Rudy Stroink? Nee.quote:
Ah, heb hem wel eens gezien bij tegenlicht en pauw en witteman volgens mij. Hij is wel een sympathieke vent dacht ik.quote:
Snaveltje toe en hoofddoekje opquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef betyar het volgende:
Mensen wel te rusten, handjes boven de lakens en :
![]()
![]()
Klopt. Zeer intelligente man.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, heb hem wel eens gezien bij tegenlicht en pauw en witteman volgens mij. Hij is wel een sympathieke vent dacht ik.
Ook niet zo'n blaaskaak kan ik me herinneren, dat beviel me wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Zeer intelligente man.
Ik heb hem een paar keer mogen ontmoeten; begonnen als architect en uiteindelijk directeur van TCN.
Als je geinteresseerd bent;quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook niet zo'n blaaskaak kan ik me herinneren, dat beviel me wel.
Reken maar dat hij een harde zakenman is. Anders trek je het echt niet in het vastgoed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, heb hem wel eens gezien bij tegenlicht en pauw en witteman volgens mij. Hij is wel een sympathieke vent dacht ik.
Ja, ik heb deze toen al eens gezien maar ga hem weer eens opnieuw bekijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je geinteresseerd bent;
De strijd van Stroink
Dan kan het nog wel een sympathieke man zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Reken maar dat hij een harde zakenman is. Anders trek je het echt niet in het vastgoed.
Dat geloof ik wel maar je hebt verschillende stijlen. Hard zijn hoeft helemaal niet negatief te zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Reken maar dat hij een harde zakenman is. Anders trek je het echt niet in het vastgoed.
Een donkerwenkbrouwerige Lesley Nielssen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:33 schreef Tem het volgende:
Wat heb jij nu als UI Bolkesteijn? Heino, Albert Speer?
Anarchy, State and Utopia toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Robert Nozick. Libertarisch filosoof van Harvard.
Klopkoek ging ook altijd compleet uit z'n dak als Nozick voorbij kwam.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:37 schreef GSbrder het volgende:
Anarchy, State and Utopia toch?
Laat het du_ke niet horen, die is allergisch voor libertariers en utopia.
Klopt, geweldig boek, was ook een aanrader van ik geloof mlg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:39 schreef SeanFerdi het volgende:
de mijne is trouwens Ayn Rand.
was ik net nog eens wat aan het rondkijken over haar, en zie ik opeens dat er binnenkort een film uitkomt over het boek dat ik aan het lezen ben, Atlas Shrugged.
een flinke pil ook, maar zodra ik 'm dan uit heb, zal inmiddels ook wel de 1080p versie te vinden zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, geweldig boek, was ook een aanrader van ik geloof mlg.
Lelijke vrouw, maar ook weer ontzettend intelligent.
Ach, de moeite van het lezen waard.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:43 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
een flinke pil ook, maar zodra ik 'm dan uit heb, zal inmiddels ook wel de 1080p versie te vinden zijn.
Mwah, met al uw respect, maar van Gogh vind ik een tikje overschat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:43 schreef Tem het volgende:
De mijne is Theo van Gogh, schrijver van vele beledigende stukjes en maker van films. Tevens groot filosoof maar helaas niet erkent en vroegtijdig om zeep geholpen door een haatbaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |