Allebei.quote:
Tevens moeder en zusje. En de zus van het twaalfjarige meisje is in één klap nicht en halfzus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Vader en opa tegelijk van hetzelfde kind.²
En tante...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tevens moeder en zusje. En de zus van het twaalfjarige meisje is in één klap nicht en halfzus.
Ook dat nog eens idd. Grote kans.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef speknek het volgende:
Ik maak me eerder zorgen over de waarschijnlijke handicaps die het kind ontwikkelt.
Maar ze vrouw kan niet zeiken dat die vreemd ging .quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Vader en opa tegelijk van hetzelfde kind.²
Je bedoelt een groter risico op genetische afwijkingen bij de baby? Je hebt wel een hogere kans op het ontstaan van autosomaal recessieve aandoeningen, maar volgens mij valt dat nog wel mee. De baby hoeft niet per definitie een aandoening te hebben..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef speknek het volgende:
Ik maak me eerder zorgen over de waarschijnlijke handicaps die het kind ontwikkelt.
Hoeft niet, ligt eraan hoe goed de beide kinderen opgevangen gaan worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef bloodymary het volgende:
En je weet ook eigenlijk al dat dit kind kansloos op zal groeien...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja? En daarom heeft hij dit per definitie ook gedaan? Ook al is het aannemelijk, het is natuurlijk niet goed dat hij nu zo expliciet bekend wordt als mogelijke verdachte. Juist omdat het zo aannemelijk is.
Dus is het kansloosquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoeft niet, ligt eraan hoe goed de beide kinderen opgevangen gaan worden.
Dat kind (de jongste van de twee, om verwarring te voorkomen) zal vroeg of laat willen weten wie haar vader is...En dan hoor je dat opa eigenlijk papa is...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo fijn maar er zijn echt wel ergere dingen hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat kind (de jongste van de twee, om verwarring te voorkomen) zal vroeg of laat willen weten wie haar vader is...En dan hoor je dat opa eigenlijk papa is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
Is het ongepast om die opa/vader een gruwelijke kanker toe te wensen?Van mij mag je, alleen laat het bewijs dat in het DNA gevonden is toch nog een klein beetje twijfel over. Wat als nu b.v. een broer van haar vader de dader blijkt te zijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
Dan hij natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Van mij mag je, alleen laat het bewijs dat in het DNA gevonden is toch nog een klein beetje twijfel over. Wat als nu b.v. een broer van haar vader de dader blijkt te zijn ?
Je kunt mbv DNA onderzoek duidelijk zien of het kind verwekt is door de vader van het meisje of van haar broertje. Daar bestaat met de huidige technieken echt geen twijfel over.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Van mij mag je, alleen laat het bewijs dat in het DNA gevonden is toch nog een klein beetje twijfel over. Wat als nu b.v. een broer van haar vader de dader blijkt te zijn ?
Nou dat is niet wat er op het journaal werd gezegd.En ook niet wat er op nu.nl staatquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:35 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Je kunt mbv DNA onderzoek duidelijk zien of het kind verwekt is door de vader van het meisje of van haar broertje. Daar bestaat met de huidige technieken echt geen twijfel over.
De kans dat het haar vader is, is erg groot maar het kan ook een ander lid van haar naaste familie zijn. Een ding staat wel vast : de vader van de baby is iemand die zeer nauw verwant is met het meisje.quote:Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag heeft daarop het DNA-profiel van de man vergeleken met dat van de baby. Daaruit bleek dat de kans dat de 52-jarige man de vader van de baby is, aanzienlijk is, zo meldt het OM.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb er absoluut geen behoefte aan om de man die dit kind heeft zwanger gemaakt te verdedigen hoor, maar ik heb wel graag dat de juiste man er voor veroordeeld wordt.
Die Ad van den Berg is er ook heilig van overtuigd dat hij niks fout doet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef delano.888 het volgende:
Als de vader echt "de vader" is, waarom deed hij dan vrijwillig mee aan een DNA onderzoek?
Dan verwacht je toch dat hij zegt: het is belachelijk dat ik hiervan word beschuldigd, ik weiger uit principe hier aan mee te doen.
Of hij wist dat er geen 100% zekerheid uit de test kon komen vanwege de nauwe verwantschap. Ik heb er verder geen verstand van maar volgens mij vertroebelt het de uitslag wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef delano.888 het volgende:
Als de vader echt "de vader" is, waarom deed hij dan vrijwillig mee aan een DNA onderzoek?
Dan verwacht je toch dat hij zegt: het is belachelijk dat ik hiervan word beschuldigd, ik weiger uit principe hier aan mee te doen.
Laten we hopen dat dit goed gaat komen, want opa kan dit kunstje over 12 jaar nog wel een keer flikken. Is ie pas 64. Dan is moeders op haar 24ste oma.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zou dit iemand van mening doen veranderen over de invoering van de doodstraf? En waarom hoop je dat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef vergezocht het volgende:
Ik hoop alleen maar dat er wat meer Nederlanders nu wel voor de doodstraf zijn die vroeger ertegen waren??
Mocht het verkrachting zijn.
Overigens heb ik een beetje afwijkende mening, zo respecteer dat ajb. Mocht het consensuele seks zijn, met iemand boven de 14 (al is het nu 16 onder de wet) dan ben ik het niet eens dat je enkel de 'dader' moet aanpakken zonder ook de schuld te geven aan het 'slachtoffer'. Al kan je in de eerste plaats iemand schuld geven of slachtoffer noemen, want ik ben van mening dat je tegen die tijd weloverwogen besluiten zelf kan vormen. Trouwens dat deed ik toen ik 14 was, ik noem hierbij geen namen.
Leeftijd aanpassen naar 14 dus.
Doodstraf is wel een goed idee maar alleen onder de Sharia.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef vergezocht het volgende:
Ik hoop alleen maar dat er wat meer Nederlanders nu wel voor de doodstraf zijn die vroeger ertegen waren??
Mocht het verkrachting zijn.
Overigens heb ik een beetje afwijkende mening, zo respecteer dat ajb. Mocht het consensuele seks zijn, met iemand boven de 14 (al is het nu 16 onder de wet) dan ben ik het niet eens dat je enkel de 'dader' moet aanpakken zonder ook de schuld te geven aan het 'slachtoffer'. Al kan je in de eerste plaats iemand schuld geven of slachtoffer noemen, want ik ben van mening dat je tegen die tijd weloverwogen besluiten zelf kan vormen. Trouwens dat deed ik toen ik 14 was, ik noem hierbij geen namen.
Leeftijd aanpassen naar 14 dus.
waarom alleen de sharia, Amerika heeft een doodstraf en voorzover ik weet is het geen Moslim land.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Doodstraf is wel een goed idee maar alleen onder de Sharia.
Omdat verkrachting net zo gruwelijk en wreed is als moord, zo niet nog meer.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:38 schreef Nelded het volgende:
[..]
Waarom zou dit iemand van mening doen veranderen over de invoering van de doodstraf? En waarom hoop je dat?
In amerika worden dan ook onschuldige mensen ter dood veroordeeld. Ik heb geen vertrouwen in dergelijke systemen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
waarom alleen de sharia, Amerika heeft een doodstraf en voorzover ik weet is het geen Moslim land.
Onzin. Dat is althans niet zo generaliserend te zeggen, als een feit. Jij vindt het wellicht net zo gruwelijk en wreed als moord, zo niet meer. Ik vind het overkomelijk. Dan heb ik het over verkrachting in het algemeen uiteraard, en niet de verkrachting door een vader van zijn dochter. Dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Omdat verkrachting net zo gruwelijk en wreed is als moord, zo niet nog meer.
Zoals Taurus al zegt is dat puur jouw persoonlijke mening en niet zo te zeggen of te beweren, maar dat maakt niet uit. Je antwoord op zich beantwoordt mijn vraag op geen enkele manier.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met verkrachting is heel goed te leven en kun je best overheen komen. Over moord nooit het slachtoffer uiteraard sowieso niet, maar ook diens nabestaanden en omgeving niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dit is incest en geloof me, daar heb je levenslang last van.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef bloodymary het volgende:
Met verkrachting is heel goed te leven en kun je best overheen komen. Over moord nooit het slachtoffer uiteraard sowieso niet, maar ook diens nabestaanden en omgeving niet.
pasiert nicht oft, pero... en verdad tienes razon!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Ad van den Berg is er ook heilig van overtuigd dat hij niks fout doet.
Dat zijn de engsten
En uiteindelijk komen ze toch wel bij hem uit waarschijnlijk
Andersom hoef je ook niet ieder slachtoffer van incest / verkrachting / ontucht te vertellen dat 'het nooit meer over gaat'.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit is incest en geloof me, daar heb je levenslang last van.
Ben zelf (mijn zusje ook) misbruikt door mijn grootvader. Daar kom je echt nooit meer overheen.
Je blijft altijd problemen houden met seks, bijvoorbeeld. Dat hebben zowel ik als mijn zus.
Heb hier therapie voor gehad en daar meer mensen leren kennen met dezelfde problemen. Die weten allemaal dat dat iets is dat nooit over gaat.
Maar goed, mensen die het nooit hebben meegemaakt weten uiteraard beter hoe mensen die dit overkomen is, zich voelen.
QFTquote:Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef Nielsch het volgende:
Wat een vuile schoften bij de Telegraaf ook eigenlijk, dat ze de naam van dit meisje bekend hebben gemaakt. Gore rioolkrant...
Dat is niet waar, hier ben je je leven ook niet veilig, daarom worden dit soort mensen geisoleerd.quote:[] Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef emokid het volgende:[/b]
In Turkije, in het beloofde land, vallen dit soort mensen "van de trap" in de gevangenis. Celgenoten laten niks van je over. Hier echter, ik hoef het niet eens uit te leggen.
Gia, wat vreselijk wat jij en je zus hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben zelf (mijn zusje ook) misbruikt door mijn grootvader. Daar kom je echt nooit meer overheen.
Je blijft altijd problemen houden met seks, bijvoorbeeld. Dat hebben zowel ik als mijn zus.
Heb hier therapie voor gehad en daar meer mensen leren kennen met dezelfde problemen. Die weten allemaal dat dat iets is dat nooit over gaat.
Maar goed, mensen die het nooit hebben meegemaakt weten uiteraard beter hoe mensen die dit overkomen is, zich voelen.
Je kan ondanks erg succesvol worden in het leven, Oprah, Karin Bloemenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:27 schreef Gia het volgende:
[..]
.
Maar die zijn niet, zoals die baby, het produkt van incest. Je moet überhaupt maar afwachten of het qua gezondheid wel een normaal leven kan leiden.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kan ondanks erg succesvol worden in het leven, Oprah, Karin Bloemen
Het ging toch over slachtoffers van incest, niet het product van incest?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar die zijn niet, zoals die baby, het produkt van incest. Je moet überhaupt maar afwachten of het qua gezondheid wel een normaal leven kan leiden.
Dat is inderdaad weer net een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het ging toch over slachtoffers van incest, niet het product van incest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |