abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:23:59 #1
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_94763239
Ik moet zeggen dat ik al een tijdje landen-voetbal met interesse volg en Oranje laat toch wel het beste voetbal zien en kan de beste statistieken overhandigen... De laatste wedstrijden van bijvoorbeeld Spanje en Duitsland waren niet om aan te zien.
Toch jammer achteraf dat we niet wat meer risico hebben genomen (qua voetbal) in de finale en een soort van alles op de aanval mentaliteit probeerden. 50/50 kans dat je de tegenstander overloopt en met 4-2 van de mat stapt.
Maar goed ik ben er nu wel van overtuigd dat we een van de beste Oranjes aan het werk zien en topfavoriet zijn voor de Europese titel...
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:24:42 #2
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_94763258
Oke.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_94763293
En dan gaat het meestal op de één of andere manier verkeerd, als we uitgesproken favoriet zijn.
Of is dat toch op zoek gaan naar de bevestiging?
Of heeft het er mee te maken dat je om kan gaan met die favorietenrol?
Het lijkt namelijk altijd wel dat het alleen maar nadelen heeft, terwijl voetballers soms naar de psychiater moeten om zich zelf weer 'god' te voelen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:25:59 #4
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_94763317
Landen-voetbal. Dat is echt het schattigste woord ooit. :@

Maar Oranje verneukt het om de een of andere reden altijd op een bepaald moment, terwijl we het tot dat moment super doen.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:28:35 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_94763409
Ik denk dat we over een paar maanden nummer 1 zullen staan op de CocaCola FIFA lijst :Y.

(Als FIFA Espana dat toestaat tenminste).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:51:17 #6
337425 ramon83
pi_94764330
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:28 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat we over een paar maanden nummer 1 zullen staan op de CocaCola FIFA lijst :Y.

(Als FIFA Espana dat toestaat tenminste).
En dat voor een elftal met 'slechts' 1 titel. Maar we lopen idd wel in op Spanje; we winnen met grotere uitslagen dus dat levert meer punten op. Gelukkig gaan we de aankomende tijd ook oefenen tegen A-landen en winnen van sterke landen levert nog meer punten op. Maar eigenlijk is die lijst niet zo belangrijk, ik had liever een gouden ster op het shirt gehad en 4 jaar lang het teken van de wereldkampioen...
pi_94764749
Dit soort dingen zijn haast niet objectief te bepalen. Het enige wat dus telt zijn titels. En ook dan weet je nog niet of je de beste bent.
pi_94765096
Deze (gouden) lichting krijgt volgend jaar nog één kans om eremetaal te grijpen, en ik heb er wel vertrouwen in dat ze dat gaan doen. Spelers met erg veel zelfvertrouwen en het lijkt verdacht veel op een vriendenteam wat een goede zaak is. En ook nog eens een prima nuchtere bondscoach. ^O^
pi_94765127
Nee dat is Spanje, vandaar dat ze ook terecht het wk hebben gewonnen.
pi_94765161
Zolang ze de andere partij niet dood willen trappen moet dat wel lukken. :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:10:48 #11
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_94765196
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef tech4u het volgende:
:')

Spanje heeft elke wedstrijd op het WK net met geluk gewonnen en speelt nu ongelofelijk slechte oefeninterlands/kwalificatie wedstrijden. Dus momenteel zijn die nou niet echt goed bezig en om nou te zeggen dat ze terecht het WK hebben gewonnen. Ik had in Duitsland de terechte winnaar gezien.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:11:28 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94765217
Ik vind het wel het beste Nederlands-elftal dat ik ooit heb gezien. Beter dan het elftal uit '98.
2000 light years from home
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:12:04 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_94765238
Ik denk inderdaad dat Duitsland het te kloppen team wordt.

Ik hoop het althans, als Spanje weer wint moeten we uit de FIFA stappen want dat lukt ze alleen met de scheids.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94765442
Dat gejank over die scheids :') :') Nederland speelde geen wk voetbal finale maar een rugby finale. Hoe durf je daar de scheids de schuld van te geven. Jullie zijn allemaal blind, dit team bestaat uit een stel gefrustreerde mafkezen. :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:18:16 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_94765507
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel het beste Nederlands-elftal dat ik ooit heb gezien. Beter dan het elftal uit '98.
Objectief is dat ook wel zo denk ik. 98 Had alleen wat meer kleurrijke types. De bulldog, de draver, de strateeg met fluwelen techniek, de verdediger met de beste verre trap, het goudhaantje, flappie, miep-miep, etc.

Hier hebben alleen Robben en Sneijder enige iconische waarde (en Vd Vaart kun je eventueel nog bolle noemen). Maar misschien is ook juist het feit dat ze allemaal zo allround goed zijn dat we dat minder hebben. Want samen met de verre trap van De Boer was er ook altijd een De Boertje, deed Bergkamp regelmatig veel te moeilijk, was Kluivert voortdurend tegen kaarten op aan het lopen, kon Reiziger vooral hard rennen maar niet veel meer, etc.
pi_94765531
Op dit moment vind ik Spanje, Duitsland en Nederland de sterkste landen en ze zijn in mijn ogen de topfavorieten om het EK te winnen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:18:56 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_94765537
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:16 schreef Document1 het volgende:
Dat gejank over die scheids :') :') Nederland speelde geen wk voetbal finale maar een rugby finale. Hoe durf je daar de scheids de schuld van te geven. Jullie zijn allemaal blind, dit team bestaat uit een stel gefrustreerde mafkezen. :')
Jij hebt alleen de finale gekeken ofzo?
pi_94765612
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:16 schreef Document1 het volgende:
Heb je Spanje ook de finale zien halen?, dat was echt niet beter. Ja ze blonken uit in het aannaaien van kaarten. Al met al was het sowieso een teleurstellend WK, en heeft terugblikken totaal geen zin.
pi_94765723
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

:')

Spanje heeft elke wedstrijd op het WK net met geluk gewonnen en speelt nu ongelofelijk slechte oefeninterlands/kwalificatie wedstrijden. Dus momenteel zijn die nou niet echt goed bezig en om nou te zeggen dat ze terecht het WK hebben gewonnen. Ik had in Duitsland de terechte winnaar gezien.
:') Spanje Duitsland niet gezien op het wk?
pi_94765733
Nee maar de finale is wel de enige die echt telt of ben je nu in je hoofd stiekem wel wereldkampioen geworden? Ik woonde zelf toen in het buitenland dus ik heb de hysterie hier niet mee gemaakt en gewoon zo goed als geen normaal spel gezien in de wedstrijd waar het uiteindelijk om draait. Ik schaamde mij de ogen uit m'n kop tegen over de pub vol Spanjaarden, echt triest hoe in 1 wedstrijd die mafkezen het blazoen van oranje kapot maakte.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:23:52 #21
337425 ramon83
pi_94765773
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Heb je Spanje ook de finale zien halen?, dat was echt niet beter. Ja ze blonken uit in het aannaaien van kaarten. Al met al was het sowieso een teleurstellend WK, en heeft terugblikken totaal geen zin.
En voor Oranje is de toekomst rooskleurig, deze lichting gaat nog mee tot aan het volgende WK (niet allemaal maar grotendeels wel). Aankomend EK kunnen we gaan zien hoe goed ze echt zijn maar wat ze tot nu toe hebben laten zien geeft mij het gevoel dat het dan toch een keer gaat goed komen...
pi_94765842
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Document1 het volgende:
Nee maar de finale is wel de enige die echt telt of ben je nu in je hoofd stiekem wel wereldkampioen geworden? Ik woonde zelf toen in het buitenland dus ik heb de hysterie hier niet mee gemaakt en gewoon zo goed als geen normaal spel gezien in de wedstrijd waar het uiteindelijk om draait. Ik schaamde mij de ogen uit m'n kop tegen over de pub vol Spanjaarden, echt triest hoe in 1 wedstrijd die mafkezen het blazoen van oranje kapot maakte.
:{
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:28:50 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_94765968
Spanje heeft terecht de finale gewonnen (ofschoon Iniesta niet meer op het veld hoorde te staan, maar dat terzijde), maar dat zeg ik niet. Spanje is het hele tournooi lang geholpen door de scheids. Kopstoten tegen Chili en Duitsland werden niet bestraft de vele, vele duikelingen en gevraag om kaarten werden compleet genegeerd ookal waren ze overal te zien en to add insult to injury kregen ze de Fair Play award, die sowieso naar Noord-Korea had moeten gaan.
pi_94766279
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef ramon83 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik al een tijdje landen-voetbal met interesse volg en Oranje laat toch wel het beste voetbal zien en kan de beste statistieken overhandigen... De laatste wedstrijden van bijvoorbeeld Spanje en Duitsland waren niet om aan te zien.
Toch jammer achteraf dat we niet wat meer risico hebben genomen (qua voetbal) in de finale en een soort van alles op de aanval mentaliteit probeerden. 50/50 kans dat je de tegenstander overloopt en met 4-2 van de mat stapt.
Maar goed ik ben er nu wel van overtuigd dat we een van de beste Oranjes aan het werk zien en topfavoriet zijn voor de Europese titel...
nederland heeft risico genomen met inbreng v.d vaart en elia, maar spanje uiteindelijk gewoon de betere. over de gehele wedstrijd gezien de terechte winnaar. daar zijn alle kenners het overeens. alleen hier willen sommige daar maar niet aan geloven
pi_94766334
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef speknek het volgende:
Spanje heeft terecht de finale gewonnen (ofschoon Iniesta niet meer op het veld hoorde te staan, maar dat terzijde), maar dat zeg ik niet. Spanje is het hele tournooi lang geholpen door de scheids. Kopstoten tegen Chili en Duitsland werden niet bestraft de vele, vele duikelingen en gevraag om kaarten werden compleet genegeerd ookal waren ze overal te zien en to add insult to injury kregen ze de Fair Play award, die sowieso naar Noord-Korea had moeten gaan.
de jong en v.bommel? hoe vaak zijn die wel niet goed weggekomen, maar daar heb je het natuurlijk niet over. :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:41:13 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_94766451
Ik kan me wel een paar kaarten voor De Jong en Van Bommel herinneren, wat probeer je precies te zeggen?
pi_94766508
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef speknek het volgende:
Ja en dan ook nog die rode kaart voor Chili nadat Torres zijn eigen standbeen aantikte :'). Nee zonder "geluk" weet ik zeker dat Nederland Spanje niet in de finale was tegengekomen. Welke ze overigens wel terecht wonnen om het nog maar een keer te herhalen zodat het niet het tegenargument wordt.
pi_94766545
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:41 schreef speknek het volgende:
Ik kan me wel een paar kaarten voor De Jong en Van Bommel herinneren, wat probeer je precies te zeggen?
dat oranje net zo de scheids mee heeft gehad als spanje. dat de jong geen rood heeft kregen mag een wonder heten.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:44:34 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_94766581
Heb je het nou nog steeds over de finale? Je mag m'n post wel lezen voordat je reageert.
pi_94766684
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef Paul-89 het volgende:
Deze (gouden) lichting krijgt volgend jaar nog één kans om eremetaal te grijpen, en ik heb er wel vertrouwen in dat ze dat gaan doen.
Ik niet. :') Oranje was ruk. De enige reden dat we in de finale stonden was dat de rest nóg rukker was. De kans dat dat binnen nu en 50 jaar weer gebeurt is vrij klein.
pi_94766715
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef tech4u het volgende:
Lol, die wonnen alles in de Knock-outfase op het WK met 1-0, en vaak met geluk.
pi_94766763
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ik niet. :') Oranje was ruk. De enige reden dat we in de finale stonden was dat de rest nóg rukker was. De kans dat dat binnen nu en 50 jaar weer gebeurt is vrij klein.
Dat zie ik ook niet gebeuren met Sneijder, Robben, Van der Vaart, De Jong enz. Oh wacht je bent een troll.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:49:50 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94766810
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Nederlands elftal is nu alweer een stuk verder dan op het WK.
pi_94767031
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dat zie ik ook niet gebeuren met Sneijder, Robben, Van der Vaart, De Jong enz. Oh wacht je bent een troll.
Nee, het is geen troll...

Jij denkt dat ze in 2014 weer in de finale staan met dat pupillenvoetbal? :')
pi_94767071
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Heb je gekeken vrijdag?
pi_94767108
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:55 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Heb je gekeken vrijdag?
Nee. Ik moest werken... :'(
pi_94767207
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:44 schreef speknek het volgende:
Heb je het nou nog steeds over de finale? Je mag m'n post wel lezen voordat je reageert.
nou volgens mij had jij het erover dat de spanjaarden zo de scheids mee hadden en onbestraft zijn gebleven. en daar reageerde ik dus op door te stellen dat NL de scheids net zo heeft mee gehad in het toernooi.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:58:24 #38
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94767210
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Nederland heeft zowel Hongarije als Zweden van de mat gespeeld met uitstekend voetbal. Twee teams waarvan gedacht werd dat ze het Nederland in ieder geval nog moeilijk zouden kunnen maken, niet dus.

Ik geef toe dat Nederland niet heel erg mooi voetbal speelde op het WK, maar ze speelden niet slecht. Mooi en goed zijn twee begrippen die weinig met elkaar te maken hebben. Ze gaven bijna niks weg, controleerden elke wedstrijd en creëerden elke wedstrijd minstens 2/3 100% kansen. Geen enkele wedstrijd is onverdiend gewonnen. Terechte finalist.
pi_94767270
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nederland heeft zowel Hongarije als Zweden van de mat gespeeld met uitstekend voetbal. Twee teams waarvan gedacht werd dat ze het Nederland in ieder geval nog moeilijk zouden kunnen maken, niet dus. Ik geef toe dat Nederland niet heel erg mooi voetbal speelde op het WK, maar ze speelden niet slecht, gaven bijna niks weg, controleerden elke wedstrijd en creëerde elke wedstrijd minstens 2/3 grote kansen. Geen enkele wedstrijd is onverdiend gewonnen. Terechte finalist.
Klopt, terechte finalist, maar als ik kijk hoe Nederland op dit moment speelt en tijdens de WK, dan 1000x liever hoe ze nu spelen.
pi_94767283
Blijf maar lekker fantaseren, zit zeker diep dat je 88 op een jaartje na heb moeten missen?
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:{
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:01:29 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94767330
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Klopt, terechte finalist, maar als ik kijk hoe Nederland op dit moment speelt en tijdens de WK, dan 1000x liever hoe ze nu spelen.
Ze zijn nu een stuk beter dan vorig jaar. Was het WK maar in 2011 gehouden ;( .
pi_94767339
ach het enige cruciale verschil met nu en het wk is dat v.d vaart samen met sneijder het middenveld speelt. wat het voetbal duidelijk ten goede komt. alleen waarom kon dat niet op het wk? dan had je de finale ook wel gehaald + met aantrekkelijk spel.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:02:58 #43
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94767396
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef F.M.D. het volgende:
ach het enige cruciale verschil met nu en het wk is dat v.d vaart samen met sneijder het middenveld speelt. wat het voetbal duidelijk ten goede komt. alleen waarom kon dat niet op het wk? dan had je de finale ook wel gehaald + met aantrekkelijk spel.
Omdat het verdedigend gezien risicovoller is.
pi_94767423
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Document1 het volgende:
Blijf maar lekker fantaseren, zit zeker diep dat je 88 op een jaartje na heb moeten missen?

[..]

Wel leuk hoe je de posts selectief uitzoekt :)
pi_94767434
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel. Leuk dat je met 4-1 van Zweden wint en met 0-4 van Hongarije, maar probeer hetzelfde spel maar eens tegen Spanje, dikke kans dat je dan zelf ook een paar goals om de oren krijgt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:05:09 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_94767483
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef F.M.D. het volgende:
nou volgens mij had jij het erover dat de spanjaarden zo de scheids mee hadden en onbestraft zijn gebleven. en daar reageerde ik dus op door te stellen dat NL de scheids net zo heeft mee gehad in het toernooi.
In het hele tournooi? Wanneer hebben we dan gezwijnd precies? Volgens mij hebben we elke wedstrijd redelijk comfortabel gewonnen behalve tegen Brazilie. Daar zou je eventueel nog een punt hebben bij de duikelingen van Robben, ware het niet dat Robben daar niet voor weggestuurd zou worden, De Jong gewoon een gele kaart heeft gekregen, en min of meer iedereen het er wel overeens was dat het wegsturen van Melo terecht was, alsmede de winst van Nederland.
pi_94767850
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

wellicht heeft deze wat laffe houding ons nou net de titel gekost.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:23:12 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_94768204
Misschien wel, maar Duitsland was dit jaar het Nederland van weleer, en die chokete nog harder in de halve finale dan wij in de finale. Als je frivool gaat spelen word je alleen maar onzekerder op het moment dat het ertoe doet.
pi_94768666
Ik wil nog eens zo n feestje meemaken als destijds in 88 :D O+ _O_ w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:40:19 #50
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94768795
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

wellicht heeft deze wat laffe houding ons nou net de titel gekost.
Misschien, denk het niet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef speknek het volgende:
Misschien wel, maar Duitsland was dit jaar het Nederland van weleer, en die chokete nog harder in de halve finale dan wij in de finale. Als je frivool gaat spelen word je alleen maar onzekerder op het moment dat het ertoe doet.
Dit ja ;( .
pi_94771309
Als we zouden gaan voetballen hadden we helemaal de lul geweest kan ik je vertellen, wat mij dwars zit is dat ze zelfs na die rooie kaart nog met mensen op de helft van Spanje zaten, dat werd ook door Ikwalniesta afgestraft. Had liever Torres zien scoren dan, speelde niet zo walgelijk. Maar ik denk dat in 2012 als Xavi 33 of zo is weer wat minder is, en dat is toch hun beste speler. Ik voorspel in 2012 een top toernooi en in 2014 wat minder.
pi_94771403
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Als we zouden gaan voetballen hadden we helemaal de lul geweest kan ik je vertellen, wat mij dwars zit is dat ze zelfs na die rooie kaart nog met mensen op de helft van Spanje zaten, dat werd ook door Ikwalniesta afgestraft. Had liever Torres zien scoren dan, speelde niet zo walgelijk. Maar ik denk dat in 2012 als Xavi 33 of zo is weer wat minder is, en dat is toch hun beste speler. Ik voorspel in 2012 een top toernooi en in 2014 wat minder.
Torres en Villa hadden hun "incidentjes" ook al achter de rug op het WK. Als dat toch iemand het doelpunt had moeten maken dan maar Casillias :+
pi_94771465
Ik vind Oranje saai. Ze spelen sowieso allerlei kwalificatiewedstrijden tegen niet aansprekende tegenstanders en op een EK of WK (als het er om gaat) is het altijd 'net niet'.

Die gekke Fransen hebben tenminste iets om over te zeiken EN ze hebben 2 wereldtitels op zak.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94788998
Twee wereldtitels ?
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
pi_94789857
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind Oranje saai. Ze spelen sowieso allerlei kwalificatiewedstrijden tegen niet aansprekende tegenstanders en op een EK of WK (als het er om gaat) is het altijd 'net niet'.

Die gekke Fransen hebben tenminste iets om over te zeiken EN ze hebben 2 wereldtitels op zak.
Als 1/4 dé fransman (laat ik ook eens boeiend doen) Schaam ik me voor Ribery en Evra, wij hebben geen spelers die zon actie uberhaupt zouden durven.
pi_94791518
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel. Leuk dat je met 4-1 van Zweden wint en met 0-4 van Hongarije, maar probeer hetzelfde spel maar eens tegen Spanje, dikke kans dat je dan zelf ook een paar goals om de oren krijgt.
wijze woorden, dat bleek vandaag al , het kan ook zomaar gebeuren tegen hongarije
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 30 maart 2011 @ 01:21:08 #57
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_94793544
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 00:21 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

wijze woorden, dat bleek vandaag al , het kan ook zomaar gebeuren tegen hongarije
Dat kwam gewoon omdat ze hongarije na die 4-0 zwaar overrate. Vooral de defensie. Die hadden zoiets van oohh die zijn zo slordig, ik hoef dat stapje extra niet te zetten met het risico op blessures, ik laat de man achter mij het wel opknappen. Na de 2-2 zag je weer dat Hongarije veel minder in had te brengen. Ook te zien aan het 70-30% balbezit. Maar Nederland had gewoon niet op die counters gerekend. En dat was stom en een puur geval van overschatting.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_94793577
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Dat kwam gewoon omdat ze hongarije na die 4-0 zwaar overrate. Vooral de defensie. Die hadden zoiets van oohh die zijn zo slordig, ik hoef dat stapje extra niet te zetten met het risico op blessures, ik laat de man achter mij het wel opknappen. Na de 2-2 zag je weer dat Hongarije niks in had te brengen.
Precies de zege is geen moment echt in gevaar geweest. Alleen onze jongens zijn van een dusdanig kaliber dat ze niet gewend zijn tegen zulke zwakke spelers te spelen.
Deze wedstrijd triggerde onvoldoende.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94796811
Ik had het niet over verliezen, maar over een paar goals om de oren kunnen krijgen.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_94797605
In tegenstelling tot in 1998 speelde NL op het WK amper een leuke wedstrijd. Tegen Brazilie werden ze zoek gespeeld in de eerste helft, onvoorstelbaar hoe de Brazilianen in de tweede helft begonnen flippen. Tegen de Denen hadden ze een lucky goal nodig, want echt kansen kwamen er niet bij 0-0. En Sneijder mag heus niet klagen over zijn geluk, zowat al zijn goals waren afgeweken ballen. Ik snap nog altijd niet dat die owngoal van Brazilie op zijn naam kwam.
Zelfs de Slowaken kregen met Vittek twee 100 % kansen.

Om in een WK-finale te komen, heb je sowieso het geluk nodig. Spanje had dat en Nederland ook. Objectief gezien waren Spanje en Duitsland wellicht de beste ploegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')