Dat was ik ook van plan, het ze zelf even laten uitvogelen. Ik had goede hoop dat Lena beter zou drinken als haar honger groter was en ze dus wel moest. Maar het ziet er niet echt naar uit dat dat zo is en komende week zou ik mijn lief en schoonouders ermee opzadelen. Dat zit me niet lekker. (Lees: ik ben een controlfreak.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef mrien het volgende:
Misschien ga ik die breastflow ook maar proberen, zag dat de lk hier in de buurt die verkoopt
Het happen van de speen wil hij dus ook niet altijd.
Denk dat ik eerst komende week op de creche maar afwacht, dan avent en tommee tippee meegeef en ze het maar laat proberen
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat was een groot succes! Twee uur en drie kwartier na de vorige voeding dronk ze in 10 minuten 105 ml! Ik had ook nog even de Tommee Tippee geprobeerd met de terugdraaitip, maar dat bleef lastig gaan. De Breastflow had ze meteen door!
Die vind ik wel fijn die gebruik ik thuis.. Tommee Tippee vond ik ook een ramp.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef huuphuup het volgende:
http://www.baby-walz.nl/E(...)Touch-TM.a833.0.html
Núby heeft ook een bv-fles zo te zien.
Fijn!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat was een groot succes! Twee uur en drie kwartier na de vorige voeding dronk ze in 10 minuten 105 ml! Ik had ook nog even de Tommee Tippee geprobeerd met de terugdraaitip, maar dat bleef lastig gaan. De Breastflow had ze meteen door!
aiquote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Helaas hebben we hier bedacht dat de tepel ook best past als je je mond maar anderhalve centimeter open doet. Waarom dan meer moeite doen?
Ik denk dat ik je wel zo ongeveer snap, een soort vouwbeweging heeft hier ook vaak het beste resultaat. Ze is alleen inmiddels iets sterker geworden en ik vind het nu lastig om tepel en mond pas bij elkaar te brengen als IK vind dat de hap groot genoeg is (er van uitgaande dat ze haar mond zo ver open doet), ze hapt de laatste paar voedingen zelf nogal fanatiek, alleen dus niet zoals ik het wil. Op een andere plek beginnen had vanmorgen gewoon het resultaat dat ze naast mijn tepel hapte. Na die zuigzoenverhalen van jullie laatst werd ik daar niet zo enthousiast van.quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Orea het volgende:
oh das niet zo mooi Vanyel.. wat hier nog wel eens hielp als ze geen grote hap wilde nemen, was om de tepel hoger in te zetten, dus vanaf haar neus naar beneden te gaan (kan het lastig uitleggen) dan kon ik hem zo naar binnen vouwen (dat klinkt nog raarder) maar dan deed ze haar mond vaak wel een stukje verder open en dan ging het goed.. Het is even pielen, maar dan lukte het vaak wel!
quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Orea het volgende:
Even crossposten, maar dit is ook de blik die ik dan ongeveer krijg
[ afbeelding ]
En dat is ook wel eens leuk voor een keertjequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:21 schreef Orea het volgende:
Ik had bij wijze van niet eens een bh hoeven aantrekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |