Daar gaat tijdelijk mijn belachelijk dure maar geniale salon tafelquote:
Wil jij mijn taken niet even tijdelijk waarnemen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gratis pizza's stuurt
Ow wacht, dat was je zelf
Ja! enorm godverdomme!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Tja, Q, 't is afzien zonder die tafel natuurlijk
Tuurlijk. Wil je pizza? Wanneer en welke?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Qwea het volgende:
Wil jij mijn taken niet even tijdelijk waarnemen?
Tuurlijk, lekker. Op mijn huis adres. Vanaaf is goed, maar morgen mag ook. Doe maar iets. Ik lust alles behalve met kappertjes en vis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wil je pizza? Wanneer en welke?
Oe, nou! Laat je verrassenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
Tuurlijk, lekker. Op mijn huis adres. Vanaaf is goed, maar morgen mag ook. Doe maar iets. Ik lust alles behalve met kappertjes en vis.
klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef Barbaaf het volgende:
D'r zit geen "volg topic"-knop in de mobiele layout
Misschien eet ik vanavond wel pizzaquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteren pizza gegeten
Met tonijn, champigons en dubbel kaas, van onze lokale leverancier
Dat is goed nieuws voor Stregaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Pagan het volgende:
Wat rot van je heup en je allergie Rewimo!![]()
Sterkte vrijdag Q, hopelijk ben je er dan snel vanaf.
Strega heeft geen osteoporose, ik herhaal Strega heeft geen osteoporose.
Hier is het lekker zonnig, het is heerlijk buiten.
* Pagan gaat weer buiten zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik baal er echt van, en er is niemand thuis om tegenaan te klagen. Dus jullie zijn de klos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik niet hoor. Wel een hoop maar niet allemaalquote:
Ow, dat wil je ineens niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Pizza
Het is toch geen combo-aanbieding met 2 kuub zand he? Want dan laat maar.
Oeh lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat wil je ineens niet meerWat wil jij dan? Twee kuub strooigoed?
Irritant is dat hè; heb je eens iets te zeiken, is er niemand thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik baal er echt van, en er is niemand thuis om tegenaan te klagen.
+quote:Dus jullie zijn de klos
Vermoed je al enig oorzakelijk verbandquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Hier is de zon helaas foetsie, er komen allemaal wolken uit NL hierheen
Ik denk dat het vanmiddag gaat regenen. Strooigoed blijft niet goedquote:
Heb begin februari een ski-ongelukje gehad, waarbij ik een whiplash, verrekte knieband en gekneusde heup had opgelopen. Dacht dat het met de laatste twee ondertussen wel goed zat.. totdat ik een verkeerde beweging maakte van 't weekend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef Oognip het volgende:
ZoHele huis aan kant, opdrachten voor school afgemaakt een 8 binnengesleept
en zo naar stage, nog 6 dagen en dan is stage afgelopen
Wrom is je knie kapot Hitomi?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanmiddag gaat regenen. Strooigoed blijft niet goed
Kusje maar doen dan
Oeiquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Heb begin februari een ski-ongelukje gehad, waarbij ik een whiplash, verrekte knieband en gekneusde heup had opgelopen. Dacht dat het met de laatste twee ondertussen wel goed zat.. totdat ik een verkeerde beweging maakte van 't weekend.
Ja. Je wordt bedanktquote:
Heb je weer met je tengels aan een knop gezeten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
Pizza
Krijg ik er dan een werkende oven bij?
Pauze alweer voorbij
Jij past uitstekend in deze topicreeksquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:27 schreef Hitomi het volgende:
Het is officieel, ik ben een warhoofd.![]()
Ik heb honger. Dus ik ga broodjes smeren. Ik wil de hagelslag pakken en bedenk me daarbij dat het handiger is om dat op een bord te doen.
Dus, ik trek de kast met borden open om een bordje te pakken. Ik zie de stapel grote borden (nog 1 over.. en nee er staat ook geen stapel afwas, ik heb er nog maar 5de rest is gesneuveld..)en bedenk me dat ik vanavond eters heb, dus kan maar beter de afwas doen. I
k wil de afwas doen en constateer dat het afwasmiddel op is. Ik bedenk me dat als ik naar de winkel ga om nieuw te halen, ik ook meteen aardappeltjes en jus mee kan nemen. In de winkel neem ik alles mee behalve het afwasmiddel.
Ik kom boven. Constateer dat ik dat vergeten ben. Ga terug naar de winkel. Koop dat, ga terug naar huis, ga de afwas doen.
Halverwege de afwas zie ik de zielige broodjes liggen te wachten tot ze opgegeten worden
Zijn ze zo blij dat je er weer bent?quote:
Oh nou daar gaat het me nog niet eens om.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn ze zo blij dat je er weer bent?
Heb je al een hendig sjieke stoel besteld voor jezelf?
Hoe lang ben je thuis geweest, een week of 6? En niemand die naar de mail kijkt? Ongelooflijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou daar gaat het me nog niet eens om.
Maar ze hebben mn planten gewoon dood laten gaan en qua werkzaamheden NIKS anders gedaan dan enkel en alleen de telefoon beantwoorden.
Alle ingekomen mail staat bv nog ongesorteerd in de inbox
Ze hebben er wel naar gekeken, maar hem verder niet gesorteerd. Dus wel intern doorgestuurd en uitgeprint en zo, maar alles in de inbox laten staan, terwijl ze heus wel weten dat het normaal in mapjes gaat of gedelete wordt en zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe lang ben je thuis geweest, een week of 6? En niemand die naar de mail kijkt? Ongelooflijk
En de plantjes, dat is ook zóveel moeite hè?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Fijn oh-oh![]()
Bedankt voor het roze setje![]()
Zal zo ff passen, maar die halsband past Jules sowieso. Jazz trouwens niet hoor, die heeft een speknek
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik moet niet zeuren want dan had ik het maar zelf moeten doen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik moet niet zeuren want dan had ik het maar zelf moeten doen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
webcamhond met haar roze prinsessen setje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Een hok op een balkon? Wat moet ik me daarbij voorstellen haha. Waarom moet hij in een hok op het balkon dan
Daarvoor heb ik 'm dus ook. Als ie wat ouder is en zindelijk dan hoeft ie daar niet meer in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik dacht al![]()
![]()
Hier gaan ze als pup ook alleen in de bench als ik ff weg ben. Maar dat is echt alleen de eerste weken. Als hij zindelijk is, mag hij gewoon bij de rest van de honden lopen als ik weg ben.
Kantoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Hi oh-oh
Ben je weer thuis, of zit je nog op kantoor? Heb je een nieuwe stoel uitgezocht? Heb je nog een collega verrot geschopt? Morgen weer werken, of heb je direct ontslag genomen? Vragen, vragen, vragen
Oh-oh is concierge in een gestichtquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij ziet er goed uit!
Wat voor werk doe je eigenlijk? Mag je gewoon je honden meenemen
quote:
Misschien moet je solliciteren. Niet per email, want het overzicht is ff kwijt. Ik zou bellen; vindt ze leukquote:
Heet die lelijke vogel zo?quote:
Trutquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je solliciteren. Niet per email, want het overzicht is ff kwijt. Ik zou bellen; vindt ze leuk
Hangt ervan af: als je geen vrienden hebt, mag je er blij mee zijn dat iemand het wil doen. Maar anders vind ik het enigszins foutquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Is het niet best wel raar als je moeder je vrijgezellenavond organiseert?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je solliciteren. Niet per email, want het overzicht is ff kwijt. Ik zou bellen; vindt ze leuk
Ken je the Lion King niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heet die lelijke vogel zo?
Ik heb m van de kringloop
Ik zoek maar een gesticht hier in de buurt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; die is lekker op school. En vanavond eten we volgens mij maar gewoon pizza. Ik heb zó ontzettend niet geslapen vannacht, dat het tijd wordt voor wat rust voor ElisaBquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
Trut
De Mini is zeker niet in de buurt?
Ik vind van wel. Vooral de bek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die lijkt niet op Zazu joh![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt salarisverhoging plús het verzoek om je collega's op te leiden en af te trainenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Nu gaan we het helemaal krijgen.
Stomme baas wil vrijdag met me praten
Oe, een prijsvraagquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef Muis006 het volgende:
En nu sshh want SOG maar mood-congruent judgments wait for nobody.
Ik wil een 'vind ik stom'-knop op facebook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Even wat anders: nog stommer dat 'vind ik leuk' van Facebook, is 'vind ik niet meer leuk'. Dan denk ik: hoezoHoe kan je iets nou het ene moment leuk vinden en het volgende moment niet meer.
Rare lui die pubers van tegenwoordig
Ja, dat zou dan wél weer leuk zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil een 'vind ik stom'-knop op facebook.
Als ik het knopje 'vind ik leuk' zou kunnen kopie-pastaën zou ik het hier doen.quote:
You are damn right girl.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef Muis006 het volgende:
En nu sshh want SOG maar mood-congruent judgments wait for nobody.
Ow, dusss... jij weet wél waar Muis het over heeftquote:
Zo moeilijk is het niet; als je vrolijk bent beoordeel je dingen positiever (en dus mood-congruent).quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dusss... jij weet wél waar Muis het over heeft
Tsskkkk...
Oooh! *wijst*quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dusss... jij weet wél waar Muis het over heeft
Tsskkkk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
De post van Eliesje bewijst het wel een beetje he? Slecht geslapen, toe aan rust, zaken negatiever beoordelen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet; als je vrolijk bent beoordeel je dingen positiever (en dus mood-congruent).
De details en addertjes onder het gras zal ik je besparen.
Je huiswerk is klaar!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Owwwww.... maar dan komt het gewoon omdat ik vannacht niet geslapen hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef Muis006 het volgende:
Zo moeilijk is het niet; als je vrolijk bent beoordeel je dingen positiever (en dus mood-congruent).
De details en addertjes onder het gras zal ik je besparen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww.... maar dan komt het gewoon omdat ik vannacht niet geslapen heb
Dikke 10 Catje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De post van Eliesje bewijst het wel een beetje he? Slecht geslapen, toe aan rust, zaken negatiever beoordelen.
Je huiswerk is klaar!
BAM finished.
![]()
Kun je mij weer gezellig van mijn werk afhouden.quote:![]()
Zo saai, net een uur over sex gepraat en hulpmiddelen en speeltjes laten zien.
quote:
En dat vind jij saai? Crazy cat-lady.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je mij weer gezellig van mijn werk afhouden.![]()
Zo saai, net een uur over sex gepraat en hulpmiddelen en speeltjes laten zien.![]()
Doe mij maar es een lekkere mood-congruent judgement.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dat vind jij saai? Crazy cat-lady.
Praatjes vullen geen gaatjes hequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dat vind jij saai? Crazy cat-lady.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe mij maar es een lekkere mood-congruent judgement.you make it sound so dirty.
![]()
Mot jij niet werken?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt helemaal gedemotiveerd
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Raaaaaaw!quote:
( Groucho Marx )![]()
Je kwam lekker binnen, las ik.quote:
Zeg dat het gewauwel van je collegae pijn doet aan je oortjes en dat dat niet gunstig is voor je telefoneercapaciteiten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe net of er iets zeer doet en ga weer naar huis![]()
![]()
Ik wou dat ik het in me had
( Groucho Marx )![]()
En dat Noche je in je vinger heeft gebeten en typen en post sorteren dus ook niet meer lukt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg dat het gewauwel van je collegae pijn doet aan je oortjes en dat dat niet gunstig is voor je telefoneercapaciteiten.
Muis?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Hallo, ik heb een toffe pen gescoord![]()
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
![]()
Wat een spuuglelijk ding
( Groucho Marx )![]()
Rewimo
![]()
Schrijft heerlijk, en daar gaat het maar omquote:
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
![]()
gaan jullie lekker?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Ik negeer je niet maar de DM is stuk.quote:![]()
En ik kreeg net telefoon ook nog. Stom werk.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Geef mij maar een eitje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Muis006 het volgende:
Het wordt tijd voor een PaasUI denk ik.
Ow, ik moet deafwas
hier nog doen.
Rewimo
![]()
Het giet hier, goed voor de tuin
Nog steedsquote:of alweer?
Ik was ook nooit af met verstoppertje, want ik ging vlak achter de teller bij de buut-boom staan.quote:![]()
Nog wat Noche's van gisteren:
Fundlepup![]()
Eerste stapjes buiten![]()
Speeltjes zijn cool:
Vandaag @ work:
Muis ingepikt![]()
En gelijk met de wuppies aan de wandel gaan![]()
( Groucho Marx )![]()
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrrrr... dadelijk uit eten en dan naar het theater!
ik helemaal googlen naar de toffe pen die ik vandaag gescoord heb, staat er alweer een hele rits honden
🐙![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik helemaal googlen naar de toffe pen die ik vandaag gescoord heb, staat er alweer een hele rits hondenZeiksnol en laat je piem0l pen es zien dan
( Groucho Marx )![]()
Kewl![]()
En laat es zien wat je dr mee kan?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
gelukkig laat mijn piempie geen zwarte strepen achter op papier![]()
Zit je dat te testen as we speak?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
![]()
Papierswaffelaar
( Groucho Marx )![]()
Dan is je zaad rot.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
als 'tie zwarte strepen achter zou laten ben ik denk ik een fopneger
En een echte vieze swaffelaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
als 'tie zwarte strepen achter zou laten ben ik denk ik een fopneger
( Groucho Marx )![]()
Nee man, dan zit je op zwart zaadquote:
( Groucho Marx )![]()
Doen mannen dat? Erop zitten?quote:
Op hun eieren ja, net als vogeltjesquote:
( Groucho Marx )![]()
Maar vrouwen hebben toch de eieren? [verward]quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.
Huh wat een rooster? Echt?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrrrr... dadelijk uit eten en dan naar het theater!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Ik moest ook lachen.
Ik hoef hier nooit af te wassen want dan moet iemand anders de telefoon ff opnemen en dat haten ze. Dus als ik zeg wil je ff op de foon letten zodat ik de afwas kan doen dan zeggen ze gelijk dat ze zelf wel gaan afwassen
( Groucho Marx )![]()
Nou ik haal geloof ik wel een vaatwasser. Heb zo de pest aan afwassen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen.
Ik hoef hier nooit af te wassen want dan moet iemand anders de telefoon ff opnemen en dat haten ze. Dus als ik zeg wil je ff op de foon letten zodat ik de afwas kan doen dan zeggen ze gelijk dat ze zelf wel gaan afwassen
Noche is liefff oh-oh! Echt schattig die eerste stapjes buiten
Hebbe?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou ik haal geloof ik wel een vaatwasser. Heb zo de pest aan afwassen.
Noche is liefff oh-oh! Echt schattig die eerste stapjes buitenOp dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Geloof me, als dat rooster er niet was stond ik elke dag zelf af te wassen of hadden we de rotzooi inmiddels tot aan het plafond gestapeld staan.quote:![]()
We zijn te arm voor een vaatwasser.![]()
Maar kunnen wel heeeel goed minimaal 3 kopjs per persoon per dag vies maken.En nog steeds willen ze niet aan de gepersonaliseerde mokken.
Hier hebben wel mensen eigen mokken, gewoon, van zichzelf of es kado gekregen hier of zo.
En we hebben plastic bekertjes.
Maar er wordt ook elke dag een zooi bestek en borden vies gemaakt, en die avvecaatjes hier maken veel vies maar wassen niet af
( Groucho Marx )![]()
Bij ons is iedereen geljk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Hier hebben wel mensen eigen mokken, gewoon, van zichzelf of es kado gekregen hier of zo.
En we hebben plastic bekertjes.
Maar er wordt ook elke dag een zooi bestek en borden vies gemaakt, en die avvecaatjes hier maken veel vies maar wassen niet af![]()
En op de dag dat iedereen er is zijn er twee mensen gelijker dan de rest.Zo komen we qua werkdagen en aanwezig personeel precies uit.
Ach, het werkt op zich wel en ik heb maar één ergermoment per week.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hier werkt het zo ook prima, ik doe het gewoon niet
( Groucho Marx )![]()
Ik laat andere mensen de telefoon opnemen. Werkt ook prima.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Hier werkt het zo ook prima, ik doe het gewoon niet
Tja, als ze liever afwassen dan de telefoon opnemen moeten ze het zelf weten toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik laat andere mensen de telefoon opnemen. Werkt ook prima.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Nope *sterk isquote:Zou gewoon 3 mokken afwassen en that's itquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geloof me, als dat rooster er niet was stond ik elke dag zelf af te wassen of hadden we de rotzooi inmiddels tot aan het plafond gestapeld staan.![]()
We zijn te arm voor een vaatwasser.![]()
Maar kunnen wel heeeel goed minimaal 3 kopjs per persoon per dag vies maken.En nog steeds willen ze niet aan de gepersonaliseerde mokken.
Hier doet de schoonmaakster het
Zekers!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, als ze liever afwassen dan de telefoon opnemen moeten ze het zelf weten toch?![]()
En nu off!
Rewimo dat is geen goed nieuwsquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Geen goed nieuws: de beweeglijkheid van mijn linker heup is beduidend minder dan die van mijn rechter. Het probleem lijkt dus toch vanuit mijn heup te komen
Er zijn nu voor de zekerheid foto's gemaakt van mijn bovenbeen (maar daar is vermoedelijk niets bijzonders aan te zien). De foto van mijn heup laat geen afwijkingen zien.
Ik krijg nu een prik in mijn heupgewricht om te kijken of dat de pijn vermindert, zo ja, dan zit het probleem dus echt in mijn heup. Zo nee dan, maar even een vraagje je had er toch buikklachten bij.
Hebben ze al eens gekeken naar een liesbreuk, want die is niet altijd van buitenaf te zien.
Mijn man heeft dat nl een aantal jaren geleden ook gehad en er zit dan een stukje dunne darm klem wat de buikklachten veroorzaakt.
Het heette hernia obturatoria , ik ben geen dokter of zo maar je klachten komen me bekend voor nl.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Rewimo
![]()
Bedankt voor je tip, maar dat is het (helaas zou ik bijna zeggen) niet. Vermoedelijk zijn het restklachten die na de darmontsteking en de operatie aan de verklevingen zijn gebleven. Alleen weten ze niet wat die klachten dan veroorzaakt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef indaha het volgende:
Rewimo dat is geen goed nieuws, maar even een vraagje je had er toch buikklachten bij.
Hebben ze al eens gekeken naar een liesbreuk, want die is niet altijd van buitenaf te zien.
Mijn man heeft dat nl een aantal jaren geleden ook gehad en er zit dan een stukje dunne darm klem wat de buikklachten veroorzaakt.
Het heette hernia obturatoria , ik ben geen dokter of zo maar je klachten komen me bekend voor nl.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
die heb ik idd ook voor naast mn rotringetjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het is een kruising tussen een vulpen en een fineliner, maar hij tekent ontzettend lekkerToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
O geweldig die foto's van Noche en ook al buiten en aan het werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Nog wat Noche's van gisteren:
[ afbeelding ]
Fundlepup![]()
[ afbeelding ]
Eerste stapjes buiten![]()
[ afbeelding ]
Speeltjes zijn cool:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muis ingepikt![]()
[ afbeelding ]
En gelijk met de wuppies aan de wandel gaan![]()
[ afbeelding ]
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Dat is nog het ergste,als ze niets kunnen vinden, want dan weet je ook niet wat je eraan kunt doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip, maar dat is het (helaas zou ik bijna zeggen) niet. Vermoedelijk zijn het restklachten die na de darmontsteking en de operatie aan de verklevingen zijn gebleven. Alleen weten ze niet wat die klachten dan veroorzaakt.
Maar die belgische dokter had toch het idee dat je buik- en beenklachten verband met elkaar hielden,en daarom dacht ik daaraan, maar helaas.![]()
Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden
Rewimo
![]()
Dat vraag ik me ook af eigenlijk. Want als die prik helpt ligt het dus aan mijn heup. Maar wat is er dan mee aan de hand en kunnen ze daar iets aan doen, dat is de vraag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen rewimo
En als die prikt helpt kunnen ze dan iets voor je doen?Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Ja hij is al wat aan het lopen en de wond ziet er goed uit, niet ontstoken of zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Onzekerheid is het ergste. Je kunt maar beter weten waar je aan toe bent dan kun je je daar op instellen. Ook al is de uitslag niet leuk
Hoe is het met je man indaha kan hij thuis goed uit de voeten?
We moeten vrijdag op controle en dan hopen we te horen wat ze nu precies gevonden hebben.
Hoe gaat het met jou nu, ben je nog aan het werk of blijf je nu lekker thuis tot de baby komt
Wanneer krijg je die prik?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af eigenlijk. Want als die prik helpt ligt het dus aan mijn heup. Maar wat is er dan mee aan de hand en kunnen ze daar iets aan doen, dat is de vraag.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Ga maar vragen bij Elisa B zij heeft dit topic geopendquote:
wat is je adres?quote:
dan bestellen we hem voor je
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hé Indaha, fijn dat je man zich goed voelt. Nog evenvoor morgen dus.
Oh-Oh wat een kutcollega'sMoet je bij je liefste baas komen vrijdag of een andere?
Mooie Noche, dat spiegelneusje ook.![]()
![]()
![]()
Ja, mooi nieuws dat de rest van de botten nog ok is,Moet nu nog voor rugwervelonderzoek, daar zit iets niet goed. Voorts blijk ik een chronisch gebrek aan vitamine D te hebben, daar krijg ik binnenkort iets voor en moet dat ook de rest van mijn leven blijven nemen. Vandaag nog grootschalig bloed afgenomen om te zien hoe het met andere vitamines zit. Daarvan krijg ik dinsdag de uitslag, per telefoon. 11 april naar de revalidatie arts voor de eerste keer.
Pagan heeft wederom geen top dag. Hij ziet er ook zo moe uit.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
geef je adres maar, ik bestel welquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
en alles opetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
En dan komt de bezorger: Je moet nog betalen.![]()
goed voorbeeld van Q doet goed volgen
[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 30-03-2011 18:06:07 ]Today is life -
Dale Carnegie![]()
![]()
Strega toch een beetje goed nieuws voor je en ik hoop dat je revalidatie je heel goed gaat helpenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef Strega het volgende:
Hé Indaha, fijn dat je man zich goed voelt. Nog evenvoor morgen dus.
Oh-Oh wat een kutcollega'sMoet je bij je liefste baas komen vrijdag of een andere?
Mooie Noche, dat spiegelneusje ook.![]()
![]()
![]()
Ja, mooi nieuws dat de rest van de botten nog ok is,Moet nu nog voor rugwervelonderzoek, daar zit iets niet goed. Voorts blijk ik een chronisch gebrek aan vitamine D te hebben, daar krijg ik binnenkort iets voor en moet dat ook de rest van mijn leven blijven nemen. Vandaag nog grootschalig bloed afgenomen om te zien hoe het met andere vitamines zit. Daarvan krijg ik dinsdag de uitslag, per telefoon. 11 april naar de revalidatie arts voor de eerste keer.
Pagan heeft wederom geen top dag. Hij ziet er ook zo moe uit.
'
Jammer , dat het met Pagan nog niet lekker gaat,maar blijft zijn hartslag wel binnen de perken?
Wanneer moet hij weer geopereerd worden?
Veel sterkte voor jullie allebei![]()
O het schiet me net tebinnen , die kat van jullie die weg was is die nog terug gekomen?Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Neequote:Ik vraag me ook af hoe Ynske daar bij komt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
ik ga straks mijn laptop maar eens proberen te fixenna de patatjes!
Wij krijgen geen patat , wij krijgen frietquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:58 schreef Qwea het volgende:
ik ga straks mijn laptop maar eens proberen te fixenna de patatjes!
vandaag, die ik nu maar eens ga maken, tot later
Friet is voor homo'squote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij krijgen geen patat , wij krijgen frietvandaag, die ik nu maar eens ga maken, tot later
Ik zal mijn man zeggen dat ie homo is dan , volgens mij zit hij nog in de kastquote:
Kast homo!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal mijn man zeggen dat ie homo is dan , volgens mij zit hij nog in de kast-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ja, het lijkt me over een tijd wel lekker weer eens schoenen aan te kunnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:57 schreef indaha het volgende:
![]()
[..]
Strega toch een beetje goed nieuws voor je en ik hoop dat je revalidatie je heel goed gaat helpen
'
Jammer , dat het met Pagan nog niet lekker gaat,maar blijft zijn hartslag wel binnen de perken?
Wanneer moet hij weer geopereerd worden?
Veel sterkte voor jullie allebei![]()
O het schiet me net tebinnen , die kat van jullie die weg was is die nog terug gekomen?![]()
Nee z'n hart gaat van het ene uiterste naar het andere. Hij heeft nu t/m een holter. 11 april naar de cardioloog en dan maar zien, ik schat zelf dat het zo'n 2 a 3 maanden gaat duren voor de operatie.
Ik hoop dat jullie uitslag morgen goed is!![]()
En nee, voor Pogo hebben we eerlijk gezegd de moed opgegeven. Hij is nergens gevonden, hij was ieder voorjaar een dag of twee op sjouw, maar dit is veel te lang. Ik heb Stad en Land afgebeld enz. enz. dus
Bullie is thuis![]()
nee, foon maakte er opnemen van, bedoelde opetenquote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
waarvoor is de volgende operatie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me over een tijd wel lekker weer eens schoenen aan te kunnen.![]()
Nee z'n hart gaat van het ene uiterste naar het andere. Hij heeft nu t/m een holter. 11 april naar de cardioloog en dan maar zien, ik schat zelf dat het zo'n 2 a 3 maanden gaat duren voor de operatie.
En nee, voor Pogo hebben we eerlijk gezegd de moed opgegeven. Hij is nergens gevonden, hij was ieder voorjaar een dag of twee op sjouw, maar dit is veel te lang. Ik heb Stad en Land afgebeld enz. enz. dusToday is life -
Dale Carnegie![]()
waarvoor is de volgende operatie?
[/quote]
Het gaat om dezelfde operatie als de vorige twee. Het is nog steeds niet goed.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Rewimo
![]()
Weet ik nog niet. Is dagbehandeling dus ik moet wachten op een oproep.quote:Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Geen wonder dat hij dan moe is met zo;n onregelmatig hartritme en wat moet hij lang wachten zegquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me over een tijd wel lekker weer eens schoenen aan te kunnen.![]()
En nee, voor Pogo hebben we eerlijk gezegd de moed opgegeven. Hij is nergens gevonden, hij was ieder voorjaar een dag of twee op sjouw, maar dit is veel te lang. Ik heb Stad en Land afgebeld enz. enz. dus![]()
Pogo![]()
Veel sterkte![]()
Wij moeten niet morgen maar vrijdag naar het ziekenhuis
Altijd dat wachtenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Is dagbehandeling dus ik moet wachten op een oproep.
Rewimo
![]()
Ja, waardeloos. Nu weet ik nog van de vorige keer dat ze "prikdagen" hebben, er kwamen allemaal mensen die ergens een prik moesten. Hopelijk is dat dus al binnenkort. Geen idee of ze die vast inplannen of wachten tot ze genoeg kandidaten hebben.quote:Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Ja, ik was met de dagen in de war!quote:
Bullie is thuis![]()
Niet bijgelezen, maar ik ben thuis![]()
HONGER nu
( Groucho Marx )![]()
ik zag van die briljante hondenoutfitjes gister, met spijkerbroekjes eraanquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef oh-oh het volgende:
Niet bijgelezen, maar ik ben thuis![]()
HONGER nu![]()
zo jammer ze hadden ze maar tot 30cm (rug) ofzo veels te klein voor Faasje, anders was dat een mooi outfitje geweest als ze weer loops is![]()
![]()
![]()
Niet teveel aan die weegschaal hangen..Kijk hoe je je voelt, hoe je het idee hebt dat je kindje het in je buik doetquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannen voor jullie dus vrijdag indaha
P+S het zit jullie niet echt mee.
Ik had broccoli en aardappelkroketjes met nadruk op had. Ik heb niet zo'n beste week. Vriend zei gisteren al ik breng je weer weg als je wilt. Maar ik wil zelf niet. Weegschaal geeft nog steeds geen plus aan.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...![]()
Zelfs mijn chinezen hebben langere ruggen dan datquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zag van die briljante hondenoutfitjes gister, met spijkerbroekjes eraan![]()
zo jammer ze hadden ze maar tot 30cm (rug) ofzo veels te klein voor Faasje, anders was dat een mooi outfitje geweest als ze weer loops is![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
ze hebben ze vanaf 15cmquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs mijn chinezen hebben langere ruggen dan datkan ik leuk de cavia;s aankleden
![]()
![]()
![]()
ow, dat valt inderdaad reuze mee! Mooi dat je, niet veel afgevallen bent, betekend dat je kindje gewoon pakt wat het nodig heeft...Maakt het er voor jou niet leuker op, maar misschien wel wat zorgen minderquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik sta eigenlijk 1x per maand op de weegschaal. Dus echt hang ik er niet aan. Maar nu het deze week weer echt goed raak is wilde ik even zien of ik niet veel was afgevallen. Maar dat is gelukkig niet zo.No farewell could be the last one.
Ik denk dat Nelis aan het doodgaan is![]()
Ik kwam thuis en alleen Sjefke stond om me heen te dansen en miauwen, Nelis niet... Geroepen, geen reactie. Ik schrok toen al, en helemaal toen ik hem op de bank zag liggen... Ik dacht echt dat ie al dood was, maar hij ademt nog. Hij maakt echter geen enkel geluid (en het is een schreeuwlelijk), ademt heel zwaar, kijkt me glazig aan en is in het half uur dat ik er ben net aan 1x opgestaan om om te draaien en verder beweegt hij niet
Ik ben naast hem gaan zitten, en ik wacht nu maar afIk wil hem ook niet nu nog mee slepen naar de dierenarts, dat doe ik hem niet aan
![]()
Gek he, ik werd altijd stapelgek van zijn gekrijs, maar nu vind ik het echt vreselijk dat ie zo stil is
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik kwam thuis en alleen Sjefke stond om me heen te dansen en miauwen, Nelis niet... Geroepen, geen reactie. Ik schrok toen al, en helemaal toen ik hem op de bank zag liggen... Ik dacht echt dat ie al dood was, maar hij ademt nog. Hij maakt echter geen enkel geluid (en het is een schreeuwlelijk), ademt heel zwaar, kijkt me glazig aan en is in het half uur dat ik er ben net aan 1x opgestaan om om te draaien en verder beweegt hij niet
Ik ben naast hem gaan zitten, en ik wacht nu maar afIk wil hem ook niet nu nog mee slepen naar de dierenarts, dat doe ik hem niet aan
![]()
Gek he, ik werd altijd stapelgek van zijn gekrijs, maar nu vind ik het echt vreselijk dat ie zo stil is
No farewell could be the last one.
Rewimo
![]()
Ach jee tombo, dat is naar zegHoe oud is Nelis?
16 of 17... En hij is oud, en hij wordt dementig de laatste tijd enzo, dus het is op zich heel mooi dat ie zo dood zou gaan, gewoon rustig thuis en als ik er ben, maar ik wil het gewoon nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef Rewimo het volgende:
Ach jee tombo, dat is naar zegHoe oud is Nelis?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
16 of 17... En hij is oud, en hij wordt dementig de laatste tijd enzo, dus het is op zich heel mooi dat ie zo dood zou gaan, gewoon rustig thuis en als ik er ben, maar ik wil het gewoon niet![]()
![]()
Tombo
Nelis![]()
Maar wie weet veert ie toch weer op...
Ik hoop het ergens, en ergens is het idd een prachtige manier om te gaan.
Ow...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Rewimo
![]()
Nee, natuurlijk wil je dat niet. Ik hoop voor jullie allebei dat het niet zo lang duurt. Sterktequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef tombolafan het volgende:
16 of 17... En hij is oud, en hij wordt dementig de laatste tijd enzo, dus het is op zich heel mooi dat ie zo dood zou gaan, gewoon rustig thuis en als ik er ben, maar ik wil het gewoon niet
Och Tombo, heel veel sterktequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
![]()
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Ja, ik hoop het ook ergens, maar ik heb ook tegen hem gezegd dat ie best mag gaan als dit het is...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Tombo
Nelis![]()
Maar wie weet veert ie toch weer op...
Ik hoop het ergens, en ergens is het idd een prachtige manier om te gaan.
Ow...Hij heeft nog nooit zo lang niet gemiauwd, ik denk echt niet dat het tijdelijk is... En inderdaad het is zo'n mooie manier (mooiste die ik tot nu toe met een kat heb meegemaakt) en toch...
kut![]()
![]()
O Tombo dat is een nare thuiskomst, heel veel sterktequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Gek he, ik werd altijd stapelgek van zijn gekrijs, maar nu vind ik het echt vreselijk dat ie zo stil isen ik denk dat het wel fijn is dat je erbij bent voor hem
Lieverdquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
![]()
laat m merken dat je bij hem bent, dat je er voor hem bent
* Ynske slaat een arm om je heenToday is life -
Dale Carnegie![]()
En ik zit nu ook keihard te janken omdat ik het gevoel heb dat ik het gejinxed heb omdat ik heb geroepen dat ik misschienn een kitten van Cat zou nemen als Nelis dood was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahww Tombo, zo moet je niet denken! Waarschijnlijk is het gewoon zijn tijd. Maar eerst maar afwachten hoe het afloopt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef tombolafan het volgende:
En ik zit nu ook keihard te janken omdat ik het gevoel heb dat ik het gejinxed heb omdat ik heb geroepen dat ik misschienn een kitten van Cat zou nemen als Nelis dood was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee zo moet je niet denken, dat werkt echt niet zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nelis heeft nog een mooie tijd bij jou gehad, maar hij is oud en eens moet je afscheid nemen.
Och Tombo wat erg van Nelishij is al oud maar toch het blijft lastig.
En ik snap dat je je rot voelt dat je gezegd hebt dat je een kitten wil als Nelis er niet meer is. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wens je heel veel sterkte!![]()
![]()
Vrouwke, dat is niet zo, Nelis heeft een goede tijd bij jou gehad, hij is al oudquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Och Tombo, die Nelis toch....
Als het zo is hoop ik dat het geen uren zal duren en dat ie rustig en vredig mag gaan![]()
( Groucho Marx )![]()
Rewimo
![]()
En misschien is het voor Nelis wel een fijne gedachte dat jij straks weer een nieuw katje hebt om te knuffelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga me maar es ff naar de keuken slepen voor de afwas![]()
En koffie, anders lig ik zo al in coma vrees ik
( Groucho Marx )![]()
Rewimo
![]()
Koffie en TBBT, goed idee
TBBT?
( Groucho Marx )![]()
The Big Bang Theory
The Big Bang Theory denk ik, hoe beviel je eerste werkdag en hoe gedroeg Noche zich?Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Ik hoop ook voor Nelis dat het gewoon over is zo... Hij ligt rustig, dus ik maak me niet zo'n zorgen nu of hij pijn heeft ofzo... Het enige dat hij nu nog doet is ademen...J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Noche was keilief.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
The Big Bang Theory denk ik, hoe beviel je eerste werkdag en hoe gedroeg Noche zich?
Werken was echt lekker, ik ga morgen gewoon weer, zou kijken of ik woensdag en vrijdag zou doen of donderdag ook.
Alleen doet 1 baas stom maar de andere baas en collegae zijn keiblij dat ik dr weer ben![]()
Noche is wel echt bek af nu![]()
Maar hij heeft 140 ml gedronken op kantoor en zn prakkie gegeten twee keer vandaag.
Ik zal m zo als ie ooit weer wakker wordt maar es wegen
( Groucho Marx )![]()
OMG 1041 gram gewoon al, al over de kilo, hij gaat echt als een malle sinds Diaz weg is
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
OMG 1041 gram gewoon al, al over de kilo, hij gaat echt als een malle sinds Diaz weg is![]()
![]()
![]()
Goed zo, Noche wordt ook een grote ventquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
OMG 1041 gram gewoon al, al over de kilo, hij gaat echt als een malle sinds Diaz weg is
Rewimo
![]()
Goed zo Noche
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Gek he, ik werd altijd stapelgek van zijn gekrijs, maar nu vind ik het echt vreselijk dat ie zo stil is![]()
🐙![]()
Nee, puppymelk en duckquote:
( Groucho Marx )![]()
Nelisje![]()
Wel de mooiste manier die hij zich kan 'wensen', zo lekker bij jou
En het blijft natuurlijk een ouwe smeerlap, wie weet vervloek je hem straks weer omdat hij de hele nacht staat te jengelen en is hij nu gewoon krachten aan het opdoen![]()
![]()
Ik hoop het echt bijnaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Nelisje![]()
Wel de mooiste manier die hij zich kan 'wensen', zo lekker bij jou
En het blijft natuurlijk een ouwe smeerlap, wie weet vervloek je hem straks weer omdat hij de hele nacht staat te jengelen en is hij nu gewoon krachten aan het opdoenMaar hij heeft al 2 uur geen geluid gemaakt, dat is niet helemaal zijn stijl
En Sjefke is al 3 keer over hem heen gelopen zonder dat ie iets door had
Hij is rustig nu, en het is idd een mooie maniermaar toch...
![]()
Als het dan toch hun tijd is, dan is dit wel echt de mooiste manier
( Groucho Marx )![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Als het dan toch hun tijd is, dan is dit wel echt de mooiste manier![]()
Ik ben blij met iedereen hier
Reageert ie wel nog op jou, als je hem aait of zo?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Zal ik Mips langssturen, misschien dat hij er weer zin in heeft als hij zo'n bijna 2 jarig untouched jong huppelkutjepoesje door je huis ziet stuiven?![]()
Jij denkt echt maar aan 1 ding hequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik Mips langssturen, misschien dat hij er weer zin in heeft als hij zo'n bijna 2 jarig untouched jong huppelkutjepoesje door je huis ziet stuiven?
( Groucho Marx )![]()
Kom maar brengenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik Mips langssturen, misschien dat hij er weer zin in heeft als hij zo'n bijna 2 jarig untouched jong huppelkutjepoesje door je huis ziet stuiven?
Tombo
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Een beetje, dan kijkt ie op maar hij ziet me niet, en dan gaat ie proberen anders te liggen dus ik laat hem met rust maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Reageert ie wel nog op jou, als je hem aait of zo?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een beetje, dan kijkt ie op maar hij ziet me niet, en dan gaat ie proberen anders te liggen dus ik laat hem met rust maar![]()
![]()
Sowieso denk ik dat Sjefke erbovenop duikt als Mips hier rondrent, dus dat Nelis alleen geluidsoverlast heeft danquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nvmMisschien zijn jullie adviezen beter. Aaien enzo, beetje water/eten geven
Ja, als hij pijn ofzo zou hebben dan zou ik dat wel doen, maar hij is nu heel rustig, dus voorlopig laat ik hem gewoon liggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Er nog over nagedacht de DA te bellen of die langs wil komen?
sjefke, viespeukquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat Sjefke erbovenop duikt als Mips hier rondrent, dus dat Nelis alleen geluidsoverlast heeft dan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: