Over welke gitarist gaat dit?quote:bracht zijn jeugd door in Loosdrecht (waarheen hij in zijn eerste levensjaar was verhuisd), maar keerde op zijn elfde jaar terug in het noorden toen zijn ouders naar Assen verhuisden. Hij vormde begin jaren zestig de Rocking Strings. Na het aantrekken van Harry Muskee als zanger werd de bandnaam Cuby + Blizzards. In 1977 werd hij door George Kooymans gevraagd om gitarist bij de Golden Earring te worden. Tijdens zijn eerste Amerikaanse tournee met Golden Earring kwam het tot een breuk met de groep. Na terugkomst in Nederland raakt hij het spoor bijster. Pas eind jaren negentig leek hij zichzelf weer te hervinden toen hij de
Band begon.
Zekers.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef MadMaster het volgende:
En dat brengt ons bij het volgende:
Na Gert Timmerman en Ben Essing ontfermt Pierre Kartner zich over het jonge sterretje en scoort haar grootste hit: Zou het erg zijn lieve opa - een duet met Vader Abraham dat in 1971 15 weken in de hitlijsten staat en de eerste plaats bereikt. Daarna gaat het bergafwaarts met . Op de single Waarom laat iedereen mij zo alleen zingt ze vals en in 1972 eindigt de samenwerking. Ze belandt in een kindertehuis en wordt in 1975 gearresteerd wegens inbraak.
In 1994 haalt nog even de kranten omdat haar huis afbrandt. Bij deze calamiteit gingen al haar gouden platen verloren.
Wie is ?
Hehehequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan die 2e hoes te zien zou ik dan voor een ander nummer gaan.
Of ze heeft heel veel vlammetjes gegeten, natuurlijk.
Oja, shitquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar cafca Vlammetjes zei, zeg ik Niemand heeft jou ooit gezien. Stop de tijd.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar cafca Vlammetjes zei, zeg ik Niemand heeft jou ooit gezien. Stop de tijd.
Ik verzamel hier vaak schaampunten wegens mijn opvoeding met Chiel Montagne wekelijks op de buis...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wist daarentegen wel zeker dat het niet Hanny, Mieke, Stella of Angelique was. Dus toch stiekem een verkapt schaampuntje
quote:zijn die kroketten nou nog niet klaar
smeert ze dan maar in oew haar.
MadMaster +1quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:32 schreef MadMaster het volgende:
Is dat Berrie v/d Berbber met z'n Mexicano's weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |