Ligt er aan waar je zit in NL. Hier in ieder geval wel.quote:Op zondag 3 april 2011 15:26 schreef Antiheld het volgende:
Is het verstandig om vandaag nog een lange broek aan te trekken? Wat zijn een beetje de richtlijnen?
Hoezo over je nek gegaan? Te hard tempo oid?quote:Op zondag 3 april 2011 16:40 schreef farscapevr8 het volgende:
gister na 22 km al moeten lossen nadat na de eerste heuvel mijn maaginhoud eruit moest lol.
afgeslagen bij de splitsing 130/85 km
veel eten om maagje weer te vullen en toch de 85 km uitgereden.
vanaf nu toch maar 2 a 3 keer per week wat kilometers maken hehehehe
nee dat nie eens, op t bergje wel ineens heel hard puffen enzo maar daarvoor nog geen probleem.quote:Op zondag 3 april 2011 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo over je nek gegaan? Te hard tempo oid?
Oh, berg op. Misschien heb je even meer gedaan dan je lichamelijk aandoen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
nee dat nie eens, op t bergje wel ineens heel hard puffen enzo maar daarvoor nog geen probleem.
vandaag ook geen spierpijn ed dus misschien hongerklopje? maar lijkt me zo gek al zo vroeg
Ik ook zoiets (tenminste, 0 km op de racefiets). Nu in een week 250quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef farscapevr8 het volgende:
oja en ik had a 0 km gefiets de afgelopen 4 maanden hehehehe
Leuk Moblo! Ik zou een racefiets nemen als ik jou was. Hoe lang ben je?quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
http://trion.ruhosting.nl/tricursus/
Hoi! Ik ga vanaf volgende week met bovenstaande cursus meedoen: in 10 weken opbouwen naar een 1/8 triathlon! Zwemmen kan ik, spinnen doe ik al tijden en hardlopen ook met regelmaat en ik voldoe aan de ingangseisen, dus waarom niet?
Enige probleem is dat ik nu op zoek moet naar een geschikte tweedehands fiets.
Mijn budget hiervoor is 200 euro, want nog student.
Er wordt gezegd dat je of een racefiets, of een ATB nodig hebt. Zelf neig ik naar ATB, gezien de fiets ook meegaat als we naar Noord Engeland verhuizen en het terrein daar ook leent voor wat moutainbiken en zulks..
Dus.. ehm.. help!
Het was een toffe wedstrijd! Eind was erg spannend!quote:Op zondag 3 april 2011 18:18 schreef Freddeh het volgende:
Zo, ben ik weer. Niets gevolgd van de pro RVV vandaag natuurlijk, dus ga zo even kijken wat er van gekomen is.
Iedereen bedankt voor de reacties op ons avontuur
Ben benieuwd hoe het met CyclingGirl gegaan is vandaag in Oploo.
1,72, give or takequote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk Moblo! Ik zou een racefiets nemen als ik jou was. Hoe lang ben je?
heb ook nog wat verder gekekenquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik zoheel even op marktplaats kijk is dit de enige die ik vind: Klik
Bedankt voor de link. Maandag donderdag en vrijdag zijn de trainingen zie ik? Ik ben ook wel geïnteresseerd, maar ik wil in ieder geval gaan boksen op woensdag. Mijn bovenlichaam heb ik wat verwaarloosd de laatste tijd met uitzondering van een enkele survivalrun. Vrijdag zal ik alleen niet zo vaak kunnen. Ik hoop dat er nog plek is als de 2de inschrijfronde begint.quote:
oh, en het is dinsdag - donderdag - vrijdagquote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef No-P het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Maandag donderdag en vrijdag zijn de trainingen zie ik? Ik ben ook wel geïnteresseerd, maar ik wil in ieder geval gaan boksen op woensdag. Mijn bovenlichaam heb ik wat verwaarloosd de laatste tijd met uitzondering van een enkele survivalrun. Vrijdag zal ik alleen niet zo vaak kunnen. Ik hoop dat er nog plek is als de 2de inschrijfronde begint.
Als ik moet werken is dat meestal tot half 4 als er niet meerdere spoedgevallen bijkomen. Dinsdag is voor mij dus maar af en toe een probleem. Vrijdag ligt het eraan of ik moet werken of niet. Maar ik neem aan dat het niet zo'n probleem is als je wat trainingen mist.quote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, en het is dinsdag - donderdag - vrijdag
zal dinsdag niet altijd kunnen, donderdagen wel en vrijdagen 9 van de 10 keer, maar aangezien ze het opbouwen naar 6 uur trainen in de week komt er vast ook nog wel mogelijkheid tot zelf trainen, wellicht samen met anderen, wat me wel leuk lijkt, want in alleen sporten ben ik niet zo goed
dinsdag beginnen de wedrenners weer, doe je mee?quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef No-P het volgende:
[..]
Als ik moet werken is dat meestal tot half 4 als er niet meerdere spoedgevallen bijkomen. Dinsdag is voor mij dus maar af en toe een probleem. Vrijdag ligt het eraan of ik moet werken of niet. Maar ik neem aan dat het niet zo'n probleem is als je wat trainingen mist.
Samen trainen is altijd gezelliger en vaak ook beter omdat je elkaar dan lekker pushed. Verschil aan snelheid tussen een mountainbike en een racefiets ligt naar mijn ervaring ongeveer op 8-12%.
Als ik niet met een vriend van mij ga fietsen (fiets fijner met een klein groepje) dan denk ik dat ik wel mee rijd. Ik start in A4 dan denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Wielracer het volgende:
[..]
dinsdag beginnen de wedrenners weer, doe je mee?
Ik heb nog nooit op 'n racefiets gezetenquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef No-P het volgende:
[..]
Als ik moet werken is dat meestal tot half 4 als er niet meerdere spoedgevallen bijkomen. Dinsdag is voor mij dus maar af en toe een probleem. Vrijdag ligt het eraan of ik moet werken of niet. Maar ik neem aan dat het niet zo'n probleem is als je wat trainingen mist.
Samen trainen is altijd gezelliger en vaak ook beter omdat je elkaar dan lekker pushed. Verschil aan snelheid tussen een mountainbike en een racefiets ligt naar mijn ervaring ongeveer op 8-12%.
Als het doorgaat moet je het ff laten weten, dan wil ik je ouders ff lenen. Ben binnenkort ook jarig en lust wel een paar nieuwe onderdelen voor m'n fietsquote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft het linkje van de fiets naar d'r moeder gestuurd
Ben jarig deze week en m'n moeder vroeg wat ik voor m'n verjaardag wilde hebben
Dus gemaild dat ik wel wat geld tegen de fiets aanwilde, en dat hij 'toevallig' in Den Haag staat, waar ze wonen![]()
nu hopen dat ze zeggen: 'krijg je van ons, en we nemen 'm voor je mee!'
Ik weet niet of 't een goeie fiets is hoor!quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft het linkje van de fiets naar d'r moeder gestuurd
Ben jarig deze week en m'n moeder vroeg wat ik voor m'n verjaardag wilde hebben
Dus gemaild dat ik wel wat geld tegen de fiets aanwilde, en dat hij 'toevallig' in Den Haag staat, waar ze wonen![]()
nu hopen dat ze zeggen: 'krijg je van ons, en we nemen 'm voor je mee!'
voor een eurootje of 80 wel, 120 zou ik er zelf niet voor geven.quote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet of 't een goeie fiets is hoor!
ik ook niet, maar hij zit in mijn prijsrange en om op te beginnen ga ik niet meteen een hele dure fiets kopen, dat kàn ik me niet eens veroorloven. En als 't niets is en ik liever op de spinfiets blijf, is 't nòg meer zonde.quote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet of 't een goeie fiets is hoor!
De cursus is ook afgestemd op de beginnende triatleet dus dat gaat goed komen. Hardlopen kan ik redelijk, begint weer een beetje terug te komen richting de tijden waar ik in mijn jeugd op zat. Fietsen kan ik wel redelijk. Voor jou gaat fietsen ook geen groot probleem worden. Ik vind fietsen het makkelijkste onderdeel van de 3 om te volbrengen (de snelheid waarmee is een ander verhaal). Zwemmen is het minste voor mij. Heb vroeger wel een poos gezwommen met een atleet en triatleet die in de subtop van Nederland zitten nu. Toen kon ik qua zwemmen wel meekomen, maar was ik vooral een krachtzwemmer en verdeed ik daardoor veel energie. Met hardlopen zat ik er iets boven en met fietsen destijds ertussenin. Tijd op de 1/8ste triatlon was ongeveer 1:03 als ik het goed heb (het fietsen was toen 1.5 km ongeveer te kort dus de echte tijd zal rond de 1:06 zijn geweest. Daar kom ik nu helaas bij lange na niet aan.quote:Op zondag 3 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op 'n racefiets gezeten![]()
alleen op een spinningfiets en op 'n gewone stadsfiets, totale n00b dus. Hardlopen kan ik wel, zwemmen ook
maar het echt buiten fietsen is dus wel helemaal nieuw voor me. Ben benieuwd
Ik dacht dat je er voor ging omdat ik hier een linkje had neergezet, maar ik heb er dus ook vrijwel geen verstand van (mijn fiets staat nu in de garage op de kop met een band die er half af ligt en ik er geen nieuwe op krijgquote:Op zondag 3 april 2011 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook niet, maar hij zit in mijn prijsrange en om op te beginnen ga ik niet meteen een hele dure fiets kopen, dat kàn ik me niet eens veroorloven. En als 't niets is en ik liever op de spinfiets blijf, is 't nòg meer zonde.
Zorg dat hij goed afgesteld wordt op mij uiteraard, om blessures te voorkomen, maar ik ga gewoon niet in één keer teveel geld uitgeven, en deze staat én op een strategische plek en hij is te betalenGa natuurlijk nog wel afdingen, daar is 't marktplaats voor
heb daarna ook nog wat rondgekeken hoorquote:Op zondag 3 april 2011 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er voor ging omdat ik hier een linkje had neergezet, maar ik heb er dus ook vrijwel geen verstand van (mijn fiets staat nu in de garage op de kop met een band die er half af ligt en ik er geen nieuwe op krijg)
Maar voor 80-100 euro kan het niet zo snel een miskoop zijn nee.
De tandwielen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb daarna ook nog wat rondgekeken hoor
enneh, 'groepen', daar had de spininstructeur het ook over.. wat moet ik me daarbij voorstellen?
ja, maar ehm.. meer op het gebied van 'meer is beter'? Of wat is 'goed' en wat is 'slecht'?quote:
Als je wel eens een vervelende wielrenner achter je hebt gehad die in je wiel probeert te blijven als het wat drukker is (en je dus niet zo hard kan), kan ik dat wel eens zijnquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Eek
*leest OP eens door*
Jeetje.. wat een fanatiekelingen zeg! Leuk! Al moet ik zeggen dat wielrenners en ik niet altijd de beste vriendjes zijn.. vooral niet op een dijkweg, als ik op de motor zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |