Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat je je niet aan regels moet houden. Ik zeg alleen dat als je als EU gezamelijk afspreekt om bv in 2020 een bepaalde doelstelling te halen, dat NL iedere keer van mening is dat die doelstelling dan in 2014 gehaald moet zijn. En de rest van de EU maar lachen....
Dit was behoorlijk serieus. Ik bespeur enige verbittering bij je met betrekking tot "de vooruitgang". Maar je houdt het toch niet tegen en dus kun je er maar beter in meegaan. Als je tenminste geld wilt verdienen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het wordt laat, denk ik. Nog serieuze antwoorden in de pijplijn of wat?
China? Alle kosten stijgen daar.....quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef michaelmoore het volgende:
Momenteel gaan alle bedrijven naar China en India
Misschien over een paar jaar naar Lybie en Tunesië , werkvolk zat daar
Je laatste reactie wel ja. Eindelijk.quote:
Schijn bedriegt. Ik heb geen enkele reden tot klagen.quote:Ik bespeur enige verbittering bij je met betrekking tot "de vooruitgang".
Dus dan mag ik het niet meer onlogisch vinden dat NL steeds het braafste jongetje van de klas wil spelen met alle kosten van dien?quote:Maar je houdt het toch niet tegen en dus kun je er maar beter in meegaan. Als je tenminste geld wilt verdienen.
229.405 huizen te koopquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef xenobinol het volgende:
229.406 huizen te koop
Nog steeds geen significant 'open dag effect' waargenomen
Dat zal wel eind dit jaar worden, tenzij opeens de banken weer 125 % hypotheek gaan geven op een corporatieflat aan allerlei idioten met een krantenwijk en tijdelijk magazijnbaantjequote:
Toch is er wel een soort openhuizeneffect geweest, maar de onophoudelijke toevloed van ex-huurwoningen van woningbouwverenigingen en verzekeraars, haalt dat effect wegquote:
Je ziet een "opendageffect" niet direct na de open dag terug. Niet de verkopen in ieder geval..quote:Op woensdag 6 april 2011 08:37 schreef meth77 het volgende:
[..]
Toch is er wel een soort openhuizeneffect geweest, maar de onophoudelijke toevloed van ex-huurwoningen van woningbouwverenigingen en verzekeraars, haalt dat effect weg
Lijkt erop dat iedereen wil cashen
[ afbeelding ]
Ik deel wel je mening over dat de verkopen pas merkbaar zijn na een aantal maanden. Maar de teller is echt niet gestabiliseerd zo te zien in de grafiek.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je ziet een "opendageffect" niet direct na de open dag terug. Niet de verkopen in ieder geval..
Wat je nu ziet is dat de teller is gestabiliseerd omdat veel makelaars even extra hun best hebben gedaan nieuwe woningen snel geplaatst te krijgen (voor de open dag). Daardoor was er even een versnelling en na de open dag dus even een stabilisatie aangezien er minder geplaatst wordt.
De afmeldingen volgen pas 1-2 maanden na de open dag. De teller kan dus nog best wat zakken in de komende tijd.
Daarna gaat hij overigens wel weer lekker omhoog natuurlijk
Het je onderbouwing of een referentie dat de toename van het aantal huizen dat te koop staat, komt doordat verzekeraars (beleggers) en woningbouwcorporaties er vanaf willen? Weet jij wat de omvang is van dat effect?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:37 schreef meth77 het volgende:
[..]
Toch is er wel een soort openhuizeneffect geweest, maar de onophoudelijke toevloed van ex-huurwoningen van woningbouwverenigingen en verzekeraars, haalt dat effect weg
Lijkt erop dat iedereen wil cashen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |