quote:Heb de CD nu aardig wat keer gedraaid, en kan eigenlijk nog geen slecht nummer ontdekken
Op vrijdag 7 november 2003 23:12 schreef ranja het volgende:
Ok, er staat 1 geweldig nummer op de cd. Nummer 4, Golden rod. Voor de rest blijft het niks of net niet.
groet,
Frida
quote:Hm. Ik vraag me af van wat voor andere muziek je houdt als je dit beter vind dan iets als Plastic letters of Parallel lines...
Op zaterdag 8 november 2003 21:52 schreef Frida het volgende:Durf zelfs zo ver te gaan dat ik dit het beste Blondie album ooit noem
groet,
Frida
quote:Dat zijn ook 2 geweldige platen...maar deze heeft net dat beetje meer. Nooit durven dromen dat Blondie anno 2003 nog zo'n plaat zou maken!
Op zaterdag 8 november 2003 21:54 schreef ranja het volgende:[..]
Hm. Ik vraag me af van wat voor andere muziek je houdt als je dit beter vind dan iets als Plastic letters of Parallel lines...
Omdat je het vraagt, een paar (van de vele!) favorieten: Queen, Breeders, ABBA, Jools Holland, Bowie, Cardigans, Paul McCartney/Wings, Blur, Janis Ian, 10.000 Maniacs/Natalie Merchant...en Blondie natuurlijk Zoals ik altijd zeg: over (muziek)smaak valt niet te twisten!
groet,
Frida
Hm, aardg lijstje, vind het serieus moeilijk voor te stellen dat iemand die 10.000 maniacs en Breeders noemt dit album beter kan vinden.
Ik heb ze trouwens een paar jaar geleden gezien op de No exit tour in de Melkweg, was wel erg gaaf om alle oude welbekende klassiekers eens live te horen. En om Debbie te zien natuurlijk Maar muzikaal gezien hou ik het op de eerste 4 albums. Die dan meteen wel goed genoeg zijn om Blondie een van m'n all-time favorieten te maken. Vandaar ook dat de teleurstelling zo hard aankomt.
quote:Ach ja...ik heb ook Kylie in mijn CD collectie....breede muzieksmaak zal ik maar zeggen
Op zaterdag 8 november 2003 22:18 schreef ranja het volgende:
Hm, aardg lijstje, vind het serieus moeilijk voor te stellen dat iemand die 10.000 maniacs en Breeders noemt dit album beter kan vinden.
De No Exit tour heb ik helaas gemist...was ik goed ziek van.... Dit concert was voor mij dus "a dream come true". Zit er zelfs over te denken nog een concertje in Londen mee te pikken volgend jaar Maarre.....luister iig nog even naar nummer 5 van het album...beste Blondie nummer ooit (?)...
groet,
Frida
DH zelf is al een tijdje een redelijk actricequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Blondie maakte een aantal jaar terug een comeback, dat was pas eng
ik vond rapture juist altijd een afknapperquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:05 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben niet echt een blondiefan
Maar Rapture is wel een van mn favoriete platen. Vooral om die lekker zwoele gitaarloop en die megavette baslijn.
Die heb ik nog niet. Ik ga op zoek.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef ranja het volgende:
Vorig jaar is de cd + dvd 'Live at the BBC' uitgekomen.
[ afbeelding ]
hele gave release, op de cd staat het oudejaarsavond concert in Glasgow 31-12-1979, op de dvd staan daar een stuk of 11 nummers van plus een paar Top of the Pops performances en een paar nummers live uit 1978.
Ik koop 't album vast al zijn de latere albums niet echt favoriet zoals in dit topic te lezen isquote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef Desunoto het volgende:
Kick!
2011 zou het jaar moeten worden van nog een Blondie album, 'Panic of Girls'.
Hier wat informatie: http://en.wikipedia.org/wiki/Panic_of_Girls
Een aantal nummers staan al op Youtube.
Ik moet zeggen dat ze niet slecht zijn, maar oude Blondie is veel beter.
http://www.omroepgelderla(...)-de-Zwarte-Cross.htmquote:LICHTENVOORDE - Blondie komt naar de Zwarte Cross. De Amerikaanse zangeres Debbie Harry en haar band treden vrijdag 15 juli op tijdens het festival in Lichtenvoorde.
Blondie was eind jaren zeventig en begin jaren tachtig zeer populair. De band had hits met nummers als Heart of Glass, Denis en The Tide is High. Eind jaren negentig maakte Blondie een comeback. Maria was een grote hit.
Eerder legde de organisatie al de Amerikaanse southernrockband The Black Crowes vast. De Zwarte Cross is van 15 t/m 17 juli.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef golfer het volgende:
Ik sla de Zwarte Cross over, maar als Debbie daarna even bij mij wil langs komen sla ik haar niet over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |