Dat was ik ook van plan, het ze zelf even laten uitvogelen. Ik had goede hoop dat Lena beter zou drinken als haar honger groter was en ze dus wel moest. Maar het ziet er niet echt naar uit dat dat zo is en komende week zou ik mijn lief en schoonouders ermee opzadelen. Dat zit me niet lekker. (Lees: ik ben een controlfreak.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef mrien het volgende:
Misschien ga ik die breastflow ook maar proberen, zag dat de lk hier in de buurt die verkoopt
Het happen van de speen wil hij dus ook niet altijd.
Denk dat ik eerst komende week op de creche maar afwacht, dan avent en tommee tippee meegeef en ze het maar laat proberen
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat was een groot succes! Twee uur en drie kwartier na de vorige voeding dronk ze in 10 minuten 105 ml! Ik had ook nog even de Tommee Tippee geprobeerd met de terugdraaitip, maar dat bleef lastig gaan. De Breastflow had ze meteen door!
Die vind ik wel fijn die gebruik ik thuis.. Tommee Tippee vond ik ook een ramp.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef huuphuup het volgende:
http://www.baby-walz.nl/E(...)Touch-TM.a833.0.html
Núby heeft ook een bv-fles zo te zien.
Fijn!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat was een groot succes! Twee uur en drie kwartier na de vorige voeding dronk ze in 10 minuten 105 ml! Ik had ook nog even de Tommee Tippee geprobeerd met de terugdraaitip, maar dat bleef lastig gaan. De Breastflow had ze meteen door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |