quote:
Op zaterdag 16 april 2011 17:19 schreef annoh het volgende:Na het debacle van vorige week is het vandaag eindelijk gelukt een halve marathon onder de 2 uur te lopen. Het was weliswaar een 21km loop (geinloop in driemond) maar ik kwam na 1.56.35 over de finish en 100 meter meer had me geen 3.5 minuten gekost

.
Die geinloop is echt een leuke loop, leuk kleinschalig, prachtig parcours en heel goede organisatie.
Netjes en dat een week na Rotterdam!
Wel ik moet nu even wat meer bescheiden afstanden lopen. M'n schouderblessure is nog niet over en nu heb ik zelfs aan beiden kanten een ontstoken pees.. Hoe is het mogelijk!
Links gaat het nu wel wat beter, nu rechts nog.
Verder heb ik ook last van m'n knie en het is.... ook een pees. Dat is wel door het lopen, al heb ik de laatste tijd maar weinig gelopen. Ms juist daar wel door?
M'n houding zal door m'n schouders ook wel iets anders zijn.
Maandag met de club meegetraind en dat ging dus niet dus gestopt met de training. Donderdag dan 4 km gelopen en veel gererkt. Vrijdag ging het goed en dus die dag ook een 4 km gedaan en wederom veel gerekt. Vandaag een 5 km gedaan en ook uitgebreid gerekt.
Ik heb gelezen dat je beter wel kunt bewegen al is het licht, de loopjes heb ik ook erg rustig gedaan. Ik moet zeggen dat ik weinig last heb ervan, al voelt het nu wel wat stijf.
Het lopen zie ik ook meer als warmlopen zodat ik de boel goed kan oprekken.
Ik hoop dat ik met 2e paasdag nog een trimloopje kan doen, we houden hoop!