En dat voor een elftal met 'slechts' 1 titel. Maar we lopen idd wel in op Spanje; we winnen met grotere uitslagen dus dat levert meer punten op. Gelukkig gaan we de aankomende tijd ook oefenen tegen A-landen en winnen van sterke landen levert nog meer punten op. Maar eigenlijk is die lijst niet zo belangrijk, ik had liever een gouden ster op het shirt gehad en 4 jaar lang het teken van de wereldkampioen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:28 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat we over een paar maanden nummer 1 zullen staan op de CocaCola FIFA lijst.
(Als FIFA Espana dat toestaat tenminste).
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef tech4u het volgende:
Nee dat is Spanje, vandaar dat ze ook terecht het wk hebben gewonnen.
Objectief is dat ook wel zo denk ik. 98 Had alleen wat meer kleurrijke types. De bulldog, de draver, de strateeg met fluwelen techniek, de verdediger met de beste verre trap, het goudhaantje, flappie, miep-miep, etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel het beste Nederlands-elftal dat ik ooit heb gezien. Beter dan het elftal uit '98.
Jij hebt alleen de finale gekeken ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:16 schreef Document1 het volgende:
Dat gejank over die scheids![]()
Nederland speelde geen wk voetbal finale maar een rugby finale. Hoe durf je daar de scheids de schuld van te geven. Jullie zijn allemaal blind, dit team bestaat uit een stel gefrustreerde mafkezen.
Heb je Spanje ook de finale zien halen?, dat was echt niet beter. Ja ze blonken uit in het aannaaien van kaarten. Al met al was het sowieso een teleurstellend WK, en heeft terugblikken totaal geen zin.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:16 schreef Document1 het volgende:
Dat gejank over die scheids![]()
Nederland speelde geen wk voetbal finale maar een rugby finale. Hoe durf je daar de scheids de schuld van te geven. Jullie zijn allemaal blind, dit team bestaat uit een stel gefrustreerde mafkezen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Spanje heeft elke wedstrijd op het WK net met geluk gewonnen en speelt nu ongelofelijk slechte oefeninterlands/kwalificatie wedstrijden. Dus momenteel zijn die nou niet echt goed bezig en om nou te zeggen dat ze terecht het WK hebben gewonnen. Ik had in Duitsland de terechte winnaar gezien.
En voor Oranje is de toekomst rooskleurig, deze lichting gaat nog mee tot aan het volgende WK (niet allemaal maar grotendeels wel). Aankomend EK kunnen we gaan zien hoe goed ze echt zijn maar wat ze tot nu toe hebben laten zien geeft mij het gevoel dat het dan toch een keer gaat goed komen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je Spanje ook de finale zien halen?, dat was echt niet beter. Ja ze blonken uit in het aannaaien van kaarten. Al met al was het sowieso een teleurstellend WK, en heeft terugblikken totaal geen zin.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Document1 het volgende:
Nee maar de finale is wel de enige die echt telt of ben je nu in je hoofd stiekem wel wereldkampioen geworden? Ik woonde zelf toen in het buitenland dus ik heb de hysterie hier niet mee gemaakt en gewoon zo goed als geen normaal spel gezien in de wedstrijd waar het uiteindelijk om draait. Ik schaamde mij de ogen uit m'n kop tegen over de pub vol Spanjaarden, echt triest hoe in 1 wedstrijd die mafkezen het blazoen van oranje kapot maakte.
nederland heeft risico genomen met inbreng v.d vaart en elia, maar spanje uiteindelijk gewoon de betere. over de gehele wedstrijd gezien de terechte winnaar. daar zijn alle kenners het overeens. alleen hier willen sommige daar maar niet aan gelovenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef ramon83 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik al een tijdje landen-voetbal met interesse volg en Oranje laat toch wel het beste voetbal zien en kan de beste statistieken overhandigen... De laatste wedstrijden van bijvoorbeeld Spanje en Duitsland waren niet om aan te zien.
Toch jammer achteraf dat we niet wat meer risico hebben genomen (qua voetbal) in de finale en een soort van alles op de aanval mentaliteit probeerden. 50/50 kans dat je de tegenstander overloopt en met 4-2 van de mat stapt.
Maar goed ik ben er nu wel van overtuigd dat we een van de beste Oranjes aan het werk zien en topfavoriet zijn voor de Europese titel...
de jong en v.bommel? hoe vaak zijn die wel niet goed weggekomen, maar daar heb je het natuurlijk niet over.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef speknek het volgende:
Spanje heeft terecht de finale gewonnen (ofschoon Iniesta niet meer op het veld hoorde te staan, maar dat terzijde), maar dat zeg ik niet. Spanje is het hele tournooi lang geholpen door de scheids. Kopstoten tegen Chili en Duitsland werden niet bestraft de vele, vele duikelingen en gevraag om kaarten werden compleet genegeerd ookal waren ze overal te zien en to add insult to injury kregen ze de Fair Play award, die sowieso naar Noord-Korea had moeten gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |