Ligt er aan waar je zit in NL. Hier in ieder geval wel.quote:Op zondag 3 april 2011 15:26 schreef Antiheld het volgende:
Is het verstandig om vandaag nog een lange broek aan te trekken? Wat zijn een beetje de richtlijnen?
Hoezo over je nek gegaan? Te hard tempo oid?quote:Op zondag 3 april 2011 16:40 schreef farscapevr8 het volgende:
gister na 22 km al moeten lossen nadat na de eerste heuvel mijn maaginhoud eruit moest lol.
afgeslagen bij de splitsing 130/85 km
veel eten om maagje weer te vullen en toch de 85 km uitgereden.
vanaf nu toch maar 2 a 3 keer per week wat kilometers maken hehehehe
nee dat nie eens, op t bergje wel ineens heel hard puffen enzo maar daarvoor nog geen probleem.quote:Op zondag 3 april 2011 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo over je nek gegaan? Te hard tempo oid?
Oh, berg op. Misschien heb je even meer gedaan dan je lichamelijk aandoen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
nee dat nie eens, op t bergje wel ineens heel hard puffen enzo maar daarvoor nog geen probleem.
vandaag ook geen spierpijn ed dus misschien hongerklopje? maar lijkt me zo gek al zo vroeg
Ik ook zoiets (tenminste, 0 km op de racefiets). Nu in een week 250quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef farscapevr8 het volgende:
oja en ik had a 0 km gefiets de afgelopen 4 maanden hehehehe
Leuk Moblo! Ik zou een racefiets nemen als ik jou was. Hoe lang ben je?quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
http://trion.ruhosting.nl/tricursus/
Hoi! Ik ga vanaf volgende week met bovenstaande cursus meedoen: in 10 weken opbouwen naar een 1/8 triathlon! Zwemmen kan ik, spinnen doe ik al tijden en hardlopen ook met regelmaat en ik voldoe aan de ingangseisen, dus waarom niet?
Enige probleem is dat ik nu op zoek moet naar een geschikte tweedehands fiets.
Mijn budget hiervoor is 200 euro, want nog student.
Er wordt gezegd dat je of een racefiets, of een ATB nodig hebt. Zelf neig ik naar ATB, gezien de fiets ook meegaat als we naar Noord Engeland verhuizen en het terrein daar ook leent voor wat moutainbiken en zulks..
Dus.. ehm.. help!
Het was een toffe wedstrijd! Eind was erg spannend!quote:Op zondag 3 april 2011 18:18 schreef Freddeh het volgende:
Zo, ben ik weer. Niets gevolgd van de pro RVV vandaag natuurlijk, dus ga zo even kijken wat er van gekomen is.
Iedereen bedankt voor de reacties op ons avontuur
Ben benieuwd hoe het met CyclingGirl gegaan is vandaag in Oploo.
1,72, give or takequote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk Moblo! Ik zou een racefiets nemen als ik jou was. Hoe lang ben je?
heb ook nog wat verder gekekenquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik zoheel even op marktplaats kijk is dit de enige die ik vind: Klik
Bedankt voor de link. Maandag donderdag en vrijdag zijn de trainingen zie ik? Ik ben ook wel geïnteresseerd, maar ik wil in ieder geval gaan boksen op woensdag. Mijn bovenlichaam heb ik wat verwaarloosd de laatste tijd met uitzondering van een enkele survivalrun. Vrijdag zal ik alleen niet zo vaak kunnen. Ik hoop dat er nog plek is als de 2de inschrijfronde begint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |