Misschien zit haar stoma scheef?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:14 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
boven de 30. 4 jaar verschil, ik ben jonger.
De spuisel in je fobo in combinatie met dit topic.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh, binnenkort eens testen met chili con carne dan.
Tokkie-alert.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef kloontjeloontje het volgende:
Ik laat wel eens boeren, vind ik iets normaler dan scheten laten. Nu stelde ik voor om nooit meer te boeren, maar dan moest zij ophouden met scheten laten. Accepteert ze niet.
We hadden je al door, trolletje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef kloontjeloontje het volgende:
en volgens mij komen haar kringspieren los dankzij dit topic. In 30 minuten tijd minsten 3 keer een scheet gelaten, met haar bek krom naar boven en 1 oog dicht.
Oh jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
De spuisel in je fobo in combinatie met dit topic.![]()
Dé oplossing:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef kloontjeloontje het volgende:
en volgens mij komen haar kringspieren los dankzij dit topic. In 30 minuten tijd minsten 3 keer een scheet gelaten, met haar bek krom naar boven en 1 oog dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Terugboeren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:21 schreef Seven. het volgende:
TS, je moet niet zaniken als dit jullie enige probleem is. Of doe het gewoon keihard terug.
Ik zou het echt uitmaken dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef kloontjeloontje het volgende:
Hallo,
Zojuist besloten om een kloon aan te maken en een topic te openen nadat ik tijdens het knuffelen te maken had met weer een scheet van m'n vriendin.
Het verhaal:
Ik zit met het "probleem" dat mijn vriendin, waarmee ik samenwoon, op een dag zo'n 3 á 4 keer scheten kan laten. Soms hard, soms zacht, soms wanneer ik haar knuffel, soms tijdens het slapen. Als ik haar vraag of ze dit normaal vindt, zegt ze dat het gewoon doodnormaal is en dat het juist slecht is om een scheet NIET te laten.
Ik vind dat je het op z'n minst zachtjes kan doen of gewoon naar de wc loopt, maar niet gewoon keihard een scheet laten tijdens bovengenoemde dingen, het is zo fucking raar.
Vriendin vindt dat ik juist overdrijf en niet kinderachtig moet doen. Snap er niks van. Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat het gewoon onbeleefd is..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dé oplossing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
menselijk, Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
Jaa liever die scheet eruit als inhouden
En het is gezond als je het inhoudt word je alleen verroter van binnen, dus zeik niet het is menselijk
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
Je vriendin laat zien dat ze een man is.
En niet één of ander vage vrouw die doet alsof ze nooit iets vies doen.
Ik mag jouw vriendin wel, eentje die zich niet voor dit soort kleine dingetjes schaamt. Zou je juist blij mee moeten wezen, dat je niet zo'n preutse vrouw hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef kloontjeloontje het volgende:
Hallo,
Zojuist besloten om een kloon aan te maken en een topic te openen nadat ik tijdens het knuffelen te maken had met weer een scheet van m'n vriendin.
Het verhaal:
Ik zit met het "probleem" dat mijn vriendin, waarmee ik samenwoon, op een dag zo'n 3 á 4 keer scheten kan laten. Soms hard, soms zacht, soms wanneer ik haar knuffel, soms tijdens het slapen. Als ik haar vraag of ze dit normaal vindt, zegt ze dat het gewoon doodnormaal is en dat het juist slecht is om een scheet NIET te laten.
Ik vind dat je het op z'n minst zachtjes kan doen of gewoon naar de wc loopt, maar niet gewoon keihard een scheet laten tijdens bovengenoemde dingen, het is zo fucking raar.
Vriendin vindt dat ik juist overdrijf en niet kinderachtig moet doen. Snap er niks van. Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat het gewoon onbeleefd is..
Ik zie het altijd als een compliment.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:38 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik mag jouw vriendin wel, eentje die zich niet voor dit soort kleine dingetjes schaamt. Zou je juist blij mee moeten wezen, dat je niet zo'n preutse vrouw hebt. En jij stelt je erg aan trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |