Waarom leg je het dan in de koelkast?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mwah ik vind het op kamertemperatuur lekkerder eigenlijk. Zo rond de 20 graden. Van die koude harde brokken die niet op je tong smelten vind ik niet zo tof.
en alleen al omdat je dit typt denk ik dat je heel goed weet dat je fout zit en je de kcals best kunt hebben. Komop XM, verval niet weer in je oude patroon!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Droge salade it is. Maar daar heb ik meer vrede mee dan een salade van zoveel kcals.
maar aangezien XM voornamelijk naar kcal kijkt zal ze ook wel geen olie op haar salade willenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
Olie bij salade is wel goed, want als er vetoplosbare vitamines in zitten neem je ze beter op met olie. Standaard dressing zit vaak vol suiker en verdient een enkeltje kliko.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Droge salade it is. Maar daar heb ik meer vrede mee dan een salade van zoveel kcals.
ookal zijn je ontbijt, lunch en avondeten 400 kcals, dan zit je nog maar rond 1200 kcals. en met jouw tussendoortjes kom je nooit boven de 1500...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nja, 't spiet mie donders, maar 400-600 vind ik een avondmaaltijd. Geen lunch.
als je nou de helft van de dressing gebruikt heb je toch een prima lunch van zo'n 300 (??) Kcal?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nja, 't spiet mie donders, maar 400-600 vind ik een avondmaaltijd. Geen lunch.
Dan moet ik dat wel ook in het engels, frans en duits doen, want ik zit in de internationale treinquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon even in de coupe rond schreeuwen of iemand olijfolie heeft!
En miss gaat ze ook nog RPM'en? (weet niet of dat vandaag is)quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ookal zijn je ontbijt, lunch en avondeten 400 kcals, dan zit je nog maar rond 1200 kcals. en met jouw tussendoortjes kom je nooit boven de 1500...
Nee, op z'n vroegst morgen ivm lekkagerisicoquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En miss gaat ze ook nog RPM'en? (weet niet of dat vandaag is)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, op z'n vroegst morgen ivm lekkagerisico.
Eensch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hou eens even op met zeuren over de lunch met XM!
Ik denk dat iedereens mening wel duidelijk is.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in de shoarma vanavonddaar kan ik me echt op verheugen..
kipshoarma met 3 paprika's, een halve broccoli, courgette, tomaatjes, uitjes... en griekse yoghurt met knoflook
Een halve?!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in de shoarma vanavonddaar kan ik me echt op verheugen..
kipshoarma met 3 paprika's, een halve broccoli, courgette, tomaatjes, uitjes... en griekse yoghurt met knoflook
Oeh, dat zijn wel de topartiestenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Eensch.
Tip voor thuiszitters: uitzending gemist seizoen 2010 ranking the stars met Hans van der Togt, Dries Roelvink en Viola Holt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |