abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95677335
Beter gaan ze allebei Berlijn lopen :) Dat wordt wat.
pi_95677344
Hoeveel daalt dat ding dan wel niet? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95677408
Blijkbaar meer dan 42,195 meter :)

Max is 1 meter per gelopen kilometer om erkend te worden.
pi_95679307
http://www.feld.com/wp/ar(...)elevation-chart.html
500 feet (of 450, hangt er vanaf of je de Boston marathon of een Garmin 301) gelooft. Dus 150 meter. Valt wel mee dus.
Doe wat je niet durft.
pi_95679345
Debiele tijden, zoals ik in atletiek topic ook al postte moet het echt met windkracht 8 in de rug van die heuvel af zijn gegaan als je ziet wat voor tijden er gelopen worden...

3 minuten onder parcoursrecord, Ryan Hall die als (blanke) Amerikaan een 2:04.58 loopt, 4 minuten harder dan vorig jaar in Boston... Echt bizar. :D
Jack does it in real time...
  maandag 18 april 2011 @ 19:08:55 #181
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_95679500
Wat de.. :D op naar de sub 2:03 ^O^
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_95679947
28:25 over de 10 kilometer tussen 30 en 40 ook... _O- :')
Jack does it in real time...
pi_95706712
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef bananablues het volgende:
@e-runner: jouw problemen lijken niet echt door hardlopen te komen, eerder dat je pezen heel snel ontsteken op dit moment?

By the way, over lenigheid gesproken, lees Relax Into Stretching van Pavel Tsatsouline. Echt een aanrader. Bij spierpijn/stijve spieren helpt op deze manier rekken echt meteen, bij mij.

@jack4ya: succes!
Dat is precies zoals je het zegt. Baart me wel een beetje zorgen, de fysio dacht er ook al aan.
Als het niet gauw beter wordt vraag ik een aanvullend onderzoek bij de huisarts.
De laatste tijd heb ik juist hard gewerkt om spieren te versterken, beter te rekken maar nu heb ik alsnog klachten. M'n conditie is goed, alleen het lichaam wil niet.
Bedankt voor de tip, ik ga dat eens bekijken.
pi_95706777
Heel snel die tijd, maar dus niet officieel een wereldrecord. En dan Boston?
Staat niet bekend als een snel parcours, maar m'n trainer zei het gisteren al: het daalt daar teveel.
Maar dat neemt niet weg dat het razend snel is.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:33:21 #185
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_95706894

Zuid-westenwind wil ook nog wel eens helpen. Alleen "rondjes" tellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door No-P op 19-04-2011 11:39:27 ]
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_95707042
Strikter: De finish mag hemelsbreed maar 21,1k van de start liggen.

En:

Glijbaan _O-
pi_95817877
En het oordeel is: shin-splints.... Nice!
  donderdag 21 april 2011 @ 22:47:26 #188
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_95831149
Jongens wat is het warm :% die droge lucht snijdt als een mes door je keel heen, het lijkt wel een indoor hal :o

Ik had als doel om maandag 1:22 te lopen op de halve marathon tijdens de jaarbeurs marathon in Utrecht, maar ik denk dat ik mijn doel maar ga verschuiven naar uitlopen. Start is om 14:00 :') heetst van de dag. Zonnebril op en gaan 8-)
pi_95834369
Geniaal he, al die wedstrijden in maart om 11:00 's ochtends en dan eind april/mei om 13:00/14:00 starten :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 08:58:37 #190
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_95840964
haha ja, al begint de marathon wel om 11 uur. Ik vraag me af of iedereen deze wedstrijd gaat overleven maandag, zal ongetwijfeld een slachtveld worden met uitvallers.
pi_95842993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef jack4ya het volgende:
En het oordeel is: shin-splints.... Nice!
Wat waardeloos voor je!
Voordeel is wel dat je weet wat er aan te doen is.
Sterkte!
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:41:06 #192
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_95851218
Shit zeg, shin splits. Hoe lang mag je niet lopen?
En dat warme weer vind ik al een uitdaging als ik NIET aan het hardlopen ben. Toch ga ik er straks op uit voor 15-17 km met mijn nieuwe water rugzak, ik ga dit jaar de confrontatie aan en proberen zsm te acclimatiseren. Ik heb altijd ontzettend veel last van de warmte, maar toen ik vorig jaar in Turkije een paar keer met 30 graden had gelopen kon ik er daarna VEEL beter tegen.
I'm just a girl in the world.
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:15:19 #193
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_95852525
Ik heb net ook een duurloopje gedaan en het begin is idd flink wennen zeg. Hitte snijdt weer in je keel als een mes. Vooral als je even aanzet boven je basistempo. Ondanks dat went het na een tijdje wel, maar water meenemen is wel een must. Zelf onderweg een raketje gehaald, god wat was dat lekker :9~
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:46:19 #194
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_95853605
Krik mag minimaal een week niet hardlopen en moet ook pijnvrij zijn.

En het standaard recept:
3x per dag een icepack.

Braaf mee bezig...

Daarna mag ik wel een hele 5min hardlopen. Als ik dan nog steeds pijnvrij dan mag ik na een paar dagen 2x 5min lopen... Zolang het pijnvrij blijft, mag er iedere keer 5min bij.
Verder niet meer op asfalt, maar op bospaden of heide.

En volgens fysio komt het van mijn schoenen, dus:
Zolen van sport orthopedische bedrijf eruit.
Nieuwe, andere, schoenen halen.

[ Bericht 17% gewijzigd door jack4ya op 22-04-2011 17:49:49 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:48:20 #195
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_95853659
Ben vergeten te vragen en krijg de fysio niet meer te pakken, maar zou ik mogen skaten, inline dus? Fietsen vind ik echt niets namelijk, en ik zou nog graag iets cardio blijven doen ondertussen...

Mmm, misschien is mijn elliptical cross train apparaat iets?

[ Bericht 17% gewijzigd door jack4ya op 22-04-2011 17:48:56 ]
pi_95857732
Mijn advies: ga geen andere cardio doen neem rust tot je volledig herstelt bent.

Of als je echt wat wilt doen, zoek een zacht grasveld op, zoals voetbalveld, en ga blootvoets lopen. Op zeeeer laag tempo, het verstevigd de voet en schenen aanzienlijk.

Hardloopschoenen zijn een grote conspiracy en zijn verre weg van 'goed' voor je voet. Je voet heeft geen support nodig, je hebt een goede looptechniek nodig.
Weinig mensen kunnen tegen kietelen onder hun voeten dat komt omdat de onderkant van je voet vol zit met zenuwuiteinden. Als je dikke zolen draagt komen die signalen niet meer door. Probeer eens een minimalistische schoen.

PS. Mooie voeten trouwens
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_95861334
Ik dacht vanmiddag even 10 km te lopen om een beetje hard te worden tegen de warmte. Compleet drama, ga echt nooit meer zulke grappen uithalen zonder water mee te nemen (zweet al veel meer dan andere mensen)
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:17:54 #198
34586 kepler
No bounce, no play
pi_95866099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:07 schreef 1517 het volgende:
Mijn advies: ga geen andere cardio doen neem rust tot je volledig herstelt bent.

Of als je echt wat wilt doen, zoek een zacht grasveld op, zoals voetbalveld, en ga blootvoets lopen. Op zeeeer laag tempo, het verstevigd de voet en schenen aanzienlijk.

Hardloopschoenen zijn een grote conspiracy en zijn verre weg van 'goed' voor je voet. Je voet heeft geen support nodig, je hebt een goede looptechniek nodig.
Weinig mensen kunnen tegen kietelen onder hun voeten dat komt omdat de onderkant van je voet vol zit met zenuwuiteinden. Als je dikke zolen draagt komen die signalen niet meer door. Probeer eens een minimalistische schoen.

PS. Mooie voeten trouwens
Op verharde wegen lijkt me wat demping niet onnodig?
The line is a dot to you!
pi_95874964
Daar verschillen de meningen over :)

Mensen die blootsvoets lopen, lopen meestal ook lichter. En vergeet niet dat je lichaam ook behoorlijk wat "verende" eigenschappen heeft om schokken op te vangen.

Ik ben zelf niet een fan van blootsvoets (hou er gewoon niet van) maar het kan voor sommigen baten.
pi_95881276
Lekker warm! Door de warmte zijn m'n spieren meer soepel en kan ik makkelijker lopen. Wel even wat meer drinken dan normaal maar verder gaat het prima. Gisteren weer gelopen met m'n lamme arm. M'n knie ging goed na de training van woensdag dus ik ben op weg gegaan voor een duurloopje van 13.4 km. Van m'n arm had ik wel last met lopen, hij hangt er wat bij zeg maar.
Ik moet de arm wel blijven bewegen en dat heb ik nu in ieder geval gedaan. Thuis maar weer wat rekken ermee en hopen dat het was los komt.
Lopen ging desondanks wel lekker, de conditie is nog niet weg.
Maandag is hier in de buurt een trimploopje en die wil ik graag gaan doen. Het is ooit m'n eerste loopje geweest. Wel zal ik het als training moeten doen, dus ingehouden lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')