Die heb ik ook (als burger) draag hem niet maar kreeg hem van de organisatie toen we met een bus Britse veteranen in het kader van Thank you Britain in 2005 deel namen aan de evenementen in Wageningen.quote:
Jij weet hoe ik eruit zie, dat maakt het voor jou een stuk gemakkelijkerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ik dacht een glimp van Erwin opgevangen te hebben, maar was te druk met mezelf en andere jan kaas bezig.
Er zaten heel wat knappe mariniers tussen dus wist niet wie jij was, Rave!quote:Op zondag 26 juni 2011 02:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik eruit zie, dat maakt het voor jou een stuk gemakkelijker
Heb nog proberen jou eruit te pikken, maar dat was me niet gelukt
Stond gewoon op internet hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 02:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Dank voor de uploads Clan. Idd, je ziet mij heel erg vaag rechts lopen.
Dat ga ik zeker doenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Stond gewoon op internet hoorIk denk dat binnenkort de site van Veteranendag het filmpje van het defilé erop zetten. Die kun je, geloof ik, nabestellen.
Je ontmoet idd heel erg veel mensen. Van gezicht ken je ze, enkel de naam ontschiet je dan. Dus spreek je ze aan en was het wederzijdsquote:Op zondag 26 juni 2011 12:20 schreef Clan het volgende:
Je ontmoet veel mensen op zo'n dag, waar je soms wel 'oude bekenden' tegenkomt, zelf ben ik laatste keer nog niemand tegengekomen die ik kende, maar dat was ook pas redelijk in het begin van de nationale veteranendag, in 2007.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |