Jullie komen beiden niet door nmg geloof ik he als jullie die kant op rijden. 190 is me net wat te ver.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
30 gemiddeld haal ik nooit hoorIk weeg 90 he!
Rijdt dat Syntus boemeltje niet tussen Nijmegen en Tiel? dan zou ik je daar (of in Geldermalsen) kunnen oppikken als ik de A15 neem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef No-P het volgende:
[..]
Jullie komen beiden niet door nmg geloof ik he als jullie die kant op rijden. 190 is me net wat te ver.
Ik zie dat ik met de trein in Kesteren kan komen. Dat is zelfs nog korter. Ik laat het uiterlijk morgen hier weten of ik mee ga.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Rijdt dat Syntus boemeltje niet tussen Nijmegen en Tiel? dan zou ik je daar (of in Geldermalsen) kunnen oppikken als ik de A15 neem.
ik fiets de 130, maar vanuit Beuningen is het maar 17 km tot aan de start.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef No-P het volgende:
[..]
Jullie komen beiden niet door nmg geloof ik he als jullie die kant op rijden. 190 is me net wat te ver.
Zo zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef Freddeh het volgende:
Wauw! Vorige week vrijdagmiddag m'n kapotte achterwiel (ja, die had ik nog liggen van oktober vorig jaar) toch maar eens opgestuurd naar Duitsland. Kom net uit m'n werk, en er staat gewoon al een nieuw wiel in de gang voor me. Tot op zekere hoogte jammer dat het het nieuwe model CXP22 is, ivm de bestickering die anders is, maar damn... wat een snelle service...
28 is het voor mij. 185 totaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Wielracer het volgende:
[..]
ik fiets de 130, maar vanuit Beuningen is het maar 17 km tot aan de start.
En als je door Oosterbeek bent op de terugweg kan je toch afsteken naar Nijmegen?
gezellie, 30 zal t niet worden hoop ik lol,, en ook nog ff lunchen in t middenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef No-P het volgende:
[..]
28 is het voor mij. 185 totaal.
Eentwee, Gripper. Ik ga wel mee zaterdag. Hoe ik er kom en hoe ik terug kom zie ik nog wel. Ik denk dat ik erheen fiets en dan of in Oosterbeek af sla, of de trein terug pak als ik te kapot ben om terug te fietsen. Ik zal wel veel in het wiel zitten als het gemiddelde 30+ is met 4 man. Ik kom dan alleen, vriend van mij kon niet.
Ah, ik las net al dat je meeging wss. Las ook dat eentwee die 30 niet ging halen dus ik denk dat wel wel ongeveer gelijk zijn allemaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
gezellie, 30 zal t niet worden hoop ik lol,, en ook nog ff lunchen in t midden
stoer, we komen langs de beukenlaan in arnhem. daar zit me oude school, cios arnhem woopwoopquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef No-P het volgende:
[..]
Ah, ik las net al dat je meeging wss. Las ook dat eentwee die 30 niet ging halen dus ik denk dat wel wel ongeveer gelijk zijn allemaal.
Route ziet er wel leuk uit. gpsies
Altijd bij me op langere tochten:quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:29 schreef kikoooooo het volgende:
Weer een noobvraag:
Wat nemen jullie allemaal mee onderweg voor als je pech krijgt? Ik dacht zelf aan een pompje (zijn die een beetje klein te verkrijgen?), een reserveband, en een gereedschapsetje?
En zijn die tubeless bandjes te wisselen zonder bandenlichters, of moet ik die ook meenemen? Of fietsen jullie met binnenbanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |