Ruim ook!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus ik was Possie voor met de flauwe grap
Och, dan valt het best meequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen: slecht
Fans: content
dat is wel spannend zeg penaltys heb je niet elke wedstrijd maar dat is de charme van bekervoetbal zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Flappekz het volgende:
Pointless Koen krijgt weer een nieuw avontuur: Pingels
Koen, ben jij dat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
dat is wel spannend zeg penaltys heb je niet elke wedstrijd maar dat is de charme van bekervoetbal zullen we maar zeggen
quote:Ah, wat een geweldige techniek heeft Lucien Gofferjé toch... Zijn linkervoet leverde koen een fraaie goal op. 2-2.
Staat me iets van bij dat technische spelers idd meer kans hebben te scoren. Maar dat kan ook de koen in me zijn die dat denkt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef Flappekz het volgende:
Een technisch-event bij een penalty?
[..]
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef Flappekz het volgende:
Een technisch-event bij een penalty?
[..]
Ah, dan dacht ik dat dus toch goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja
Bij deze strafschoppenreeks telt naast het niveau spelhervattingen ook het niveau scoren, de ervaring en de specialiteit technisch mee voor de strafschopnemer.
Penalty 10 gaat erin en mijn tegenstander van zondag gaat eruit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef vanpers het volgende:
Bij mijn tegenstander van zondag zijn de eerste 6 penalties gemist.
Zelf ben ik zoals verwacht met 5-0 ten onder gegaan.
Lekker aanmodderen is ook wel ietsquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer wat worden
ik ben zondag aanwezig in de arena ...
Possie kan daar idd wel beleid gaan maken!quote:
Opstelling met alleen maar Jansen zie ik nog wel lukken daar in Amsterdam.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Possie kan daar idd wel beleid gaan maken!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Possie kan daar idd wel beleid gaan maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |