eigenlijk het eerste probleem in 1 jaar tijd ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat het grootste probleem in jullie relatie is, ben je een gelukkig mens, kloontje
Moet je eens een pakje van deze drop leegvreten:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef gamezz het volgende:
[..]
het schijnt dat je van witlofsoep ook dikke scheten gaat laten
En heeft ze daar gelijk in?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Ja letterlijk en figuurlijk.
Overigens gaat ze nu in de verdediging en zegt ze dat haar scheetjes nergens naar ruiken. Mochten ze wel ruiken dan had ze het nooit gedaan. Wat een opluchting.
Die heeft zij niet nodig. Denk dat ze na zo'n pakje het hele volkslied al schetend kan meezingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Moet je eens een pakje van deze drop leegvreten:
[ afbeelding ]
Dan produceer je een halve dag later gruwelijk veel scheten.
Voor de verandering eens met Matador.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat het grootste probleem in jullie relatie is, ben je een gelukkig mens, kloontje
Nee hoor, ik irriteer mij er namelijk elke dag aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
Dit lijkt me eerder iets voor ONZ of KLB.
Laat haar die eten man, en zet het op youtubequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:10 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Die heeft zij niet nodig. Denk dat ze na zo'n pakje het hele volkslied al schetend kan meezingen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de verandering eens met Matador.
Onderdruk je vluchtreactie eens en onderwerp het aan een test.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:10 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Ik ren meestal weg voordat er ook maar een beetje lucht mijn richting op komt, dus geen idee.
Nee, want mocht het stinken dan hebben we echt ruzie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Onderdruk je vluchtreactie eens en onderwerp het aan een test.
Ik zou haar d'r strot doorsnijden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:11 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Nee, want mocht het stinken dan hebben we echt ruzie.
Aansteller!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:11 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Nee, want mocht het stinken dan hebben we echt ruzie.
bruine bonen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:12 schreef Seven. het volgende:
Van welk eten ga je trouwens echt hard, veel en langdurig bouten? Ik hou me nooit met zulke zaken bezig, enige waarvan ik het zeker weet is uien.
Uien en bonen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:12 schreef Seven. het volgende:
Van welk eten ga je trouwens echt hard, veel en langdurig bouten? Ik hou me nooit met zulke zaken bezig, enige waarvan ik het zeker weet is uien.
Al het smerige eten...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:12 schreef Seven. het volgende:
Kan ze dan geen scheten meer laten ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou haar d'r strot doorsnijden.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:13 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Kan ze dan geen scheten meer laten ?
Lekker, jij kookt begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:13 schreef Seven. het volgende:
Oeh, binnenkort eens testen met chili con carne dan.
Ze stinkt dan wel, maar na 3 weken ben je daaraan gewend en kan je haar eeuwig pompen. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:13 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Kan ze dan geen scheten meer laten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |