abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:46:19 #226
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_94892285
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef James1988 het volgende:
Het is wel een mooi wit/blauw/geel woondoosje in plaats van dat vale geel. :')
Ik heb toch liever die vaalgele V/T's eigenlijk.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 1 april 2011 @ 10:05:56 #227
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_94892829
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:53 schreef James1988 het volgende:
Het tijdperk van SLT... voor sommigen "de zoveelste verschraling", voor veel reizigers "Ah, eindelijk weer eens een frisse schone trein in plaats van dat afgeragde oude boemelding."
Jij denkt dus totaal niet zoals de gemiddelde forens die het dus helemaal niets interesseert wat er rijdt. Zolang het maar treinen zijn die normaal functioneren en een redelijke kans op een zitplaats bieden. Wat bij SLT dus vaak niet het geval is.
pi_94893296
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef ReisT het volgende:

[..]

Jij denkt dus totaal niet zoals de gemiddelde forens die het dus helemaal niets interesseert wat er rijdt. Zolang het maar treinen zijn die normaal functioneren en een redelijke kans op een zitplaats bieden. Wat bij SLT dus vaak niet het geval is.
Nog niet.
En wat was dan het alternatief? Wachten totdat het Plan V bij bosjes spontaan kapot gaat en dan pas nieuwe treinen bestellen?
  vrijdag 1 april 2011 @ 10:32:12 #229
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_94893664
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Nog niet.
En wat was dan het alternatief? Wachten totdat het Plan V bij bosjes spontaan kapot gaat en dan pas nieuwe treinen bestellen?
Nee, fatsoenlijke vervangers bestellen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_94893731
Ik vermoed dat het hen wel wat kan schelen. Hoeveel autoforensen zie jij nog op de snelweg rijden met hun auto uit 1973?
  vrijdag 1 april 2011 @ 10:36:14 #231
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_94893799
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:17 schreef Igen het volgende:
Ach hou toch eens op met dat eindeloze gejammer over die WC's. Waarom zou het bij de stoptrein ineens een probleem zijn? Op de fiets, in de auto, in de bus of in de tram kun je toch ook niet naar de WC.
In de auto is er iedere ~50km een tankstation en nog vaker een parkeerplaats met WC. Bij de NS zijn de WCs zowel uit de trein als uit de stations verdwenen..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 1 april 2011 @ 10:44:20 #232
258802 Yreal
henk..!
pi_94894080
gaan we weer :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:05:23 #233
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_94894768
Zeik/schijtdiscussie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:10:31 #234
258802 Yreal
henk..!
pi_94894936
bij een halte gewoon uitstappen en tegen de trein aan zeiken :7

Man zijn O+
pi_94894960
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:32 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee, fatsoenlijke vervangers bestellen.
En wat dan wel? Ik zou zo gauw niet een modern stoptreinmodel weten dat van binnen nou echt anders is dan de SLT.
pi_94894980
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:36 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

In de auto is er iedere ~50km een tankstation en nog vaker een parkeerplaats met WC. Bij de NS zijn de WCs zowel uit de trein als uit de stations verdwenen..
Met de stoptrein kom je meestal ook binnen een half uur wel bij een IC-station met een WC.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2011 11:12:46 ]
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:13:25 #237
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_94895050
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Met de stoptrein kom je meestal ook binnen een half uur wel bij een IC-station met een WC.
Leuk, de stopper is een halfuurdienst, zit je daar 25 minuten te kleumen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_94895142
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:13 schreef Duvel het volgende:

[..]

Leuk, de stopper is een halfuurdienst, zit je daar 25 minuten te kleumen.
Op een IC-station zouden uiteraard wel verwarmde wachtruimtes moeten zijn. :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:16:57 #239
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_94895186
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Op een IC-station zouden uiteraard wel verwarmde wachtruimtes moeten zijn. :)
Dan nog ben je een half uur kwijt. Je zult trouwens altijd zien dat de volgende trein tien minuten vertraging heeft.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_94895260
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dan nog ben je een half uur kwijt. Je zult trouwens altijd zien dat de volgende trein tien minuten vertraging heeft.
Goh is dat een wet.
Gewoon gevoelsmatig gezeik omdat het eens in de 30x voorkomt.
Ik sta vaker in de file met de bus dan dat ik vertraging heb met de trein. Al dat gezeik altijd :r
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:45:23 #241
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_94896307
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:18 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Goh is dat een wet.
Gewoon gevoelsmatig gezeik omdat het eens in de 30x voorkomt.
Ik sta vaker in de file met de bus dan dat ik vertraging heb met de trein. Al dat gezeik altijd :r
Ja, dat is een wet.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:53:53 #242
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_94896580
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:33 schreef Bitlord het volgende:
Ik vermoed dat het hen wel wat kan schelen. Hoeveel autoforensen zie jij nog op de snelweg rijden met hun auto uit 1973?
Weinig, maar je maakt hier ook een hele slechte vergelijking, want een trein gaat gemiddeld 2x zo lang mee als een auto. Je kan een trein die tussen de 30 en 40 jaar oud is dus het beste vergelijken met een 'oude' auto van 15-20 jaar oud. En daar rijden er toch nog best veel van rond!
Zat mensen dus die het niets kan schelen dat ze met een oude auto rondrijden (als je er maar mee van A naar B komt) zoals dus veel mensen het niets kan schelen hoe oud een trein is.
pi_94896710
Sowieso zitten de meeste mensen (ook forenzen) liever in een echte trein dan in `lightrailcrap´.
pi_94896736
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef ReisT het volgende:

[..]

Jij denkt dus totaal niet zoals de gemiddelde forens die het dus helemaal niets interesseert wat er rijdt. Zolang het maar treinen zijn die normaal functioneren en een redelijke kans op een zitplaats bieden. Wat bij SLT dus vaak niet het geval is.
Als ik de beenruimte van de SLT bij de coachopstelling zie is het top vergeleken met Plan V. Ten tweede boeit het ze niet veel maar wel iets. Meewegende factoren:
- Geluid
- Zitcomfort
- Beenruimte
- Veiligheid als open ruimtes

Plan V heeft eigenlijk al deze dingen niet, Plan V op 140 km/h mag je bijna wel oordoppen meenemen. Plan T had de bankjes zo dicht op elkaar zitten dat de ontwerper dacht dat we maar 120 cm waren :'), etc.
pi_94896899
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, dat is een wet.
Nee het is nodeloos gezeik over iets onoverkomelijks.
En die toilettendicussie mag hier ook wel eens afgelopen zijn. De minister heeft een domme fout gemaakt door niet in te grijpen en 90 miljoen is veel teveel om die even te herstellen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_94897358
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:58 schreef Socios het volgende:
Sowieso zitten de meeste mensen (ook forenzen) liever in een echte trein dan in `lightrailcrap´.
Bron, onderbouwing? Of is dit op je eigen oordeelsvorming. Want ik zit liever in een SLT dan SGM of Plan V zeker!
pi_94897756
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Brembo het volgende:
Bron, onderbouwing? Of is dit op je eigen oordeelsvorming. Want ik zit liever in een SLT dan SGM of Plan V zeker!
Het is al vele jaren algemeen bekend dat de Koploper favoriet is onder de treinreizigers. (Althans voor de revisie sowieso). Weet niet of er sindsdien nog onderzoek naar gedaan is.
pi_94898180
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef Socios het volgende:

[..]

Het is al vele jaren algemeen bekend dat de Koploper favoriet is onder de treinreizigers. (Althans voor de revisie sowieso). Weet niet of er sindsdien nog onderzoek naar gedaan is.
Ja, de Koploper ja. Maar jij snapt toch ook wel dat een Koploper en een Plan V totaal niet met elkaar te vergelijken zijn?
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:41:43 #249
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_94898218
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 01:33 schreef James1988 het volgende:
Handig voor degene die een lange reis door Duitsland wil maken deze zomer:

Tijdens het WK Vrouwenvoetbal in Duitsland is er ook weer een speciale pass, geldig een maand (30 dagen) in de periode tussen 23 juni en 31 augustus 2011.

De prijzen:
een persoon vanaf 27 jaar: 299 euro
twee personen 399 euro
een persoon t/m 26 jaar 249 euro

Geldig in alle DB-treinen en alle niet-DB-treinen waar DB-tarief en NE-Anstoßtarif van toepassing is, CNL- en ICE Sprinter-treinen met toeslag etc. pp. :)

verdere informatie:
http://www.dbportal.db.de(...)eisterinnen-Pass.pdf

Gelukkig kunnen ook mensen met manlijke geslacht van deze wereldkampioenessen-pass gebruik maken. :-)

(Bron: Fabian-uit-DE op OHIH)
thx! zit ook een flinke CNL korting bij :)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_94898755
Voor de geintreseenden het tracébesluit: Sporen in den Bosch is inmiddels ook gepubliceerd.

http://prorail.nl/Publiek(...)_SiDB-totaal_web.pdf
http://prorail.nl/Publiek(...)racebesluit2011.aspx

Van:


Naar:
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')