abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95283052
pukkeltjes, check, hier ook. Soms komt het ineens weer op en dan is het ook 's morgens het meest rustig. ik geloof het allemaal wel eigenlijk. Zolang ze er geen last van heeft en het er niet enorm zorgwekkend en geirriteerd uitziet ga ik van gewone hormoonpukkeltjes uit.

Wij hadden vanmiddag bosvoeding :D :Y) We waren in het bos en Elin moest drinken, tsja, het was tch etenstijd en het bos was uitgestorven dus boeiend. (en anders had ik ook gevoed maar dan rustig ergens of in de auto even.)
Elin lijkt sinds gister een regeldag te hebben, en ik lijk sinds gister ongesteld te moeten worden :') }:| potver vorige keer pas na 9 maanden! ik vind t veul te vroeg nu al... Maar ik vind het knap lastig met die reflux. Ze drinkt wel en regelt duidelijk enzo maar haar maagje zit dus ook de hele dag bomvol waardoor het zuur veel sneller omhoog komt. Ze was zo zielig vandaag en gister ;( ik hoop dat t snel voorbij is, en dat ze vannacht een flinke ruk maakt zonder te drinken zodat haar keel wat rust krijgt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95312379
Arme Elin!

Hoe gaat het nu met de nieuwe fles claudia?

Ik wil dinsdag als ik in het ziekenhuis ben, waar een thuiszorg winkel zit met veel medela spul, maar even kijken voor die medela calme.
Flesdrinken gaat momenteel namelijk heel slecht
pi_95334410
Hier hebben we weer iets nieuws :') 's morgens drinken, even loslaten, je met een vreselijke ondeugende snoet aankijken, tong naar buiten steken en prrrrrrrrt! doen, om vervolgens weer door te gaan met drinken :')

Ik heb een vreselijke boef!! O+
pi_95334442
Klinkt lief hoor!
Helaas hebben we hier bedacht dat de tepel ook best past als je je mond maar anderhalve centimeter open doet. Waarom dan meer moeite doen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95334485
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Helaas hebben we hier bedacht dat de tepel ook best past als je je mond maar anderhalve centimeter open doet. Waarom dan meer moeite doen?
ai :X

Orea, wij hebben de dreumesversie daarvan :D Drinken, even stoppen, ondeugend roepen dat er een aap op mijn pyjama staat (ofzo) en weer verder drinken O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95334946
oh das niet zo mooi Vanyel.. wat hier nog wel eens hielp als ze geen grote hap wilde nemen, was om de tepel hoger in te zetten, dus vanaf haar neus naar beneden te gaan (kan het lastig uitleggen) dan kon ik hem zo naar binnen vouwen (dat klinkt nog raarder :') ) maar dan deed ze haar mond vaak wel een stukje verder open en dan ging het goed.. Het is even pielen, maar dan lukte het vaak wel!

Wat schattig dat Niels dat ook doet! Echt de ondeugendheid straalt er dan vanaf.
  maandag 11 april 2011 @ 10:58:27 #282
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95335065
Ondeugende boefjes die kleintjes van ons O+
pi_95336633
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Orea het volgende:
oh das niet zo mooi Vanyel.. wat hier nog wel eens hielp als ze geen grote hap wilde nemen, was om de tepel hoger in te zetten, dus vanaf haar neus naar beneden te gaan (kan het lastig uitleggen) dan kon ik hem zo naar binnen vouwen (dat klinkt nog raarder :') ) maar dan deed ze haar mond vaak wel een stukje verder open en dan ging het goed.. Het is even pielen, maar dan lukte het vaak wel!
Ik denk dat ik je wel zo ongeveer snap, een soort vouwbeweging heeft hier ook vaak het beste resultaat. Ze is alleen inmiddels iets sterker geworden en ik vind het nu lastig om tepel en mond pas bij elkaar te brengen als IK vind dat de hap groot genoeg is (er van uitgaande dat ze haar mond zo ver open doet), ze hapt de laatste paar voedingen zelf nogal fanatiek, alleen dus niet zoals ik het wil. Op een andere plek beginnen had vanmorgen gewoon het resultaat dat ze naast mijn tepel hapte. Na die zuigzoenverhalen van jullie laatst werd ik daar niet zo enthousiast van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95338029
Ik deed het precies zo als Orea, de tepel boven het mond aanbieden zodat ze een grote hap moeten maken om aan te kunnen happen en als de mond wijd open is snel de tepel, strijkend over de bovenlip, naar binnen "flippen" en het kind dichter tegen je aantrekken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95340376
Even crossposten, maar dit is ook de blik die ik dan ongeveer krijg :D

pi_95340469
LOL!! Wat is het toch een heerlijk ondeugend meisje O+
pi_95340619
Haha! Geweldig!
pi_95345728
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Orea het volgende:
Even crossposten, maar dit is ook de blik die ik dan ongeveer krijg :D

[ afbeelding ]
:D
Toffe blik, je zou haar er speciaal nog een keer voor aanleggen ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 april 2011 @ 21:06:28 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95361671
ik kan niet wachten tot ik ook zo'n soort blik krijg Orea :) dit is wat ik gisteren zag:

Dit is dus hoe je kijkt als je in slaap aan het vallen bent aan de borst, zo moe bent dat je de borst laat glippen en dan tot de ontdekking komt dat je levende speen zich niet meer in (de buurt van) je mond bevindt. Hij was me toch een partij zwaar beledigd op dat moment _O-

Vanmorgen naar 't cb geweest, en als hij zo doorgroeit als nu, komt hij boven in de curve uit van het groeiboekje. Ik zei meteen tegen de arts dat ik een andere curve volg (die van borstvoeding.com) en dat hij daar precies maar dan ook precies het lijntje volgt. (iets onder het gemiddelde, maar toch: mijn speklapje)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95362209
Oh, mooi lijntje DJMO! ^O^ Doen jullie goed. En dat snoetje _O- Herkenbaar.

Orea, je hebt een belhamel! O+ Mijne doet dat niet bij het drinken, wel verder de hele dag door. Ook leuk met tomatensaus oid :D Drinken is blijkbaar serious business..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 april 2011 @ 21:20:29 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95362718
wij zijn trouwens bijna de hele dag op pad geweest (ik heb dit keer écht in het openbaar gevoed, in een restaurantje, er was geen andere mogelijkheid tot rustig te zitten. Gelukkig was het er stil en zat ik helemaal achterin, geen kip die me zag, al keek de ober wel vreemd op z'n neus toen ik ineens zat te voeden. Hij zei er verder niets van gelukkig). Geert heeft dus ook bijna hele dag goed geslapen, en ligt nu ook te slapen, maar na het vele drinken van de laatste dagen (ik gok regelen) voelen m'n borsten nu wel erg vol aan) ergens hoop ik dat hij zo wakker word, kan hij de spanning even mooi wegdrinken.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_95363252
Klinkt goed!
Er zijn wel obers die er wel wat van zeggen trouwens ;) Je had een goeie!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 april 2011 @ 21:33:52 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95363654
ik ben goed bekend in dat tentje, ik kom er al een jaar of tien. Deze man was trouwens van niet-nederlandse afkomst (om het even politiek correct uit te drukken), en ik heb het vermoeden dat in zijn cultuur borstvoeden doodnormaal is. Nog normaler dan in Nederland geaccepteerd is zeg maar. Ik had eerder het idee dat hij het niet echter mij gezocht had dat ik dat zou doen zeg maar :D

pi_95363768
Och dat koppie toch ;( Lijntje is prachtig, Emma ging precies zo :D
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:26:57 #295
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95378178
Mooie lijn DJMO!
pi_95378989
Ohmy Leia dronk vannacht niet en vanmorgen zaten mijn borsten zo vol dat ze niet alles kon wegdrinken... Dus ik ga zo maar vervroeg kolven, ben benieuwd wat er uit komt :X ze voelen als mount everest....
pi_95380598
Van die priemende? :D
pi_95381208
Ik had bij wijze van niet eens een bh hoeven aantrekken! :+

250 cc haalde ik eruit :X
pi_95382629
Orea Au! :X
pi_95384125
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:21 schreef Orea het volgende:
Ik had bij wijze van niet eens een bh hoeven aantrekken! :+
En dat is ook wel eens leuk voor een keertje ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')