Dat is waar, maar probeer voor de grap eens een keer met vier man in een vierzitje plaats nemen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als ik de beenruimte van de SLT bij de coachopstelling zie is het top vergeleken met Plan V.
Ik hoor toch van veel mensen (niet-treinkenners) dat ze die SLT echt maar niks vinden. Die vragen waarom ze tegenwoordig van Houten naar Utrecht met zo'n tram moeten in plaats van met een echte trein.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Bron, onderbouwing? Of is dit op je eigen oordeelsvorming. Want ik zit liever in een SLT dan SGM of Plan V zeker!
Als het onoverkomelijk is, wordt er terecht over gezeken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee het is nodeloos gezeik over iets onoverkomelijks.
Dat is drie miljoen per geprognosticeerd levensjaar. Je kunt de plee ook via een euromunt toegankelijk maken, als er drie miljoen keer iemand in trapt ieder jaar, heb je de kosten er uit. Verder is al aangegeven dat die 90 miljoen door de treinenbouwers met een vork berekend was.quote:En die toilettendicussie mag hier ook wel eens afgelopen zijn. De minister heeft een domme fout gemaakt door niet in te grijpen en 90 miljoen is veel teveel om die even te herstellen.
Rijdt er Plan V?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, iedereen zijn mening![]()
Gaat er nog iemand mee naar het Noord-Duitse veen morgen?
Nee.quote:
Daar proberen ze vast niet met 100 km/u overheen te gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
ICM(m), GTW, Uerdinger Schienenbusse en wat smalspoor crappiness. Over dit soort baanNooit meer zaniken over Woerden - Leiden
![]()
[ afbeelding ]
(Foto Erik van Lunteren, NVBS)
Daar mag een trein over?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
ICM(m), GTW, Uerdinger Schienenbusse en wat smalspoor crappiness. Over dit soort baanNooit meer zaniken over Woerden - Leiden
![]()
[ afbeelding ]
(Foto Erik van Lunteren, NVBS)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Daar mag een trein over?![]()
Dan ben je genaaid als forens. Iedere dag geshaked op je werk aankomen en op de terugweg niet eens kunnen slapen
Gelukkig hoef ik mijn kennis van de Nederlandse taal niet te bewijzen op fora.quote:
Gelukkig hoef je ook niet veel moeite te doen om je stomheid aan te tonen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mijn kennis van de Nederlandse taal niet te bewijzen op fora.
quote:Beroep Student(geen faalHBO'er)
quote:Wat exact de oorzaak is van de problemen, is nog onduidelijk, vertelt een woordvoerder van Prorail.
"Wat we weten is dat er brand is geweest in een hoogspanningsstation. Of dat station van ons is of van een energieleverancier, weten we niet. Dat zijn we nog aan het uitzoeken."
Het is natuurlijk vooral verbazend dat Prorail dit niet weet, of het station van hen is of niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:01 schreef Temlin het volgende:
Een hoogspanningsstation is vaak van Tennet.
Bel Prorail ff zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:01 schreef Temlin het volgende:
Een hoogspanningsstation is vaak van Tennet.
DAT zou nog te verklaren zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef Duvel het volgende:
OK, dus er is iets stuk, maar ze weten niet of hun eigen deel stuk is, of dat van de lokale netbeheerder. Snugger.
Maar nu de volgende stap:quote:Een woordvoerder van Prorail laat weten dat er brand is geweest in een hoogspanningsstation van Nuon bij Vijfhuizen. Door de storing werken de seinen en wissels niet.
Geprobeerd. Juist ja. Er liggen niet een soort standby-contracten klaar om in dit soort gevallen snel te kunnen overschakelen? Misschien moeten we daar toch maar eens naar gaan kijken dan.quote:Geprobeerd wordt stroom van een andere leverancier te betrekken, zegt de woordvoerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |