abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95172695
Misschien ga ik die breastflow ook maar proberen, zag dat de lk hier in de buurt die verkoopt :)
Het happen van de speen wil hij dus ook niet altijd.
Denk dat ik eerst komende week op de creche maar afwacht, dan avent en tommee tippee meegeef en ze het maar laat proberen :)
pi_95172696
Wel verslag doen van het resultaat hoor!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95172969
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef mrien het volgende:
Misschien ga ik die breastflow ook maar proberen, zag dat de lk hier in de buurt die verkoopt :)
Het happen van de speen wil hij dus ook niet altijd.
Denk dat ik eerst komende week op de creche maar afwacht, dan avent en tommee tippee meegeef en ze het maar laat proberen :)
Dat was ik ook van plan, het ze zelf even laten uitvogelen. Ik had goede hoop dat Lena beter zou drinken als haar honger groter was en ze dus wel moest. Maar het ziet er niet echt naar uit dat dat zo is en komende week zou ik mijn lief en schoonouders ermee opzadelen. Dat zit me niet lekker. (Lees: ik ben een controlfreak. :+)

Bedankt voor de tips! Ik laat weten hoe het is gegaan. Ik denk dat ik de volgende voeding de nieuwe fles ga proberen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95173051
Das niet eerlijk, dan geef je onze terugdraaitip geen eerlijke kans!

Natuurlijk zou ik hetzelfde doen als ik dacht dat mijn kindje dan fijner dronk, maar dat terzijde.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95176115
Nou, dat was een groot succes! Twee uur en drie kwartier na de vorige voeding dronk ze in 10 minuten 105 ml! Ik had ook nog even de Tommee Tippee geprobeerd met de terugdraaitip, maar dat bleef lastig gaan. De Breastflow had ze meteen door!
pi_95176454
Tommee Tippee vond Leia helemaal niks, terwijl die helemaal geen lastige flesdrinker is! Sta je dan met alles van Tommee Tippee.. :P

Maar fijn dat de breastflow lijkt te werken voor Lena, Claudia! ^O^
pi_95177334
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat was een groot succes! Twee uur en drie kwartier na de vorige voeding dronk ze in 10 minuten 105 ml! Ik had ook nog even de Tommee Tippee geprobeerd met de terugdraaitip, maar dat bleef lastig gaan. De Breastflow had ze meteen door!
*O*
pi_95177361
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef huuphuup het volgende:
http://www.baby-walz.nl/E(...)Touch-TM.a833.0.html

Núby heeft ook een bv-fles zo te zien.
Die vind ik wel fijn die gebruik ik thuis.. Tommee Tippee vond ik ook een ramp.
Hij krijgt op de opvang avent. En ik hoor geen klachten :D

V. heeft bijna 4 uur gedronken achter elkaar vanmiddag.. En hij wil nu alweer na 2 uur dus ik denk dat het een leuke regelavond gaat worden.
pi_95177392
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Fijn! *O* *O*
  donderdag 7 april 2011 @ 18:43:23 #260
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95178443
De medela calma was hier de oplossing. Het is nog steeds de enige speen waaruit ze drinkt trouwens.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95180346
wij kregen onze tommee tippee fles gratis bij de luier-emmer :') en verder hadden we geen flesjes gekocht, in de kraamweek dronk ze er prima uit en op de dagen dat ik werkte ook. Toen ze groter werd hebben we 1 grotere tommee tippee bijgekocht.
Behalve dat vacuum trekken van de fles hebben we er dus eigk nog nooit last mee gehad :D maar ik heb ook nog nooit een ander flesje geprobeerd.

Fijn dat de breastflow zo goed werkt Claudia! *O*

Goed om al die soorten flesjes zo te onthouden, wie weet vindt Elin de tommee tippee ook wel niks, we hebben hier nog helemaal niet met flesjes en zulks geoefend :@ áls we al opvang nodig gaan hebben, wat ik tzt van harte hoop, dan is Elin ruim 7 maanden en zal eventueel flesweigeren ook met ander voedsel op te vangen zijn. Ik maak me er niet zo'n zorgen om dus.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95180912
Zo hadden we hier alleen maar Avent omdat ik een paar gratis flessen had gekregen. (Wat dat betreft werken die dozen wel.)

De flesjesperiode kan inderdaad wel snel voorbij gaan. Ivan ging na 6 maanden al uit een gewone beker drinken, al kreeg hij daar toen nog niet genoeg van binnen om er flesjes mee te vervangen. Daarvoor was zijn techniek niet goed genoeg. Maar hij is nu alweer heel lang van de flesjes af.
  donderdag 7 april 2011 @ 20:00:22 #263
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95182442
Claudia fijn dat de speen zo goed werkt!

Hier zaten er in de dozen 2 aventflesjes en nog een andere. Toen Nathan in de kraamweek toch een flesje kreeg heb ik gevraagd of ze de Avent wilde pakken. Geen problemen mee.
pi_95184806
Ik ben met Avent verder gegaan, omdat ik al een handkolf had liggen ervan (cadeau).
pi_95185085
Ik heb bij mijn medelakolf echt achterlijk veel flesjes gekregen (9 ofzo) incl. 2 slowflow spenen.. Dus eigenlijk daarmee begonnen. De TT zaten ook gratis bij dozen en ik wilde die eerst doen, dus heb de flessenwarmer en magenetronsterilisator ook van TT. Maargoed, gelukkig past alles erin ;) want ze gaat prutsen met de TT spenen.. geen succes.. die dienen nu als invriesflesjes :P
pi_95187817
Zo m'n vbndaad weer gedaan vandaag. Ik ben op de infoavond geweest voor zwangeren in het mch, ik heb iedere vrouw die langsliep een mooie folder opgedrongen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95188824
Zullen de vrouwelijke artsen, verpleegsters en bezoekende (schoon)moeders en oma's blij mee zijn geweest ^O^
pi_95189414
Als we maar bekent zijn.
pi_95190929
hihi :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 april 2011 @ 21:48:35 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95237790
vanmiddag hier in de straat even staan praten, ik had alleen Geert bij me, en die begon (natuurlijk) te huilen omdat we stil stonden. 't ging ook over borstvoeding, dus ze zei of je hebt te weinig voedingsstoffen. Ik begon te lachen, met zo'n 300 gram aankomen per week te weinig voedingstoffen? *lol*

En ik heb vanmiddag in de supermarkt zitten voeden :') Geert was niet meer stil te krijgen door de wagen te bewegen, dus ik schoot een vakkenvuller aan en vroeg of ik even op een stil plekje mocht voeden. hij keek eerst nogal bedenkelijk, maar toen ik zei dat ik ook wel open in het gangpad op een kratje wilde gaan zitten werd ik héél snel naar de kantine geloodst met mandje en kinderwagen en al :D :D

-edit-
Handjes af van mijn melk of je krijgt een stomp!

[ Bericht 12% gewijzigd door DJMO op 08-04-2011 21:57:04 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95245838
Haha, geweldig DJMO! En die foto ook O+ Dat van die voedingsstoffen is toch zo'n hardnekkig bakerpraatje, jammer hoor dat mensen daar nog steeds in geloven.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 april 2011 @ 08:07:06 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95250541
ik heb me dit keer iets grondiger ingelezen dan vorige keer en het kan wel, als je last hebt van ernstige anorexia of een ernstig b12 tekort. (gister aan borstvoeding.com op twitter gevraagd)

ik heb trouwens nog wel een vraagje: Geert heeft die pukkeltjes, maar 's middags / 's avonds zijn ze veel roder en prominenter aanwezig dan 's morgens vroeg. hoe kan dat ?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 9 april 2011 @ 09:47:20 #273
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95251344
DJMO voeden in de supermarkt! Geweldig! Haha!

Wat die pukkeltjes betreft weet ik niet, heb je de HA gevraagd?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 april 2011 @ 09:52:48 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95251403
mjah je moet wat pessie :P en de ha hier vraag ik weinig meer. eikel zegt ook dat ik geert rustig 20 minuten moet laten janken in z'n eigen kamer "want hij groeit goed genoeg dus honger kan het niet zijn" van regelen heeft hij blijkbaar ook nog nooit gehoord, of hij gelooft er niet in ofzo. ik had wat dat betreft beter bij m'n oude ha kunnen blijven, maar die zit te ver weg helaas. ze bedienen ons wel, maar met twee jonge kids zonder auto is het geen doen om een dorp verder te moeten :{

zaterdag 9 april 2011 @ 23:46:33 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95282508
Pukkeltjes horen erbij. Die verdwijnen ook opeens weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')