Daar gaat tijdelijk mijn belachelijk dure maar geniale salon tafelquote:
Wil jij mijn taken niet even tijdelijk waarnemen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gratis pizza's stuurt
Ow wacht, dat was je zelf
Ja! enorm godverdomme!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Tja, Q, 't is afzien zonder die tafel natuurlijk
Tuurlijk. Wil je pizza? Wanneer en welke?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Qwea het volgende:
Wil jij mijn taken niet even tijdelijk waarnemen?
Tuurlijk, lekker. Op mijn huis adres. Vanaaf is goed, maar morgen mag ook. Doe maar iets. Ik lust alles behalve met kappertjes en vis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wil je pizza? Wanneer en welke?
Oe, nou! Laat je verrassenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
Tuurlijk, lekker. Op mijn huis adres. Vanaaf is goed, maar morgen mag ook. Doe maar iets. Ik lust alles behalve met kappertjes en vis.
klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef Barbaaf het volgende:
D'r zit geen "volg topic"-knop in de mobiele layout
Misschien eet ik vanavond wel pizzaquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteren pizza gegeten
Met tonijn, champigons en dubbel kaas, van onze lokale leverancier
Dat is goed nieuws voor Stregaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Pagan het volgende:
Wat rot van je heup en je allergie Rewimo!![]()
Sterkte vrijdag Q, hopelijk ben je er dan snel vanaf.
Strega heeft geen osteoporose, ik herhaal Strega heeft geen osteoporose.
Hier is het lekker zonnig, het is heerlijk buiten.
* Pagan gaat weer buiten zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik baal er echt van, en er is niemand thuis om tegenaan te klagen. Dus jullie zijn de klos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik niet hoor. Wel een hoop maar niet allemaalquote:
Ow, dat wil je ineens niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Pizza
Het is toch geen combo-aanbieding met 2 kuub zand he? Want dan laat maar.
Oeh lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat wil je ineens niet meerWat wil jij dan? Twee kuub strooigoed?
Irritant is dat hè; heb je eens iets te zeiken, is er niemand thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik baal er echt van, en er is niemand thuis om tegenaan te klagen.
+quote:Dus jullie zijn de klos
Vermoed je al enig oorzakelijk verbandquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Hier is de zon helaas foetsie, er komen allemaal wolken uit NL hierheen
Ik denk dat het vanmiddag gaat regenen. Strooigoed blijft niet goedquote:
Heb begin februari een ski-ongelukje gehad, waarbij ik een whiplash, verrekte knieband en gekneusde heup had opgelopen. Dacht dat het met de laatste twee ondertussen wel goed zat.. totdat ik een verkeerde beweging maakte van 't weekend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef Oognip het volgende:
ZoHele huis aan kant, opdrachten voor school afgemaakt een 8 binnengesleept
en zo naar stage, nog 6 dagen en dan is stage afgelopen
Wrom is je knie kapot Hitomi?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanmiddag gaat regenen. Strooigoed blijft niet goed
Kusje maar doen dan
Oeiquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Heb begin februari een ski-ongelukje gehad, waarbij ik een whiplash, verrekte knieband en gekneusde heup had opgelopen. Dacht dat het met de laatste twee ondertussen wel goed zat.. totdat ik een verkeerde beweging maakte van 't weekend.
Ja. Je wordt bedanktquote:
Heb je weer met je tengels aan een knop gezeten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
Pizza
Krijg ik er dan een werkende oven bij?
Pauze alweer voorbij
Jij past uitstekend in deze topicreeksquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:27 schreef Hitomi het volgende:
Het is officieel, ik ben een warhoofd.![]()
Ik heb honger. Dus ik ga broodjes smeren. Ik wil de hagelslag pakken en bedenk me daarbij dat het handiger is om dat op een bord te doen.
Dus, ik trek de kast met borden open om een bordje te pakken. Ik zie de stapel grote borden (nog 1 over.. en nee er staat ook geen stapel afwas, ik heb er nog maar 5de rest is gesneuveld..)en bedenk me dat ik vanavond eters heb, dus kan maar beter de afwas doen. I
k wil de afwas doen en constateer dat het afwasmiddel op is. Ik bedenk me dat als ik naar de winkel ga om nieuw te halen, ik ook meteen aardappeltjes en jus mee kan nemen. In de winkel neem ik alles mee behalve het afwasmiddel.
Ik kom boven. Constateer dat ik dat vergeten ben. Ga terug naar de winkel. Koop dat, ga terug naar huis, ga de afwas doen.
Halverwege de afwas zie ik de zielige broodjes liggen te wachten tot ze opgegeten worden
Zijn ze zo blij dat je er weer bent?quote:
Oh nou daar gaat het me nog niet eens om.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn ze zo blij dat je er weer bent?
Heb je al een hendig sjieke stoel besteld voor jezelf?
Hoe lang ben je thuis geweest, een week of 6? En niemand die naar de mail kijkt? Ongelooflijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou daar gaat het me nog niet eens om.
Maar ze hebben mn planten gewoon dood laten gaan en qua werkzaamheden NIKS anders gedaan dan enkel en alleen de telefoon beantwoorden.
Alle ingekomen mail staat bv nog ongesorteerd in de inbox
Ze hebben er wel naar gekeken, maar hem verder niet gesorteerd. Dus wel intern doorgestuurd en uitgeprint en zo, maar alles in de inbox laten staan, terwijl ze heus wel weten dat het normaal in mapjes gaat of gedelete wordt en zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe lang ben je thuis geweest, een week of 6? En niemand die naar de mail kijkt? Ongelooflijk
En de plantjes, dat is ook zóveel moeite hè?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Fijn oh-oh![]()
Bedankt voor het roze setje![]()
Zal zo ff passen, maar die halsband past Jules sowieso. Jazz trouwens niet hoor, die heeft een speknek
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik moet niet zeuren want dan had ik het maar zelf moeten doen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik moet niet zeuren want dan had ik het maar zelf moeten doen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
webcamhond met haar roze prinsessen setje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Een hok op een balkon? Wat moet ik me daarbij voorstellen haha. Waarom moet hij in een hok op het balkon dan
Daarvoor heb ik 'm dus ook. Als ie wat ouder is en zindelijk dan hoeft ie daar niet meer in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik dacht al![]()
![]()
Hier gaan ze als pup ook alleen in de bench als ik ff weg ben. Maar dat is echt alleen de eerste weken. Als hij zindelijk is, mag hij gewoon bij de rest van de honden lopen als ik weg ben.
Kantoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Hi oh-oh
Ben je weer thuis, of zit je nog op kantoor? Heb je een nieuwe stoel uitgezocht? Heb je nog een collega verrot geschopt? Morgen weer werken, of heb je direct ontslag genomen? Vragen, vragen, vragen
Oh-oh is concierge in een gestichtquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij ziet er goed uit!
Wat voor werk doe je eigenlijk? Mag je gewoon je honden meenemen
quote:
Misschien moet je solliciteren. Niet per email, want het overzicht is ff kwijt. Ik zou bellen; vindt ze leukquote:
Heet die lelijke vogel zo?quote:
Trutquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je solliciteren. Niet per email, want het overzicht is ff kwijt. Ik zou bellen; vindt ze leuk
Hangt ervan af: als je geen vrienden hebt, mag je er blij mee zijn dat iemand het wil doen. Maar anders vind ik het enigszins foutquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Is het niet best wel raar als je moeder je vrijgezellenavond organiseert?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je solliciteren. Niet per email, want het overzicht is ff kwijt. Ik zou bellen; vindt ze leuk
Ken je the Lion King niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heet die lelijke vogel zo?
Ik heb m van de kringloop
Ik zoek maar een gesticht hier in de buurt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; die is lekker op school. En vanavond eten we volgens mij maar gewoon pizza. Ik heb zó ontzettend niet geslapen vannacht, dat het tijd wordt voor wat rust voor ElisaBquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
Trut
De Mini is zeker niet in de buurt?
Ik vind van wel. Vooral de bek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die lijkt niet op Zazu joh![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt salarisverhoging plús het verzoek om je collega's op te leiden en af te trainenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Nu gaan we het helemaal krijgen.
Stomme baas wil vrijdag met me praten
Oe, een prijsvraagquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef Muis006 het volgende:
En nu sshh want SOG maar mood-congruent judgments wait for nobody.
Ik wil een 'vind ik stom'-knop op facebook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Even wat anders: nog stommer dat 'vind ik leuk' van Facebook, is 'vind ik niet meer leuk'. Dan denk ik: hoezoHoe kan je iets nou het ene moment leuk vinden en het volgende moment niet meer.
Rare lui die pubers van tegenwoordig
Ja, dat zou dan wél weer leuk zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil een 'vind ik stom'-knop op facebook.
Als ik het knopje 'vind ik leuk' zou kunnen kopie-pastaën zou ik het hier doen.quote:
You are damn right girl.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef Muis006 het volgende:
En nu sshh want SOG maar mood-congruent judgments wait for nobody.
Ow, dusss... jij weet wél waar Muis het over heeftquote:
Zo moeilijk is het niet; als je vrolijk bent beoordeel je dingen positiever (en dus mood-congruent).quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dusss... jij weet wél waar Muis het over heeft
Tsskkkk...
Oooh! *wijst*quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dusss... jij weet wél waar Muis het over heeft
Tsskkkk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
De post van Eliesje bewijst het wel een beetje he? Slecht geslapen, toe aan rust, zaken negatiever beoordelen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet; als je vrolijk bent beoordeel je dingen positiever (en dus mood-congruent).
De details en addertjes onder het gras zal ik je besparen.
Je huiswerk is klaar!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Owwwww.... maar dan komt het gewoon omdat ik vannacht niet geslapen hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef Muis006 het volgende:
Zo moeilijk is het niet; als je vrolijk bent beoordeel je dingen positiever (en dus mood-congruent).
De details en addertjes onder het gras zal ik je besparen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww.... maar dan komt het gewoon omdat ik vannacht niet geslapen heb
Dikke 10 Catje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De post van Eliesje bewijst het wel een beetje he? Slecht geslapen, toe aan rust, zaken negatiever beoordelen.
Je huiswerk is klaar!
BAM finished.
![]()
Kun je mij weer gezellig van mijn werk afhouden.quote:![]()
Zo saai, net een uur over sex gepraat en hulpmiddelen en speeltjes laten zien.
quote:
En dat vind jij saai? Crazy cat-lady.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je mij weer gezellig van mijn werk afhouden.![]()
Zo saai, net een uur over sex gepraat en hulpmiddelen en speeltjes laten zien.![]()
Doe mij maar es een lekkere mood-congruent judgement.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dat vind jij saai? Crazy cat-lady.
Praatjes vullen geen gaatjes hequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dat vind jij saai? Crazy cat-lady.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe mij maar es een lekkere mood-congruent judgement.you make it sound so dirty.
![]()
Mot jij niet werken?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt helemaal gedemotiveerd
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Raaaaaaw!quote:
( Groucho Marx )![]()
Je kwam lekker binnen, las ik.quote:
Zeg dat het gewauwel van je collegae pijn doet aan je oortjes en dat dat niet gunstig is voor je telefoneercapaciteiten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe net of er iets zeer doet en ga weer naar huis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: