Dat is precies zoals je het zegt. Baart me wel een beetje zorgen, de fysio dacht er ook al aan.quote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef bananablues het volgende:
@e-runner: jouw problemen lijken niet echt door hardlopen te komen, eerder dat je pezen heel snel ontsteken op dit moment?
By the way, over lenigheid gesproken, lees Relax Into Stretching van Pavel Tsatsouline. Echt een aanrader. Bij spierpijn/stijve spieren helpt op deze manier rekken echt meteen, bij mij.
@jack4ya: succes!
Wat waardeloos voor je!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef jack4ya het volgende:
En het oordeel is: shin-splints.... Nice!
Op verharde wegen lijkt me wat demping niet onnodig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:07 schreef 1517 het volgende:
Mijn advies: ga geen andere cardio doen neem rust tot je volledig herstelt bent.
Of als je echt wat wilt doen, zoek een zacht grasveld op, zoals voetbalveld, en ga blootvoets lopen. Op zeeeer laag tempo, het verstevigd de voet en schenen aanzienlijk.
Hardloopschoenen zijn een grote conspiracy en zijn verre weg van 'goed' voor je voet. Je voet heeft geen support nodig, je hebt een goede looptechniek nodig.
Weinig mensen kunnen tegen kietelen onder hun voeten dat komt omdat de onderkant van je voet vol zit met zenuwuiteinden. Als je dikke zolen draagt komen die signalen niet meer door. Probeer eens een minimalistische schoen.
PS. Mooie voeten trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |