Ik zou een uurtje wiien, veel leukerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet op de wii
mijn vriendje is streng... of fietsen of een uurtje wii-en
Het is nu nog lekker fietsweer!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet op de wii
mijn vriendje is streng... of fietsen of een uurtje wii-en
ja ga ik zo ook maar doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou een uurtje wiien, veel leuker![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef PeZu het volgende:
marijke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom je eten?
het is bijna klaar
de eerste die van wii-en slank word moet zich nog meldenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, als het dan toch niet buiten fietsen is, zou ik ook gaan wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-en.
Prachtige show. Ze zijn misschien niet de beste live band, maar weten wel een sfeer te creeeren.quote:
ooooh sr?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Als het goed is wordt mijn eten zo bezorgdZe zijn al een minuut te laat volgens de geschatte tijd
![]()
Nou, dat zal nog wel wat later worden dan, want in plaats van met zijn eten naar jou toe te komen, zit PeZu nog steeds thuis ermeequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Als het goed is wordt mijn eten zo bezorgdZe zijn al een minuut te laat volgens de geschatte tijd
![]()
Wii fitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de eerste die van wii-en slank word moet zich nog melden
sr?quote:
Oh nee, PeZu is de bezorgboerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dat zal nog wel wat later worden dan, want in plaats van met zijn eten naar jou toe te komen, zit PeZu nog steeds thuis ermee.
wii fit is net zoals brauin training een dikek vette wassen neusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wii fitAlles beter dan een zittend spel toch?
[..]
sr?
Mijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Heee ik heb weer internetheb ik iets belangrijks gemist?
Geen tijd om terug te lezen
ik word overal slank vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de eerste die van wii-en slank word moet zich nog melden
Ja, ik vroeg om een linkje van dat artikelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Heee ik heb weer internetheb ik iets belangrijks gemist?
Geen tijd om terug te lezen
Kom je bij mij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wii fit is net zoals brauin training een dikek vette wassen neus![]()
spare ribs, mijn suas is net af en die past daar super bij![]()
Niet van mijquote:
ja vastquote:
moet je morgen iets doen waarbij je mond een grote rol speelt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg om een linkje van dat artikel![]()
[..]
Kom je bij mij?![]()
Ik ben liever wat dikker en gelukkig dan slank (wat niet bij me past) en ongelukkigquote:
Ja, zoenenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je morgen iets doen waarbij je mond een grote rol speelt?
Jij bent mooi zoals je bentquote:
dan moet diegene ook even wat knoflook eten want het is een bommetje verpakt in laagje fluweelquote:
Veel praten in de keuken denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je morgen iets doen waarbij je mond een grote rol speelt?
Ik ook niet, maar boeien. Ik waai niet weg.quote:
eet eens een week, 4 worsten broodjes met 4 marsen als elke maaltijdquote:
dat dacht ik ook altijd maar ik ben toch een keer weggewaaidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar boeien. Ik waai niet weg.
eet knoflookquote:
Lets go crazy. Al kan ik het niet horen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Hier nog verzoekjes voor ONZ radio? ik draai tussen 8 en 10
mag ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
eet eens een week, 4 worsten broodjes met 4 marsen als elke maaltijd
jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef Symphonic het volgende:
want?quote:
Doe maar iets van Mental Theo en Charlie Lownoisequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |