Heeft iemand een antwoord voor mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef Marlinde het volgende:
Kunnen moeders dat ook gebruiken als de bv niet op gang komt of zeg ik iets heel domsPuur uit interesse hoor
Volgens mij las ik op bv.com dat het door Jack Newman ook wel gebruikt werd om productie te stimuleren bij adoptiemoeders die bv wilden geven aan hun kind. Kun je denk ik het beste daar even nalezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Heeft iemand een antwoord voor mij?
Nou als je zelf duidelijk ziet dat het erger is als je het eet dan zal ik het gewoon weglaten uit mn dieet..quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef DJMO het volgende:
het valt mij op dat wanneer ik chocola heb gegeten de uitslag in z'n gezichtje erger lijkt dan ervoor. ik versleet het eerst voor hormoonpukkeltjes, en 't ene moment lijkt 't weg te trekken, maar wanneer ik chocola eet, lijkt t dus weer erger te worden. vandaar mijn vraag of het gerelateerd kan zijn
Kan daardoor de bv ook niet op gang komen? Ik had ook nog achterblijvende placenta stukjes,,quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef Fannetje het volgende:
Eigenlijk wel raar dat dat dan niet vaker wordt voorgeschreven.
Bij mij kwam de BV ook totaal niet op gang (achteraf bleek mijn achterblijvende stuk placenta waarschijnlijk de boosdoener), maar ik heb niemand over domperidon gehoord.
Doordat een deel van de placenta achterblijft blijven er hormonen in het lichaam die de productie remmen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Kan daardoor de bv ook niet op gang komen? Ik had ook nog achterblijvende placenta stukjes,,
Ik word nu best wel verdrietig nu ik van Serpente lees dat na die pillen? de bv wel op gang kwam! Ik wilde ook graag bv geven, maar Tessa had geen geduld om rustig en goed aan te happen. Toen ik ging kolven kwam er bijna niks en na een week of 3 ben ik ermee gestopt... Er is toen bij mij niks gezegd over pillen oid wat de bv wel op gang zou kunnen brengen....
Je hebt nu meer kennis...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:30 schreef Marlinde het volgende:
Dat wist ik niet..
Bedankt voor jullie antwoorden! Bij een 2de ga ik het alsnog proberen en hoop dan dat het wel gaat lukken.
Ik was het eerst niet van plan om het bij een 2de weer te gaan proberen omdat ik dacht dat het gewoon niet zou lukken, maar het zou dus dan wel anders kunnen zijn (hopen dat het ook zo gaat zijn..)
dito ja, hier ook volle zoogkompressen, ik lek er zelfs doorheen als ik niet snel genoeg verwissel en er gaan een pak of wat van die dingen doorheen per week. Zowel bij de eerste als de tweede.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:13 schreef Pvoesss het volgende:
het is bij mij nu minder dan bij X. Toen zaten de compressen echt binnen een uur propvol.
En ja ik wil hem wel echt gaan gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |