Ja. Dat is omdat je wel fruit at. Het is een chemisch proces dat op gang moet komen en dat werkt alleen als je je er streng aan houdt. Anders werkt het niet, of kom je zelfs aan. Je lichaam moet over op vetverbranding en dat zal het nooit doen als je het niet streng doet. Je moet gewoon niet smokkelen. Ik kan het echt niet vaak genoeg zeggen. Het heeft niets meer te maken met calorieen tellen. Hoewel je vanzelf gaat minderen omdat je hongergevoel weg gaat. Een kilo kaas is trouwens sws niet goed. Ook niet als je low carbt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef Chicolate het volgende:
Oneens met TT. Voor thuis op de bank zijn joggingbroeken hemels. Knellen niet, hebben geen knopen, heerlijk
.
[..]
Dit durf ik wel tegen te spreken. Ik heb afgelopen jaar een week low carb gedaan. Ik heb in een week een hele kaas weggewerkt (1 kg ofzo) en had continue honger. Misschien omdat ik wel fruit at? En ik was geen gram afgevallen. Low carb is het echt niet voor mij. Kaas en vlees vult gewoon niet goed genoeg, ik bleef honger houden.
Trusten!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:21 schreef Merel het volgende:
Zo jullie zijn weer snel gegaan vandaag! Ik drink nog even m'n kop thee op en dan ga ik slapen. Ben nog steeds ziekig, heb geen stem meer over en hoest de longen uit'm'n lijf. Vanaf dit weekend kan ik echt ziek worden.
Dekens wisselen en een losse erbovenop voor de eerste uren? Zo doe ik het nu tenminste.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook steeds wakker 's nachts. Het is zo warmmm. Maar als ik ga slapen heb ik het niet warm, dus dekens verwisselen lijkt me nog wat voorbarig
.
Of een raam openquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dekens wisselen en een losse erbovenop voor de eerste uren? Zo doe ik het nu tenminste.
lieve lieve mo. Ik heb het gister al gezegd maar toen heb je het vast niet gelezen, dus nu nog maar een keer: ik vind dat je heel erg weinig eet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Kut geslapen, malen over tentamen
Lijstje:
O: 2 gekookte eitjes
T: roggebrood
T: appeltje
L: grote bak kwark
T: banaan
D: zelfgemaakte kipshoarma met groeoeoeoeoeoente
bij jou mis ik de groentes wat..Voor de rest heel netjes lijstje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje ook maar even:
O: havermout
S: 6 km hardlopen
T: banaan
L: vier geroosterde boterhammen met lik mayo, kaas, tomaat, komkommer
T: twee sinaasappels
T: hand pinda's
D: maaltijdsalade (schelpjespasta, tomaten, olijven, rucola, mozzarella, pesto; dressing van olijfolie, citroensap, knoflook en basilicum)
T: andere helft van wijn (0,12 l)
Thxquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bij jou mis ik de groentes wat..Voor de rest heel netjes lijstje!
Teiltje. Markt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx. En groente zal altijd wel een probleem blijven
.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bij jou mis ik de groentes wat..Voor de rest heel netjes lijstje!
Het probleem is voornamelijk dat ik niet zoveel lust en niet zo creatief ben. Dat komt vast nog wel een keer goed, maar daar moet gewoon even een keer een moment voor zijn. Ik moet zelf even een keer het licht zien (net als met hardlopen dusquote:
Heb een tijdje een groenteabonnement gehad, elke week groente en fruit van de natuurwinkel (of eigenlijk het combi-abonnement). Daar word je wel creatief van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het probleem is voornamelijk dat ik niet zoveel lust en niet zo creatief ben. Dat komt vast nog wel een keer goed, maar daar moet gewoon even een keer een moment voor zijn. Ik moet zelf even een keer het licht zien (net als met hardlopen dus)
serieus: aardappel schoonboenen, worteltjes schrappen en in stukken snijden, courgette in stukken snijden, rode ui in kwarten, teentje knoflook (niet eens ontvellen) erbij, wat spekjes ofzo..In ovenschaal doen, flink wat peper en zout en olijfolie, omhusselen, 40 minuten in de oven en klaar. Makkelijk, lekker en gezond!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het probleem is voornamelijk dat ik niet zoveel lust en niet zo creatief ben. Dat komt vast nog wel een keer goed, maar daar moet gewoon even een keer een moment voor zijn. Ik moet zelf even een keer het licht zien (net als met hardlopen dus)
ik vind tomaat en komkommer niet echt groente. Plus, op je boterham doe je 2 plakjes tomaat en misschien 5 schijfjes komkommer. En sla is ook geen groente.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik was ook een beetje teleurgesteld over de reactie van jagär. Er zit groente bij m'n lunch en bij m'n D en dan is het nog niet genoeg
![]()
.
Hey, ik doe vier plakjes tomaat per sandwich!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind tomaat en komkommer niet echt groente. Plus, op je boterham doe je 2 plakjes tomaat en misschien 5 schijfjes komkommer. En sla is ook geen groente.
En ja, ik weet het, ik eeto ok weinig groente vandaag...
Dat is wel een goede tip!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb een tijdje een groenteabonnement gehad, elke week groente en fruit van de natuurwinkel (of eigenlijk het combi-abonnement). Daar word je wel creatief van.
Snijbiet, paksoi, aardpeer, soms idd boontjes of iets anders bekends.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip!
Maken ze vaak wel een lekkere en afwisselende samenstelling? Als het nog steeds elke week paprika, sperzieboontjes, witlof en bietjes is, kan ik het net zo goed zelf kopen
Hmm, dit krijg ik als ik mn postcode intyp en 1persoons:quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Snijbiet, paksoi, aardpeer, soms idd boontjes of iets anders bekends.
http://www.odin.nl/nl/pakket/index.htm
Maar vervolgens nergens waar ik dat af zou kunnen halen ofzoquote:prei, pastinaak, radijs
appel (elstar), sinaasappel (saguinello)
Kop koffie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm, dit krijg ik als ik mn postcode intyp en 1persoons:
[..]
Maar vervolgens nergens waar ik dat af zou kunnen halen ofzo
Edit: inmiddels gevonden via de hoofdsite. Niet de biologische winkel om de hoek die ik ervoor verdachtte![]()
Oh ik zou wel thuis kunnen blijven hoor, maar er zijn deze week een paar dingen die ik niet wil missenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Trusten!!Je kan zeker niet een dagje thuisblijven hč? Gewoon een beetje uitzieken? Kan je altijd zondag nog weer een paar uurtjes werken als het heel druk is op het moment.
Goed plan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Kop koffie?
Bij de weg, kan best zijn dat jouw bio-winkel iets dergelijks heeft.
^^ Dit!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lieve lieve mo. Ik heb het gister al gezegd maar toen heb je het vast niet gelezen, dus nu nog maar een keer: ik vind dat je heel erg weinig eet.
dat valt mij de laatste tijd ook al op, wel blijven eten Mo!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lieve lieve mo. Ik heb het gister al gezegd maar toen heb je het vast niet gelezen, dus nu nog maar een keer: ik vind dat je heel erg weinig eet.
dit ja! veel succes Chico, hoop dat het goed gaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:35 schreef Merel het volgende:
En Chico moet eens wat aan haar dag-/nachtritme gaan doen!Succes voor zometeen
waarom zou je dat willenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
^^ Dit!
Wel goed voor jezelf zorgen
Gisteren taart gehad (pa jarig) en vond het fruit (ananas en mandarijn) erop het lekkerst
Bij wijze van experiment wou ik vandaag eens proberen op een 1700kcal de dag door te komen maar ik heb nu al het gevoel dat het niet gaat lukken want het is nog geen 10uur en ondanks een flinke kom havermout en een banaan krijg ik al weer trek.![]()
En dan mag ik nog maar 1300kcal of zo, 4 boterhammen verder en dan zit ik op 600kcal om te verdelen over 10uur dus dat moeten er dan maar 2 worden...![]()
Succes Chico
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen
Zo'n grote sterke kerel als jij! zeker als je nu al honger hebt! en als je toch minder kcals wilt zou ik misschien toch iets meer eten, normaal zit je toch rond de 2800 ofzo? dan is 1700 wel erg weinig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
och, de dilemma's in het leven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil gaan hardlopen, maar de zon schijnt niet.
Voor RPM maakt 't niet uit of de zon schijntquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil gaan hardlopen, maar de zon schijnt niet.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor RPM maakt 't niet uit of de zon schijnt.
hoi, heb je m'n opmerkingen vandaag en gister gelezen over je lijstjes?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan me zo boos maken om mensen die alfastudies af zitten te kraken als 'niveauloos'![]()
oh, en ik wil naar bed
Eerst nog wat eten jijquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan me zo boos maken om mensen die alfastudies af zitten te kraken als 'niveauloos'![]()
oh, en ik wil naar bed
ik denk dat alfa en beta niet met intilligenter te maken heeft, maar met kennis en manier van denken...Maar goed, die discussie hebben we hier al eens gehad..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerst nog wat eten jij![]()
alfastudies zijn niet niveauloos hoor!
Maar ik blijf erbij dat ik denk dat de gemiddelde WO-er met N&G of N&T intelligenter is dan met een M&C of M&E profiel, aangezien de eerste twee wčl alfa-vaardigheden moeten kunnen tonen en de laatste twee nauwelijks beta-vaardigheden.
Het is echt een misverstand dat bčta's alles kunnen en alfa's alleen alfadingen. De bčta's in mijn klas haalden steevast tweeën en drieën voor mijn vakquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar ik blijf erbij dat ik denk dat de gemiddelde WO-er met N&G of N&T intelligenter is dan een M&C of M&E profiel, aangezien de eerste twee wčl alfa-vaardigheden moeten kunnen tonen en de laatste twee nauwelijks beta-vaardigheden.
Hey de mijne niet toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens zie ik de lijstjes hier met de week slechter worden
Shit, ik bedoelde VWO-erquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is echt een misverstand dat bčta's alles kunnen en alfa's alleen alfadingen. De bčta's in mijn klas haalden steevast tweeën en drieën voor mijn vak
nee, de jouwe niet. De mijne ook niet, Perruche niet, uniek niet, Puff niet. Veel mensen gaan wel weer terug naar weinig eten, en weinig gezonde dingen, het viel mij ook op.quote:
De bikini's moeten weer aankunnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, de jouwe niet. De mijne ook niet, Perruche niet, uniek niet, Puff niet. Veel mensen gaan wel weer terug naar weinig eten, en weinig gezonde dingen, het viel mij ook op.
Is dat zo? Hoef je voor een alpha- of gammarichting geen betavaardigheden te kunnen tonen? Hoef je niet analytisch te kunnen denken en oplossingen te kunnen zoeken? Ik durf dit toch ten zeerste te betwijfelen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar ik blijf erbij dat ik denk dat de gemiddelde WO-er met N&G of N&T intelligenter is dan met een M&C of M&E profiel, aangezien de eerste twee wčl alfa-vaardigheden moeten kunnen tonen en de laatste twee nauwelijks beta-vaardigheden.
mijne ook nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, de jouwe niet. De mijne ook niet, Perruche niet, uniek niet, Puff niet. Veel mensen gaan wel weer terug naar weinig eten, en weinig gezonde dingen, het viel mij ook op.
Hoe bevalt het in het Ierse? lekker brood hebben ze daarquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
mijne ook nietalleen post ik ze nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |