Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Verstandigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef Pheno het volgende:
Oh ik lees iets over bloed en piercings, dus dan klik ik maar niet. Ik ben gevoelig.
Watttt? 5-jarige moeder?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, ze hadden een foto ook van d'r![]()
Een klein kind met zwanger buik
[..]
WheheheheMaar gaaf hoor
![]()
Hoe is het verder?
[..]
Nee!!!!![]()
[..]
Mooi
Ghehequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik wou net zeggen, ik heb nog nooit bloed gehad met een kraakbeenoorbel
Water?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet jij beter als ik
[..]
Of dat kan ook door het water komen dat het zo lijkt
Ik heb bloemetjespleistersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan dit topic wel gebruiken?
Fleshjeeequote:
Ahwwwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb bloemetjespleisters
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus liever de mijne![]()
Ik drukte op enter ipv backspace toen ik de 4 wilde weghalenquote:
Jeujquote:
Ja, was op tv, in 1933 de jongste moeder ooit.... Ze had een zeldzame aandoening waardoor ze al vruchtbaar wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Enfermera het volgende:
Ahwww wat liefffff een topic voor mijjj!![]()
![]()
[..]
Watttt? 5-jarige moeder?Wtf?
![]()
![]()
Thanks![]()
Ja goedddLekker gewerkt, gister btw mn eerste succesvolle infuus gezet, had ik dat al gezegd? En vandaag nog eens twee
![]()
Helemaal blij
![]()
Hoe ist met jou meid?
![]()
[..]
Ghehe![]()
[..]
Water?
Ja he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Fleshjeee![]()
![]()
[..]
AhwwwGeweldige pleisters
Bloemenpleister?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Woohoo perfecte TT, mijn knie ligt weer open
Hmmz, niet echtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, Nijner, er is een actie voor een summercamp met surfen voor 16 minners, is dat iets voor jou?
Kee, dacht ik wijs je er opquote:
Nahh, even zonder pleisterquote:
Je weet niet wat je mistquote:
Ze was al vruchtbaar vanaf haar 8 maandenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, was op tv, in 1933 de jongste moeder ooit.... Ze had een zeldzame aandoening waardoor ze al vruchtbaar wasEn ze hadden er dus een foto bij
Therapie-pleistersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistIk heb me dagen vrolijk gevoeld ondanks de snee in m'n pink
![]()
![]()
Heb je foto's gevonden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze was al vruchtbaar vanaf haar 8 maanden
Jaquote:
Als dat laatste nou andersom was geweest, was je wellicht nog vrolijker geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistIk heb me dagen vrolijk gevoeld ondanks de snee in m'n pink
![]()
![]()
Nicequote:
OMG, dat zei je niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat laatste nou andersom was geweest, was je wellicht nog vrolijker geweest.
Een artikel doorgelezenquote:
Oeh ik wil ook zo'n pleisterquote:[..]
JaWaar is Freud als je em nodig hebt
![]()
Nee,mijn ondeugende kant typte hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een artikel doorgelezenstonden er twee in ja
[..]
Oeh ik wil ook zo'n pleister
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee,mijn ondeugende kant typte het.
Geen sorry, briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
Ik heb het idd ff gegoogled, bizarrrr johquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj
[..]
Ja, was op tv, in 1933 de jongste moeder ooit.... Ze had een zeldzame aandoening waardoor ze al vruchtbaar wasEn ze hadden er dus een foto bij
En jeujGoed man
![]()
Hier alles okGa aan de antibiotica, want ben weer ziekjes
![]()
XD Wat heb je nu weer gedaan dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Woohoo perfecte TT, mijn knie ligt weer open
Kewlquote:
ik wil zo een pleisterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat heb je gedaan?
Of moet dat ook andersom zijn?
Dat weet jij heul niet.quote:
Dat zegt mijn vader ook altijd iddquote:
Dat mag jijquote:
Ja, wazig he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb het idd ff gegoogled, bizarrrr johIk zag het ja.
Heul apart.
Ja he. Oh echtttt! Jeutje!Wat vervelend meis! Nouja, met antibiotica voel je je (hopelijk) wel snel beter
![]()
![]()
[..]
XD Wat heb je nu weer gedaan dan?![]()
[..]
Kewl![]()
Wat fijn voor d'r dat het haar ook gelukt isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, donderdag mijn nieuwe contract tekenen. En vrijdag mijn vrouw die ook een andere baan heeft gevonden.
Hai meisjequote:
Ik zou een uurtje wiien, veel leukerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet op de wii
mijn vriendje is streng... of fietsen of een uurtje wii-en
Het is nu nog lekker fietsweer!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet op de wii
mijn vriendje is streng... of fietsen of een uurtje wii-en
ja ga ik zo ook maar doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou een uurtje wiien, veel leuker![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef PeZu het volgende:
marijke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom je eten?
het is bijna klaar
de eerste die van wii-en slank word moet zich nog meldenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, als het dan toch niet buiten fietsen is, zou ik ook gaan wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-en.
Prachtige show. Ze zijn misschien niet de beste live band, maar weten wel een sfeer te creeeren.quote:
ooooh sr?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Als het goed is wordt mijn eten zo bezorgdZe zijn al een minuut te laat volgens de geschatte tijd
![]()
Nou, dat zal nog wel wat later worden dan, want in plaats van met zijn eten naar jou toe te komen, zit PeZu nog steeds thuis ermeequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Als het goed is wordt mijn eten zo bezorgdZe zijn al een minuut te laat volgens de geschatte tijd
![]()
Wii fitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de eerste die van wii-en slank word moet zich nog melden
sr?quote:
Oh nee, PeZu is de bezorgboerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dat zal nog wel wat later worden dan, want in plaats van met zijn eten naar jou toe te komen, zit PeZu nog steeds thuis ermee.
wii fit is net zoals brauin training een dikek vette wassen neusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wii fitAlles beter dan een zittend spel toch?
[..]
sr?
Mijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Heee ik heb weer internetheb ik iets belangrijks gemist?
Geen tijd om terug te lezen
ik word overal slank vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de eerste die van wii-en slank word moet zich nog melden
Ja, ik vroeg om een linkje van dat artikelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Heee ik heb weer internetheb ik iets belangrijks gemist?
Geen tijd om terug te lezen
Kom je bij mij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wii fit is net zoals brauin training een dikek vette wassen neus![]()
spare ribs, mijn suas is net af en die past daar super bij![]()
Niet van mijquote:
ja vastquote:
moet je morgen iets doen waarbij je mond een grote rol speelt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg om een linkje van dat artikel![]()
[..]
Kom je bij mij?![]()
Ik ben liever wat dikker en gelukkig dan slank (wat niet bij me past) en ongelukkigquote:
Ja, zoenenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je morgen iets doen waarbij je mond een grote rol speelt?
Jij bent mooi zoals je bentquote:
dan moet diegene ook even wat knoflook eten want het is een bommetje verpakt in laagje fluweelquote:
Veel praten in de keuken denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je morgen iets doen waarbij je mond een grote rol speelt?
Ik ook niet, maar boeien. Ik waai niet weg.quote:
eet eens een week, 4 worsten broodjes met 4 marsen als elke maaltijdquote:
dat dacht ik ook altijd maar ik ben toch een keer weggewaaidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar boeien. Ik waai niet weg.
eet knoflookquote:
Lets go crazy. Al kan ik het niet horen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Hier nog verzoekjes voor ONZ radio? ik draai tussen 8 en 10
mag ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
eet eens een week, 4 worsten broodjes met 4 marsen als elke maaltijd
jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef Symphonic het volgende:
want?quote:
Doe maar iets van Mental Theo en Charlie Lownoisequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Van je mond zeker nietquote:
cara? ja die user ken ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe maar iets van Mental Theo en Charlie Lownoise
*proest*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Wij zijn gewoon stevig gebouwd.
ik heb gewoon ene groot skeletquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Wij zijn gewoon stevig gebouwd.
jonge, dan is het NL - Hongarijequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet eten wat de pot schaftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
want?
eet 10 pindakaas met bonbonbloc tosti's per dag dan
ik ben al crazyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lets go crazy. Al kan ik het niet horen.
Owquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet diegene ook even wat knoflook eten want het is een bommetje verpakt in laagje fluweel
Ik hou er totaal niet van, maar ik wil geen goede muziek missen, dus vraag ik muziek aan, waar ik niet van houquote:
keith west - excerpt from a teenage operaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer ook alweer echt? Het heet anders
Ik kan wat kopen voor wat denk ik een mooie prijsje isquote:
Thanksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
@ Marijke
Het artikel: www.damninteresting.com/historys-youngest-mother
Staat nog ergens een linkje in naar een ander artikel over dat meisje
wees eens wat specifieker dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan wat kopen voor wat denk ik een mooie prijsje is![]()
Maar ik twijfel, en ik weet het niet zeker![]()
Moet ook wel een mooi stukje geluid uit komen.
knoflook > rookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwDan sla ik vandaag over ok?
Alhoewel, die ander rookt, dus een mooie wraak toch?
ben je 12 ofzoquote:
Hai lieverdquote:
Ik eet ook nog wel wat bruine bonen, uien en een hele klomp knoflook voor ik heengaquote:
ben ik even blij dat fbz hier zo ongeveer woont en ik dat niet als wraak krijgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eet ook nog wel wat bruine bonen, uien en een hele klomp knoflook voor ik heenga![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hou er totaal niet van, maar ik wil geen goede muziek missen, dus vraag ik muziek aan, waar ik niet van hou
Dat geeft toch niets?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:21 schreef PeZu het volgende:
ll en mz ik vergeet jullie kadootjes steeds
Rook jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben ik even blij dat fbz hier zo ongeveer woont en ik dat niet als wraak krijg
de wat bbqquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat geeft toch niets?Kom maar naar de dankjewel BBQ bij Symph met fbz en je saus
![]()
neequote:
Die in de OP toch?quote:
ja wie leest er nu de freaking op die steeds wijzigtquote:
Niet zomaar kou vatten hoorquote:
Daar staat een BBQ in de spoiler. Die in Verweghistan.quote:
Iets met heks in huis, die gaat weg, daardoor een bijna leeg huis, dus gister heb ik in de KSC binnen een uur alle spullen voor Symph geregeld die hij en zijn meisjes strakjes nodig hebbenquote:
Maar dat is geen bedankBBQ.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar staat een BBQ in de spoiler. Die in Verweghistan.
Nee, die is het nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar staat een BBQ in de spoiler. Die in Verweghistan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met heks in huis, die gaat weg, daardoor een bijna leeg huis, dus gister heb ik in de KSC binnen een uur alle spullen voor Symph geregeld die hij en zijn meisjes strakjes nodig hebbenOmdat mensen hier zo
![]()
![]()
zijn
en daarvoor komt een BBQ
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet zomaar kou vatten hoorDacagonit
![]()
Sorry dak ff weg was, ik meld me ook nooit af hier heWas ff voorbereidingen treffen voor het koken, alles staat klaar maar manlief is nog aant werk dus moet ff wachten
ok tofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met heks in huis, die gaat weg, daardoor een bijna leeg huis, dus gister heb ik in de KSC binnen een uur alle spullen voor Symph geregeld die hij en zijn meisjes strakjes nodig hebbenOmdat mensen hier zo
![]()
![]()
zijn
en daarvoor komt een BBQ
Wowwwwwwwwwww supervetttttttttttttquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
zijn
en daarvoor komt een BBQ
Voor zover ik weet hebben we serieus zo goed als allesquote:
Heerhugowaardquote:
Pgrrrrquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we serieus zo goed als allesEen wasmachine, droger, combimagnetron, tv, eettafel, stoelen, banken, salontafel, kastjes etc
![]()
![]()
ik zal waarschijnlijk niet kunnenquote:
Ik snap je niet helemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:28 schreef Solique het volgende:
I'm back
Zojuist wandeling gemaakt, tevens kijkend naar caches. Helaas te druk op locaties.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgrrrr![]()
Heb je mn piercing geziennn??
(vorige topic, laatste pagina)
[..]
Boontjes en worteltjes, de kip staat al te marineren in zoute sojasaus, zilvervliesrijst, satésaus erbij en wat atjar en kroepoekkk![]()
![]()
En jij?
Jij krijgt iets anders van onsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal waarschijnlijk niet kunnen![]()
tofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je nog iets nodig hebt zeg je het maar.
XDquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal![]()
[..]
Klinkt goedIk eet heel ongezond
Dus ik zeg niets
![]()
Oh, nu zie ik hemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgrrrr![]()
Heb je mn piercing geziennn??
(vorige topic, laatste pagina)
[..]
Boontjes en worteltjes, de kip staat al te marineren in zoute sojasaus, zilvervliesrijst, satésaus erbij en wat atjar en kroepoekkk![]()
![]()
En jij?
jee waarom daar helemaal, beter zit je in broek op water landquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerhugowaardMaar ik kom je dan wel halen hoor
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik hem
Mooi
Vind het jou wel goed staan, maar persoonlijk hou ik er niet zo van
Kun je sjouwen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
jee waarom daar helemaal, beter zit je in broek op water land![]()
halen, waarom zo dat en zo lief![]()
ik gaf niks
sjouwen dijkstra?quote:
Omdat cadeautjes en jij en:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
jee waarom daar helemaal, beter zit je in broek op water land![]()
halen, waarom zo dat en zo lief![]()
ik gaf niks
quote:
Geocachingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Geocaching hunt-> www.geocaching.com
alle sbeter dan sjouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:33 schreef PeZu het volgende:
ooh ik heb nog wel een salontafel in de aanbieding
Ik heb gehoord dat de barbecue achteraan komt te staan, dus je zult wel moeten als je vlees wiltquote:
dan sjouw ik lieverquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tuinders hebben we ook nog nodig, de tuin moet onderhanden![]()
Marijke, kun je even tegen PGR zeggen dat hij mijn afwas mag doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
Wil best wat doen hoor Marijke
Je zegt het maar
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:39 schreef PeZu het volgende:
ik ben heel goed in advies geven en bier drinken dus bij deze bied ik mijn expertise aan
Altijd leuk om eens in de zoveel tijd te doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke, kun je even tegen PGR zeggen dat hij mijn afwas mag doen?
ik speel wel voor koffie-damequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tuinders hebben we ook nog nodig, de tuin moet onderhanden![]()
quote:
nu zo streng tegen pgr, hij moet rijkje al missen dus ik begrijp zijn reactie bestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik speel wel voor koffie-dame![]()
ik heb echt een tering hekel aan tuinieren
[..]
nie zo boos joh
ik ben niet strengquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu zo streng tegen pgr, hij moet rijkje al missen dus ik begrijp zijn reactie best
koffie is ook heel belangrijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik speel wel voor koffie-dame![]()
ik heb echt een tering hekel aan tuinieren
[..]
nie zo boos joh
Jij kan in de ijskast.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
Ik heb twee linkerhanden, dus als je geen instortend huis wil: ik kom niet :")
Liefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
Wil best wat doen hoor Marijke
Je zegt het maar
Dan hebben de harde werkers geen eten meer.quote:
Eigen vaat eerst!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke, kun je even tegen PGR zeggen dat hij mijn afwas mag doen?
Hopelijk weet Symph snel wanneer ze echt opdondertquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
Wanneer wordt de ksc helpt symph en marijke dag georganiseerd?
Oke, hopelijk kan ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hopelijk weet Symph snel wanneer ze echt opdondertMaar ik ga er van uit binnen een week of 3
* Pheno rent snel wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft trek in meer sushi
ik hoop dat je lening bentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft trek in meer sushi
BEN jij sushi??quote:
Zo kun je dat wel noemen, ik heb nog 3 kilo sushirijst in huisquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo kun je dat wel noemen, ik heb nog 3 kilo sushirijst in huisDie twintig kilo zakken gaan hard
Dat is zonde van de Ladaquote:
Fixedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zonde van de LadaMaar een Lada Niva met achterruitverwarming is misschien een optie
![]()
quote:
Shit nu word ik echt bangquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan we niet hard genoeg, ze is geloof ik 2 keer zo dik als ik, dus dan zit er waarschijnlijk alleen een deuk in de heksenvanger
Ik heb maar twee liter in huis, ik moet er vanaf.quote:
bij opties ergens op een tabbladquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Blauwe? Hoe maak ik dat selecteerhulp dinges d00dt? Bedankt
Niet bang zijn, ze heeft een zwakke plekquote:
sleceteer maar eens iets, gioogle doet gelijk een zoek suggestiequote:
overigequote:
Danny had geloof ik een MED topic geopend, daar staat het inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Blauwe? Hoe maak ik dat selecteerhulp dinges d00dt? Bedankt
Ik heb nergens last vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
sleceteer maar eens iets, gioogle doet gelijk een zoek suggestie
Mental imagesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan we niet hard genoeg, ze is geloof ik 2 keer zo dik als ik, dus dan zit er waarschijnlijk alleen een deuk in de heksenvanger
En als je dit aanbrengt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
net of het iets tofs is :'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
FOK!forum introduceert de FOK!zoekhulp
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet bang zijn, ze heeft een zwakke plekAls je d'r tackelt dan kan ze niet meer opstaan en blijft ze zo rondschommelen
![]()
Hier niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
sleceteer maar eens iets, gioogle doet gelijk een zoek suggestie
ja dat is alleen als google denkt geld er aan te kunne verdienenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nergens last vanIk snap niet waarom ik dat niet heb
![]()
O, niks van gemerkt in IE8!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je dit aanbrengt?
[ afbeelding ]
quote:
Ausfinken mit der Kolderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ah, google weet natuurlijk dat ik arm benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is alleen als google denkt geld er aan te kunne verdienen
dat is niet wat ik bedoelde maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, google weet natuurlijk dat ik arm ben![]()
Ik gok van wel, google weet allesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet wat ik bedoelde maar het zou kunnen
Maar Microsoft heeft iets gemaakt waarmee dat zoekding dus niet werkt... hoor er nu voor het eerst van... scheelt weer uitzettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt, is de dag dat ze stofzuigers gaan maken.
ja want w7 is zooooo kut jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt, is de dag dat ze stofzuigers gaan maken.
Hier bij FF staat het ook niet aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Microsoft heeft iets gemaakt waarmee dat zoekding dus niet werkt... hoor er nu voor het eerst van... scheelt weer uitzetten.
ja als ze ksc in de gaten houden wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok van wel, google weet alles![]()
Je hebt kwaliteit en flutprogramma's waar aan je gewend bent, vergis je daar niet inquote:
FFquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier bij FF staat het ook niet aan
Zoals Sheldon zei: Windows 7 is too user friendly, I don't like itquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als ze ksc in de gaten houden wel ja
ik geloof dat vrij weinig personen zich hier aan sheldon kunne metenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals Sheldon zei: Windows 7 is too user friendly, I don't like it
Ja, want Sheldon is baasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat vrij weinig personen zich hier aan sheldon kunne meten
dan weten ze ook wanneer de luiers in zwolle in de aanbieding moetenquote:
IE werkt prima voor mij, dus geen behoefte aan wat andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt kwaliteit en flutprogramma's waar aan je gewend bent, vergis je daar niet in
Wie is Sheldon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals Sheldon zei: Windows 7 is too user friendly, I don't like it
NIET grappig!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weten ze ook wanneer de luiers in zwolle in de aanbieding moeten
Het liefst zo snel mogelijk volgens twee jongedamesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weten ze ook wanneer de luiers in zwolle in de aanbieding moeten
Lieve schat, zie de PI, ik maakte een grap manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
IE werkt prima voor mij, dus geen behoefte aan wat anders.
[..]
Wie is Sheldon?.
watquote:
?quote:
Ja, dat had ik doorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, zie de PI, ik maakte een grap man
O, nog nooit gezienquote:Die van Big Bang Theory
Daar is nu al vaak genoeg een grap over gemaakt, geen kindjes hier!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is nu al vaak genoeg een grap over gemaakt, geen kindjes hier!
serieus>?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wel neuken en krikken en sexen en pompen en rampetampen en kezen en zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:
Nee, dat mag ik niet van de kerkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel neuken en krikken en sexen en pompen en rampetampen en kezen en zo
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOmdat de kindjes van Symph hadden besloten bij het zaterdagse ontbijt dat we wel een broertje of zusje voor ze konden maken
En ook wel nu
Dus toen kwam er een "leuk grapje" dat ik zwanger zou zijn en dat gaat maar door... Zelfs zo erg dat iemand me serieus vroeg of ik zwanger was
Het gaat een beetje een eigen leven leiden
![]()
Dus STOP daarmee
![]()
De kerkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet van de kerk
Whehehehehe dat gerucht is gewoon niet uit te roeien lijkt welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOmdat de kindjes van Symph hadden besloten bij het zaterdagse ontbijt dat we wel een broertje of zusje voor ze konden maken
En ook wel nu
Dus toen kwam er een "leuk grapje" dat ik zwanger zou zijn en dat gaat maar door... Zelfs zo erg dat iemand me serieus vroeg of ik zwanger was
![]()
Dus STOP daarmee
![]()
hoe de vliegende neuk moet ik dat nu wetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ook wel nu
![]()
Dus STOP daarmee
![]()
gaan we dit weekend zaterdag of zondag?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet van de kerk
En m'n pappie, is dat wel een goede reden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij weet alles, jij bent net googlequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe de vliegende neuk moet ik dat nu weten![]()
Fantastisch, als ze weer met hun ouders mee gaanquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En m'n pappie, is dat wel een goede reden?dat wist ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar fijn dat hij nog wel even waarschuwt
Juin uit Eigen Tuin!
geen idee, ik ben hier niet meer zo vaak hehquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij weet alles, jij bent net google![]()
dagelijks naar Zwolle?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk Marijke, Pheno past wel op de kleine.
Fixedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
Fantastisch, als ze weer met hun ouders mee gaan kant en klaar afgeleverd worden en oud genoeg zijn om zich zelf te vermaken en heel lief zijn
Ff huggen dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Leonard.
Waarom de uitbudinge begroeting? Ik zit naast je.
ik heb geen kinderwens dus nee niet gefixxedquote:
Ik vond het nogal genantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wist ik ook
maar fijn dat hij nog wel even waarschuwt
Ik denk dat jij altijd alles weetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ik ben hier niet meer zo vaak heh
Je nieuwe baanquote:
Ik heb dat ook nooit gehad! Maar nu ze er gewoon zijn en het klikt is het eigenlijk heel heel heel erg leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen kinderwens dus nee niet gefixxed
Je weet best dat ik niet van licamelijk contact houd, ik vraag me dan ook waarom je zodanig wil profileren hier.quote:
Snap niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet over de planning, ik constateerde alleen dat Nanny McPheeno zich aanbood.
Nee, ik zei oh dankjewel, ik lees de bijsluiter welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zeg je toch: Pap wij doen zoiets niet
nou mooi toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit gehad! Maar nu ze er gewoon zijn en het klikt is het eigenlijk heel heel heel erg leukDe kindjes zijn gewoon zo super lief tegen mij
![]()
Ja, heel mooiquote:
thats cutequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heel mooiZe zijn echt zo super schattig! En ze smsen vaak, en dan echt de liefste dingen
![]()
![]()
Oh.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0396752/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |