?
Ik kijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
Soms kijk ik soms niet.. Meestal heb ik hem aan staan op mute..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
ja die niki dat is niet normaalquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
lapo is last post toch...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke, kijk wel de daily als het effe kan, heb nog geen streams aan gehad vandaag hoor
bij de buren weer de bekende discussie op het begin van ieder nieuw topic: to lapo or not to lapo, to open or not to open
en de rest wordt bijbetaald door hard werkende mensen als ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 uur per week college, geen stage, de rest is zelfstudie. Best schandalig dat ik daar honderden euro's per jaar voor betaal.
ik mag dat nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Aimy het volgende:
smakelijk!!quote:
Ach... na een post of 25 zijn ze er wel uit welke het wordtquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij de buren weer de bekende discussie op het begin van ieder nieuw topic: to lapo or not to lapo, to open or not to open
hier in de SC hebben we eigenlijk nergens last vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach... na een post of 25 zijn ze er wel uit welke het wordt
quote:
wat is erg?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Als dat erg is, lees mijn 2 na laatste post dan maar niet.
ja, the last postquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef Aimy het volgende:
[..]
lapo is last post toch...
enne ik ben stiekem toch altijd wel een beetje benieuwd naar Maik en Jo dus kijk heeel stiekem de dailyshow.
Dat ik maar 2 uur per week (officieel) bezig benquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat is erg?
50 tot 70 uur per week
gewoon lapoquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in de SC hebben we eigenlijk nergens last van
nee, behalve gisteren toch? kokkie opende er toch ook eentje. Hebben we niet eens over gebekstektquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in de SC hebben we eigenlijk nergens last van
oei en kokkie had geen lapo? dan was hij zeker in de waan dat ie in de COS zatquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, behalve gisteren toch? kokkie opende er toch ook eentje. Hebben we niet eens over gebekstekt
Zijn daar nog regels over? Ik begin het een beetje door te krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, the last post
we zullen niet verder vertellen hoor dat je een beetje benieuwd bent naar MoMai
wil je daarmee zeggen dat ik niet de lapo hadquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, behalve gisteren toch? kokkie opende er toch ook eentje. Hebben we niet eens over gebekstekt
pfff kokkiequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
wil je daarmee zeggen dat ik niet de lapo had![]()
pas op he
da's gelukkig niemand hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef Nobodies het volgende:
Nee, eerst beginnen ze in de COS met fipo, en dan zijn ze al 5 posts verder. Vervolgens praten ze 50 posts over lapo.Zeker de mensen die enigszins topicstart verslaafd zijn.
Wil je een gezellige COS van de SC maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
Het is ook idd niet eerlijk dat Jo 'weg' is.
ik vind het haske eerlijk dat Jo weg is, opgeruimd staat netjes, en tot nooit meer ziensquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
Het is ook idd niet eerlijk dat Jo 'weg' is.
quote:
hier mag alles!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Wil je een gezellige COS van de SC maken?
correctiequote:
wel met een limit van 3 !!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
fotoos van huisdieren horen in de cos
oh ja, je mag je poes hier niet posten, dat was ik effe vergeten en je andere huisdieren ook nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
fotoos van huisdieren horen in de cos
COS,quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef Nobodies het volgende:
De SC loopt wel lekker snel zo, welke zou sneller gaan nu de SC of COS?
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Zullen we nu weer gewoon COS doen en niet SC?
lieve iBenny, je zit in de SC, voor het geval je het effe niet door hadquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Zullen we nu weer gewoon COS doen en niet SC?
je poes mag je postenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh ja, je mag je poes hier niet posten, dat was ik effe vergeten en je andere huisdieren ook niet
quote:
behalve als ie mooi geschoren isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh ja, je mag je poes hier niet posten, dat was ik effe vergeten en je andere huisdieren ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Nobodies het volgende:
Ik ga er vandoorspreek jullie vanavond wel weer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
doe ze de groeten daar, ik kan de uitzending toch niet zienbnquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben meten
hier De uitzending van woe 30 maart - Jo has left the building te vinden
heb je toch allemaal al gezien, en wat je niet gezien hebt, dat hoor je wel van onsquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe ze de groeten daar, ik kan de uitzending toch niet zienbn
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef bollokus het volgende:
ok dan een geschoren natte poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schrijf de intressante minuten p dan zie ik het vanaaf wel terugquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je toch allemaal al gezien, en wat je niet gezien hebt, dat hoor je wel van ons
teletubbieeeesssssquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef pietpaniek het volgende:
Die kleine is teletubbies aan ut kijken,hoef ik gelukkig niet de daily te zien
tinkey winbkey, tipsy, lala poooooooooooooooooooooteletubbies teletubbies eeeeeeeeeeeeeeey haaaaaaaaa looooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef pietpaniek het volgende:
Die kleine is teletubbies aan ut kijken,hoef ik gelukkig niet de daily te zien
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
tinkey winbkey, tipsy, lala poooooooooooooooooooooteletubbies teletubbies eeeeeeeeeeeeeeey haaaaaaaaa loooooooooooooooooooooooo
Teeeringquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
tinkey winbkey, tipsy, lala poooooooooooooooooooooteletubbies teletubbies eeeeeeeeeeeeeeey haaaaaaaaa loooooooooooooooooooooooo
nog 'n keertje, nog 'n keertjeeeeeequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ze is echt nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Ceetje.. het volgende:
Bol, moeder van Jo in de uitzending. Jo had zware tijd achter de rug toen ze in SST kwam, ze was op het randje van overspannen toen![]()
Ze was zichzelf kwijt!!
en nu compleet verlorenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Ceetje.. het volgende:
Bol, moeder van Jo in de uitzending. Jo had zware tijd achter de rug toen ze in SST kwam, ze was op het randje van overspannen toen![]()
Ze was zichzelf kwijt!!
dat willen wij oookquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Ceetje.. het volgende:
Ze was zichzelf kwijt!!
dat is dan niets nix nada veranderd ik weet het fakking 100duizendmiljoentriljoen precent zekerquote:
ja, hij krijgt fakkiing meer als fakking Joannaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
Maik kan zijn kluis met 10000 aanvullen
doen we gewoon voor je Bolloquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef bollokus het volgende:
dank u allen, een fijne beknopte samenvatting!!
ja, maik moet nu door een hekwerk heen dat automatisch omhoog gaat en zit in de blauwe roomquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
Maik in KvdW nu de brief schrijven die al gevonden en gelezen is
mo boos nu (kwaad, en op wie dat ziet ze nog wel)quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maik moet nu door een hekwerk heen dat automatisch omhoog gaat en zit in de blauwe room
nope !quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
RECLAME ... hoeven we toch niet te verslaan voor je he?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
En omdat jullie allemaal kunnen zingen...
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!
Doen jullie ook mee?! Het is blind, dus we zien je niet en je maakt kans op een mooie/leuke prijs
dat kan ik die mensen niet aandoen joh, zelfs toen m'n kids nog babies waren begonnen ze te janken als ik slaap kindje slaap zonquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
En omdat jullie allemaal kunnen zingen...
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!
Doen jullie ook mee?! Het is blind, dus we zien je niet en je maakt kans op een mooie/leuke prijs
ik moet een groter scherm op m'n leptopkequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef superkokje het volgende:
ben ff bij de overburen geweest, maar dat is ook niks
ik doe het met 2 schermen... streams op het laptopscherm en de rest van de computer op de tvquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik moet een groter scherm op m'n leptopke
ik moet een snellere en zwaardere laptop. Gaat niet goed met 3 topics en twitter en 4 streams openquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik moet een groter scherm op m'n leptopke
ik heb een tweedehandsje van het baasje kenne kope paar maandjes geleden, voor bijna nop, die heeft weinig moeite met alles tegelijk. Alleen scherm niet groot genoeg voor 4 streams, 3 topics fok en twitter tegelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet een snellere en zwaardere laptop. Gaat niet goed met 3 topics en twitter en 4 streams open
doe ik ook altijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
Jo gaat vlak voor het slapen haar haren föhnen want anders heeft ze morgenochtend krullen
veel schakelen doe ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een tweedehandsje van het baasje kenne kope paar maandjes geleden, voor bijna nop, die heeft weinig moeite met alles tegelijk. Alleen scherm niet groot genoeg voor 4 streams, 3 topics fok en twitter tegelijk
Ik niet.... ben trots op mijn krullenquote:
Dat zal vast wel meevallen.. toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat kan ik die mensen niet aandoen joh, zelfs toen m'n kids nog babies waren begonnen ze te janken als ik slaap kindje slaap zon
sinds maandag ja... was ons ook al opgevallenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef pietpaniek het volgende:
Zow tijdje de uitzendig niet kunnen zien..... Ze hebben een blik spannende muziekjes opengetrokken zeg
al zeker 8 posts nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
Volgens mij zit Bollo allang weer gewoon bij de buren te streamen
zekker nbiet ik ees gewoon meequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
Volgens mij zit Bollo allang weer gewoon bij de buren te streamen
de lapoquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De gene die LAPO heeft dus Bollo neem ik aan
OK.... Joanne wil nogmaals haar verontschuldigingen aanbieden aan Sharon, maar vindt dat zijzelf (jo) miskent wordt en dat Sharon verwent is. Sharon en Aafke klagen over het klagen van joquote:
nadenkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |