abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94788684
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:14 schreef kloontjeloontje het volgende:

[..]

boven de 30. 4 jaar verschil, ik ben jonger.
Misschien zit haar stoma scheef? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_94788704
Ik laat wel eens boeren, vind ik iets normaler dan scheten laten. Nu stelde ik voor om nooit meer te boeren, maar dan moest zij ophouden met scheten laten. Accepteert ze niet. |:(
pi_94788706
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oeh, binnenkort eens testen met chili con carne dan.
De spuisel in je fobo in combinatie met dit topic. _O- :')
pi_94788740
en volgens mij komen haar kringspieren los dankzij dit topic. In 30 minuten tijd minsten 3 keer een scheet gelaten, met haar bek krom naar boven en 1 oog dicht.
pi_94788752
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef kloontjeloontje het volgende:
Ik laat wel eens boeren, vind ik iets normaler dan scheten laten. Nu stelde ik voor om nooit meer te boeren, maar dan moest zij ophouden met scheten laten. Accepteert ze niet. |:(
Tokkie-alert. :')

Emigreer naar een oorlogsland. :W
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_94788767
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef kloontjeloontje het volgende:
en volgens mij komen haar kringspieren los dankzij dit topic. In 30 minuten tijd minsten 3 keer een scheet gelaten, met haar bek krom naar boven en 1 oog dicht.
We hadden je al door, trolletje. :*

pi_94788777

Voor de rest heel erg hoog ' :') ' gehalte natuurlijk.
Wat is er mis met Klaasvaak?
Hij klaagt niet.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:17:26 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94788789
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

De spuisel in je fobo in combinatie met dit topic. _O- :')
Oh ja :'). Kut.

Die was gewoon bedoeld om mensen weg te jagen maar OK. In het echte leven laat ik scheten als ik ze moet laten. Alleen thuis, bij vrienden, bij mijn ouders thuis. Op mijn werk niet trouwens.
Resistance is futile.
pi_94788882
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef kloontjeloontje het volgende:
Dé oplossing:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:21:55 #85
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94788990
TS, je moet niet zaniken als dit jullie enige probleem is. Of doe het gewoon keihard terug.
Resistance is futile.
pi_94789034
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:21 schreef Seven. het volgende:
TS, je moet niet zaniken als dit jullie enige probleem is. Of doe het gewoon keihard terug.
Inderdaad. Terugboeren. ^O^
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:23:19 #87
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_94789046
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef kloontjeloontje het volgende:
Hallo,

Zojuist besloten om een kloon aan te maken en een topic te openen nadat ik tijdens het knuffelen te maken had met weer een scheet van m'n vriendin.

Het verhaal:

Ik zit met het "probleem" dat mijn vriendin, waarmee ik samenwoon, op een dag zo'n 3 á 4 keer scheten kan laten. Soms hard, soms zacht, soms wanneer ik haar knuffel, soms tijdens het slapen. Als ik haar vraag of ze dit normaal vindt, zegt ze dat het gewoon doodnormaal is en dat het juist slecht is om een scheet NIET te laten.
Ik vind dat je het op z'n minst zachtjes kan doen of gewoon naar de wc loopt, maar niet gewoon keihard een scheet laten tijdens bovengenoemde dingen, het is zo fucking raar.

Vriendin vindt dat ik juist overdrijf en niet kinderachtig moet doen. Snap er niks van. Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat het gewoon onbeleefd is..
Ik zou het echt uitmaken dit kan echt niet.
pi_94789064
Als we samen thuis is het geen probleem hoor doe ik ook net als boeren.
In gezelschap is het natuurlijk een ander verhaal.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_94789091
Vriendin van TS bereidt hem voor op het vaderschap, maar meneer pakt de hint niet op. 8)7

pi_94789146
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Dé oplossing:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:26:12 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94789153
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:23 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Inderdaad. Terugboeren. ^O^
Wedstrijdjes met decibelmeter!
Resistance is futile.
pi_94790057
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
Jaa liever die scheet eruit als inhouden
En het is gezond als je het inhoudt word je alleen verroter van binnen, dus zeik niet het is menselijk
menselijk, Ja
normaal, niet zo vaak afaik... veel gasvorming is volgens mij niet echt een goed iets..
maar hey, ben geen dokter..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_94790153
Vrouwen poepen ook niet..
Echt, wat doe je moeilijk
Wij lachen altijd om elkaars scheten
pi_94790189
jij laat nooit scheten?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_94791041
"De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes."

Mag je nog van geluk spreken met die 3 tot 4 per dag.
pi_94794603
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
Je vriendin laat zien dat ze een man is.
En niet één of ander vage vrouw die doet alsof ze nooit iets vies doen.
wees wijs met water
pi_94794626
Terechte klacht, scheten en boeren laten in de nabijheid van de ander getuigt van een gebrek aan respect. En het is helemaal asociaal dat ze er ook nog flink druk achter zet zodat jij het goed kan horen terwijl ze het idd zachtjes kan doen.

Gewoon uitmaken, laat ze iemand anders maar onderschijten.
wees wijs met water
pi_94794632
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 02:32 schreef dreckosuarus het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 30 maart 2011 @ 07:38:25 #99
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_94796198
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef kloontjeloontje het volgende:
Hallo,

Zojuist besloten om een kloon aan te maken en een topic te openen nadat ik tijdens het knuffelen te maken had met weer een scheet van m'n vriendin.

Het verhaal:

Ik zit met het "probleem" dat mijn vriendin, waarmee ik samenwoon, op een dag zo'n 3 á 4 keer scheten kan laten. Soms hard, soms zacht, soms wanneer ik haar knuffel, soms tijdens het slapen. Als ik haar vraag of ze dit normaal vindt, zegt ze dat het gewoon doodnormaal is en dat het juist slecht is om een scheet NIET te laten.
Ik vind dat je het op z'n minst zachtjes kan doen of gewoon naar de wc loopt, maar niet gewoon keihard een scheet laten tijdens bovengenoemde dingen, het is zo fucking raar.

Vriendin vindt dat ik juist overdrijf en niet kinderachtig moet doen. Snap er niks van. Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat het gewoon onbeleefd is..
Ik mag jouw vriendin wel, eentje die zich niet voor dit soort kleine dingetjes schaamt. Zou je juist blij mee moeten wezen, dat je niet zo'n preutse vrouw hebt :). En jij stelt je erg aan trouwens.
pi_94796348
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 07:38 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Ik mag jouw vriendin wel, eentje die zich niet voor dit soort kleine dingetjes schaamt. Zou je juist blij mee moeten wezen, dat je niet zo'n preutse vrouw hebt :). En jij stelt je erg aan trouwens.
Ik zie het altijd als een compliment.
Als een vrouw scheten bij me durft te laten, voelt ze zich op haar gemak en schaamt ze zich niet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')