quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Lijstje so far:
S: skaten
B: creme brulee
Maar ik voel me verder wel lekker![]()
Vanavond gaat er broccoli in en m'n laatste T is Sauternes met kaasDaarna ga ik weer normaal doen.
Het meeste weet je alquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef conleche het volgende:
Ik wil nu eindelijk weleens wat meer horen over Li's Lover!!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
"Gewoon" 2 mensen die bij elkaar horen
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
"Gewoon" 2 mensen die bij elkaar horen
Vanaf volgende week moet ik elke dag 9-5 op school zijn. Kom maar op met dat ritme.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:35 schreef Merel het volgende:
En Chico moet eens wat aan haar dag-/nachtritme gaan doen!Succes voor zometeen
waarom zou je chocola in de koelkast leggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:42 schreef Chicolate het volgende:
Nou presentatie ging redelijk. Ik had verwacht te kort te zijn, maar het was te lang. En ik had me verslapenwerd 20 min voor de presentaties begonnen pas wakker
. Stond ik daar zonder ontbijt en zonder goede voorbereiding. (wel voldoende gehaald gelukkig)
En nu eet ik toffee's omdat die nog in mn tas zaten en ik honger heb. Iets te eten kopen zit er niet in, mn portemonnee zit in mn andere jas. Ik was echt niet goed bezig vanochtend.
[..]
Vanaf volgende week moet ik elke dag 9-5 op school zijn. Kom maar op met dat ritme.
Milka in de aanbieding, ja bij mij liggen ze nu ook in de koelkast. Net als de toffee's, sperziebonen en zakken chips. Waardeloos, maar ik werd onrustig van het niet kunnen eten van troep.
Dat vraagt Mark zich ook altijd af.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom zou je chocola in de koelkast leggen?
Het is, als de zon schijnt, 27 graden in mn huis. De ventilatie werkt (nog) niet zo goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom zou je chocola in de koelkast leggen?
Gewoon maar een beetje dressing op je salade doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wtf, haal ik lunchsalade tonijn bij de ah to go, zit er gewoon fokking 420 kcals in die salade. Nou, ik zie alleen sla, sperziebonen, een half ei en tonijn, dus ik vermoed dat alle kcals in de dressing zitten. Die gooi ik dus mooi weg he.
Idd. Zonder dressing lijkt het me ook niet echt smakelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gewoon maar een beetje dressing op je salade doen.
Mwah ik vind het op kamertemperatuur lekkerder eigenlijk. Zo rond de 20 graden. Van die koude harde brokken die niet op je tong smelten vind ik niet zo tof.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
omdat het veel lekkerder is als het koud is
Waarom leg je het dan in de koelkast?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mwah ik vind het op kamertemperatuur lekkerder eigenlijk. Zo rond de 20 graden. Van die koude harde brokken die niet op je tong smelten vind ik niet zo tof.
en alleen al omdat je dit typt denk ik dat je heel goed weet dat je fout zit en je de kcals best kunt hebben. Komop XM, verval niet weer in je oude patroon!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Droge salade it is. Maar daar heb ik meer vrede mee dan een salade van zoveel kcals.
maar aangezien XM voornamelijk naar kcal kijkt zal ze ook wel geen olie op haar salade willenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
Olie bij salade is wel goed, want als er vetoplosbare vitamines in zitten neem je ze beter op met olie. Standaard dressing zit vaak vol suiker en verdient een enkeltje kliko.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Droge salade it is. Maar daar heb ik meer vrede mee dan een salade van zoveel kcals.
ookal zijn je ontbijt, lunch en avondeten 400 kcals, dan zit je nog maar rond 1200 kcals. en met jouw tussendoortjes kom je nooit boven de 1500...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nja, 't spiet mie donders, maar 400-600 vind ik een avondmaaltijd. Geen lunch.
als je nou de helft van de dressing gebruikt heb je toch een prima lunch van zo'n 300 (??) Kcal?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nja, 't spiet mie donders, maar 400-600 vind ik een avondmaaltijd. Geen lunch.
Dan moet ik dat wel ook in het engels, frans en duits doen, want ik zit in de internationale treinquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon even in de coupe rond schreeuwen of iemand olijfolie heeft!
En miss gaat ze ook nog RPM'en? (weet niet of dat vandaag is)quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ookal zijn je ontbijt, lunch en avondeten 400 kcals, dan zit je nog maar rond 1200 kcals. en met jouw tussendoortjes kom je nooit boven de 1500...
Nee, op z'n vroegst morgen ivm lekkagerisicoquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En miss gaat ze ook nog RPM'en? (weet niet of dat vandaag is)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, op z'n vroegst morgen ivm lekkagerisico.
Eensch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hou eens even op met zeuren over de lunch met XM!
Ik denk dat iedereens mening wel duidelijk is.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in de shoarma vanavonddaar kan ik me echt op verheugen..
kipshoarma met 3 paprika's, een halve broccoli, courgette, tomaatjes, uitjes... en griekse yoghurt met knoflook
Een halve?!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in de shoarma vanavonddaar kan ik me echt op verheugen..
kipshoarma met 3 paprika's, een halve broccoli, courgette, tomaatjes, uitjes... en griekse yoghurt met knoflook
Oeh, dat zijn wel de topartiestenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Eensch.
Tip voor thuiszitters: uitzending gemist seizoen 2010 ranking the stars met Hans van der Togt, Dries Roelvink en Viola Holt.
Idd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn wel de topartiestenBedankt voor het delen
Klinkt goed!quote:Henkjandingus: ei, paprika, cherrytomaten, rookvlees, kaas, champignon, sjalotje, verse bieslook en peterselie, beetje soja en sambal, zout/peper
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
@studieshizzle: ik vind 't gewoon stom.. ik werk keihard en niet omdat ik dom ben en harder moet werken dan 'het gemiddelde'en dan vind ik 't gewoon stom dat mensen het bagatelliseren
Heldin, je houdt het maar mooi volquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:28 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Lijstje voor vandaag
O: 2 atkins crackers met een plakje ham en een augurk
T: 2 blokjes kaas, 2 plakjes kipfilet
L: bakje tonijnsalade![]()
T: 2 blokjes kaas, 2 plakjes kipfilet, la vache kaasje, kop bouillon
D: ik denk een hamburgertje met ui en daarnaast een shitload aan groente![]()
T: crème fraîche toetje
Ja, zij welquote:
Omdat mijn kamer niet op kamertemperatuur is. Alles smelt hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom leg je het dan in de koelkast?
Ik vind warme chocolade echt niks aan.
Thanksquote:
Good for youuuu!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef conleche het volgende:
Omzetbelasting ingediend en niet eens geschat, maar gewoon uitgerekend. Jeuj
Nu maar eens lunchen met makreel op crackers.
Mag je die auto ook gebruiken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is dus het huisje in Hull wat we graag zouden betrekken
vetquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is dus het huisje in Hull wat we graag zouden betrekken
*boks*quote:
ik ook, want dan mag ik mijn trouwjurk (en nu wel in de juiste maat) gaan passenquote:
En toch achter elkaar opeten he?!quote:
Nope. Om te kijken of ik het mis had wel een tweede stukje gepakt, maar ik gok dat de reep niet op gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En toch achter elkaar opeten he?!
quote:Van mij mag het maandag worden! Dan gaan mn hechtingen er uit en krijg ik weer nieuw gips.
Misschien gaan ze zelfs mn been wel wassen zodat het ontsmettingsspul van de operatie er af gaat.
Oew, dat is wel heel ernstig dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Nope. Om te kijken of ik het mis had wel een tweede stukje gepakt, maar ik gok dat de reep niet op gaat.
Ik heb er nu al zin in!quote:[..]
En been wassen, luxe!
Vlaggenschip? is dat positief of negatiefquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Perr is vandaag het vlaggenschip!
Heb net gekeken maar op de site van vifit staat geen product zonder suiker![]()
Kan ik me goed voorstellen. Zo zalig toen ik m'n haar weer mocht wassen na de CI-operatiequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat is wel heel ernstig dan.
[..]
Ik heb er nu al zin in!
Aanbieding, appie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef V1z0R het volgende:
Waarom koop je dan gelijk 2 repen loveli?![]()
Dilemma.. nog een poging wagen met koffie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef conleche het volgende:
Ik vond die Milka Daim dus wel heel lekker. Met heel sterke zwarte koffie ernaast.
(c) wikipedia. Letterlijk of figuurlijk omvangrijkquote:Soms wordt het ook gebruikt voor omvangrijke mensen.
Praat dat maar eens goed, Vaizor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
(c) wikipedia. Letterlijk of figuurlijk omvangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |