Bij Cambuurplein ofzo, daar zijn alleen zaadwinkels dus ik was een beetje sceptisch over de sportschool.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:04 schreef kcidymkcus het volgende:
Toevallig woon ik in Leeuwarden, is dat het fitnesscentrum bij de Centrale?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:54 schreef Merkie het volgende:
NIET NAARTOE GAAN!!!!!! Oplichters zijn het!!! Ik ging er laatst naar toe om mij aan te melden en de meneer achter de balie zei dat ik gewoon moest betalen! Ik zei nog maar FIT FOR FREE toch, maar het mocht niet baten. ABSOLUUT NIET HEEN GAAN.
Lekkere motivatie geeft dat als de sfeer niet oke is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:00 schreef GotC het volgende:
En verder..sfeer? Tsja. Ik ga er niet heen voor de sfeer. Kom er om te sporten.
Laat ik het anders zeggen. De sfeer is imo prima. Ik ga er alleen niet heen om gezellig koffie of thee te drinkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Lekkere motivatie geeft dat als de sfeer niet oke is.
Sfeer vind ik persoonlijk zeer belangrijk in een sportschool, een goede sfeer is voor een groot deel verantwoordelijk of jij je doelstellingen behaald.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Ik vind de sfeer prima. Ik ga er alleen niet heen om gezellig koffie of thee te drinken.
Net alsof je een doel nodig hebt. Verder klopt het dat er een goede sfeer is. Ik heb al menig mensen leren kennen op de sportschool daar waar andere het met uitgaan doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef dreckosuarus het volgende:
[..]
Lekkere motivatie geeft dat als de sfeer niet oke is.
Sfeer vind ik persoonlijk zeer belangrijk in een sportschool, een goede sfeer is voor een groot deel verantwoordelijk of jij je doelstellingen behaald.
Achmea Health Centerquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:23 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik heb er ook gezeten, en ik zeg, liever niet!
Waarom?
Om al de bovenstaande redenen die al zijn genoemd. Wil je er vanaf, is dat heel moeilijk, je moet 3 maanden voor afloop van je contract opzeggen. Ben je een dag te laat, helaas.... weer een jaar betalen!
Ja, het is erg goedkoop. Maar dat is duurkoop als je niet gaat, omdat je het er niet leuk vind.
Ik zelf sport nu bij een achmea health center. Leuke mensen, geen patsergedrag. Goede faciliteiten en een mooi warme inrichting. Ik ga nu echt met plezier sporten. Geen koffiemachine met een bistrosetje, maar gewoon een gezellige ontmoetingsruimte met boekjes, een bar en lekkere verse koffie. Ik betaal nu wel iets meer, maar ik ga ook echt, en dan is het geld goed besteed.
En bovendien, als je achmea verzekerd bent, is het vaak nog iets goedkoper ook.
Kijk gewoon goed rond, en proef vooral de sfeer in verschillende scholen. Het belangrijkste is dat je met plezier gaat, want ga je niet, is het ook weggegooid geld.
Succes!
Dit dus....quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:38 schreef dreckosuarus het volgende:
oke fit for free,
Als je opzegt krijg je veel problemen en bijna altijd kom je er slecht vanaf, veel duurder dan een normale sportschool.
• Er zijn veel hangjongeren omdat het laagdrempelig is, hoog patsergehalte en irritant gedoe bij de spiegels.
• vaak zijn alle apparaten bezet.
• douchen moet je voor betalen
• slotje moet je voor betalen of zelf meenemen
• koude kille sfeer
• locatie is vaak zeer kut en ergens op een industrieterrein
• ze zijn heel snel met incassobureaus
• opzeggen lukt niet
• er is geen service
• sportschool heeft een zeer slecht imago
• veel ontevreden mensen die niet van hun abonnement afkomen sporten daar
• omdat het laagdremeplig is kwa instapprijs is er een hoog paupergehalte
• grote kans dat je er veel spijt van krijgt en achteraf toch liever al dat geld in een leuke sportschool had willen steken
Ga ergens anders even een trolltopic maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef RickoKun het volgende:
Geen ervaringen mee, ik ben dan ook niet van hulp in dit topique maar had een vraagje waar ik niet een topic voor wil aanmaken:
Ik fitness 3x in de week (gewoon om mijn body in shape te houden), zal ik na twee weken niet fitnessen verschil merken als ik weer de fitness hal binnen kom BAZEN? Hoe snel 'verteren' je spier0n?
Er werd reclame gemaakt voor deze dus ik keek eerst hier naar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:32 schreef Basisgegevens het volgende:
Waarom ga je niet bij 'n normale sportschool kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |