Daar gaat tijdelijk mijn belachelijk dure maar geniale salon tafelquote:
Wil jij mijn taken niet even tijdelijk waarnemen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gratis pizza's stuurt
Ow wacht, dat was je zelf
Ja! enorm godverdomme!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Tja, Q, 't is afzien zonder die tafel natuurlijk
Tuurlijk. Wil je pizza? Wanneer en welke?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Qwea het volgende:
Wil jij mijn taken niet even tijdelijk waarnemen?
Tuurlijk, lekker. Op mijn huis adres. Vanaaf is goed, maar morgen mag ook. Doe maar iets. Ik lust alles behalve met kappertjes en vis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wil je pizza? Wanneer en welke?
Oe, nou! Laat je verrassenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
Tuurlijk, lekker. Op mijn huis adres. Vanaaf is goed, maar morgen mag ook. Doe maar iets. Ik lust alles behalve met kappertjes en vis.
klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef Barbaaf het volgende:
D'r zit geen "volg topic"-knop in de mobiele layout
Misschien eet ik vanavond wel pizzaquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteren pizza gegeten
Met tonijn, champigons en dubbel kaas, van onze lokale leverancier
Dat is goed nieuws voor Stregaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Pagan het volgende:
Wat rot van je heup en je allergie Rewimo!![]()
Sterkte vrijdag Q, hopelijk ben je er dan snel vanaf.
Strega heeft geen osteoporose, ik herhaal Strega heeft geen osteoporose.
Hier is het lekker zonnig, het is heerlijk buiten.
* Pagan gaat weer buiten zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik baal er echt van, en er is niemand thuis om tegenaan te klagen. Dus jullie zijn de klos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik niet hoor. Wel een hoop maar niet allemaalquote:
Ow, dat wil je ineens niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Pizza
Het is toch geen combo-aanbieding met 2 kuub zand he? Want dan laat maar.
Oeh lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat wil je ineens niet meerWat wil jij dan? Twee kuub strooigoed?
Irritant is dat hè; heb je eens iets te zeiken, is er niemand thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik baal er echt van, en er is niemand thuis om tegenaan te klagen.
+quote:Dus jullie zijn de klos
Vermoed je al enig oorzakelijk verbandquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Hier is de zon helaas foetsie, er komen allemaal wolken uit NL hierheen
Ik denk dat het vanmiddag gaat regenen. Strooigoed blijft niet goedquote:
Heb begin februari een ski-ongelukje gehad, waarbij ik een whiplash, verrekte knieband en gekneusde heup had opgelopen. Dacht dat het met de laatste twee ondertussen wel goed zat.. totdat ik een verkeerde beweging maakte van 't weekend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef Oognip het volgende:
ZoHele huis aan kant, opdrachten voor school afgemaakt een 8 binnengesleept
en zo naar stage, nog 6 dagen en dan is stage afgelopen
Wrom is je knie kapot Hitomi?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanmiddag gaat regenen. Strooigoed blijft niet goed
Kusje maar doen dan
Oeiquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Heb begin februari een ski-ongelukje gehad, waarbij ik een whiplash, verrekte knieband en gekneusde heup had opgelopen. Dacht dat het met de laatste twee ondertussen wel goed zat.. totdat ik een verkeerde beweging maakte van 't weekend.
Ja. Je wordt bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |