Moet?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Belofte maakt schuld. Volgend jaar moet ik met hen meelopen.
Mogguh!quote:
Zal de VOMI leuk vinden.quote:
Mooi. Kom maar op met die foto'squote:
Die zie ik elke eerste zaterdag van de maand ook nogquote:
Zo, nu wel de werkende link!quote:Op zondag 26 juni 2011 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier de foto's die gemaakt zijn door ons.
Ik zal ze hier niet stuk voor stuk plaatsen maar een link neer dumpen waar ze in chronologische volgorde te zien zijn.
https://picasaweb.google.(...)105/Veteranendag2011
quote:
Ja dat weet ik,en dat mag,aangezien hij op de officiële website ook al staat geportretteerdquote:Op zondag 26 juni 2011 14:00 schreef ErwinRommel het volgende:
@Galtfactory, die officier waar ik het over had staat op 1 van jouw foto's
hehe, die rechter man zat tijdens het defilé te vertellen dat hij dorst had en bier wilde drinkenquote:
En dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:47 schreef galtfactory het volgende:
Ach, beide Heren wilden eens ervaren hoe het is om bij de elite op bezoek te komen *lol*(j/k)
en toevallig was ik daar op bezoek en vond het wel grappig om hun in het hele plaatje te betrekken.
Volgens mij heb ik iets gemist? Wie word er afgebrand? En welke beschuldigingen zijn er gemaakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En dan?
Heb je ze daar geconfronteerd met jouw beschuldigingen en ze de kans gegeven om die te weerleggen of is het veel leuker om ze anoniem op internet af te branden?
Klikkend op die laatste foto's te zien zie ik "kct-faker".quote:Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist? Wie word er afgebrand? En welke beschuldigingen zijn er gemaakt?
Ahhh, op die tank. Dank voor deze verhelderingquote:Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klikkend op die laatste foto's te zien zie ik "kct-faker".
Ik ben benieuwd of hij zeker genoeg was van zijn zaak om die personen in kwestie daar zelf ter plekke te confronteren. En niet achteraf beschuldigingen maken zonder een kans te geven om zichzelf te verdedigen.
De toon en aantijging ben ik niet van gediend,dus ik zou dat voor een goede discussie achterwege laten.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zeker genoeg was van zijn zaak om die personen in kwestie daar zelf ter plekke te confronteren. En niet achteraf beschuldigingen maken zonder een kans te geven om zichzelf te verdedigen.
Viel mij ook al op ja... Veteranendagquote:Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |