Je hebt dus heterofiele pedo's en je hebt homofiele pedo's.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pedo.
Er was ook ooit iemand die me vertelde dat er een apart begrip is voor iemand die valt op kleine jongetjes. En dat homo dus vooral slaat op iemand die valt op volwassen mannen of jongens van de eigen leeftijdscategorie. Ik weet alleen niet meer wat dat begrip ook alweer was *googled*.
Hetzelfde voor met meisjes. Want een pedo valt idd niet op alle kinderen.
enquote:Pedofilie is aanverwant aan pedoseksualiteit en kindermisbruik, maar niet noodzakelijkerwijs hetzelfde. Mannelijke homofiele pedofilie wordt ook wel pederastie genoemd. Het zich specifiek aangetrokken voelen tot pubers heet efebofilie.
Maar het wordt dus wel beschreven als homofiele pedofilie, dus beide zijn juist dan lijkt me.quote:Antropologen maken wel een onderverdeling binnen de homoseksualiteit naar verhoudingen gestructureerd naar gender, gelijkwaardigheid en leeftijd. De laatste categorie is de pederastie en komt in de geschiedenis het meest voor.
Ik had het gevonden idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Je hebt dus heterofiele pedo's en je hebt homofiele pedo's.
En het woord dat je zoekt is 'pederast'.
Ja, er moet nog 'fiel' achterquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had het gevonden idd.![]()
Maar dan is de aanduiding homo sowieso incompleet.
quote:
Wtf? Waarom staat dat er nou bij, of ben ik nu debiel?quote:Nederland
Volgens artikel 247 van het Wetboek van Strafrecht zijn ontuchtige handelingen met iemand die jonger is dan zestien jaar waar men niet mee is getrouwd strafbaar.
Die is dan toch heul niet getrouwd volgens de Nederlandse staat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Omdat seks hebben met je 13-jarige importbruid niet strafbaar is natuurlijk.
Het is niet leuk meer als het mag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef DrDentz het volgende:
In Spanje mag het wel vanaf 13. Waarom gaat Ad daar niet wonen?
Mexicoquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef DrDentz het volgende:
In Spanje mag het wel vanaf 13. Waarom gaat Ad daar niet wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef r_one het volgende:
[..]
MexicoEn daar kun je gewoon een zwerfkind van de straat halen, misbruiken, en geen haan die er naar kraait.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hey, ga het even promoten of zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En daar kun je gewoon een zwerfkind van de straat halen, misbruiken, en geen haan die er naar kraait.
http://www.jetairfly.com/ticket/nl/quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En daar kun je gewoon een zwerfkind van de straat halen, misbruiken, en geen haan die er naar kraait.
Jij bent pedoseksueel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
http://www.jetairfly.com/ticket/nl/
*boekt vliegticket naar Cancun*
Nee, ik zit maar wat te dollen. Sorry, ik post eigenlijk uitsluitend in ONZ en KLB en vergat even dat dit serieus NWS is.quote:
Nee, dat is marthijnquote:
Ad is geen twintiger meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Seks willen met een 12 of 13 jarige terwijl je zelf in de 20 bent,
kom op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |