liegebeest, daar was je echt wel achter voordat je die opmerking kreegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:20 schreef loveli het volgende:
Ik hoor liever op tijd dat ik te dik word dan dat ik er zelf achter moet komen dat ik zowat op 70 zit en dan de reactie krijg "ja ik zag wel dat je aan was gekomen maar ik vind dit ook wel mooi".
Die zie je daar toch juist niet in?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:21 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje zegt altijd dat ik toch wel mooi ben, de slijmjurk. ()
Bijna naar huusnog maar anderhalf uur
Ik denk dat het model van prob me niet staat, heb ook dikke billen
jahwel, als het overal los valt behalve om de billen, da's geen kijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Probability het volgende:
Ik heb maar gezegd dat ik last heb van mijn knieJa doei, als ik zeg nee geen zin is het niet goed
[..]
Die zie je daar toch juist niet in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Geen liegbeest, maar een struisvogel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
liegebeest, daar was je echt wel achter voordat je die opmerking kreeg
quote:
Nou moe, wat stomquote:
I'd hit her... With a brick!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo, da's de subtiliteit van een baksteen tegen je hoofd!
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijst:
O: krentenbolletje
L: 2 bth met 1 plak kaas verdeeld
T: biscuitje
D: Geen idee, iets voorraadkasterigs, of wat anders, mochten we nog puf krijgen om boodschappen te doen.
Jongedame, je maakt maar puf! Of beter, duvel puft naar de winkel om gezond voer te scoren en wat diepvriesgroenten en -vlees!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijst:
O: krentenbolletje
L: 2 bth met 1 plak kaas verdeeld
T: biscuitje
D: Geen idee, iets voorraadkasterigs, of wat anders, mochten we nog puf krijgen om boodschappen te doen.
Ook zonder voorgevel zou het niet lukken hoor. Ik ben niet echt petite en dat zal ik ook nooit worden. Zeker niet als ik chocotoetjes wegkaan, zoals nuquote:
Same here...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij ziet mijn vriend het serieus nietEn anders zegt ie gewoon heel diplomatiek van niet
Pffft, ik wil best de kosten voor een luchtbuks met cali delen, doet zij eerst de duiven, kan ik daarna de meeuwen hier opknappenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel eigenlijk een luchtbuks, maar dan krijg ik duivenknuffelaars over me heen.
Ik voel een meet aankomen! Die sluiten we af door ergens duivenpate te gaan eten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Moet nog altijd die citroendropijsjes een keer kopen!![]()
Lau, ik heb mijne nog bij m'n ouders liggen, mag je wel lenen!
Ik hoorde een verhaal van iemand die over een stoeptegel struikelde en zn enkel op 3 plaatsen brak.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Achja zo ken ik iemand die met zn snowboard over een heuveltje 'struikelde' terwijl ie al bijna stilstond, voorover viel en zn sleutelbeen brak. Als je rot terecht komt, geven je botten niet zo hard meer mee.
Denk nog eens terug aan mijn kofferquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet morgen een praatje houden in de OBA en sleep me nu een ongeluk met een rolkoffer vol folders en andere zooi. Niet. Fijn.
Verder reed ik gewoon netjes, dus die stomme dingen moeten er nog uit, maar financieel is dit totaal niet handigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:24 schreef progje het volgende:
Puff wat balen!!
Lijkt me heel verstandig om naar een andere rijschool te gaan!
QFT!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:26 schreef Rituals het volgende:
En citroendropijsjes zijn lekker vind ik. Ik hou sowieso van citroenijs
.
Wat jammer toch. Zo lijken het niet echt major issues, in ieder geval geen dingen die niet op te lossen zijn. Het komt goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ging er mis:
- ik liet de auto doorrollen terwijl er een fietser aankwam
- ik reed op de linkerrijstrook en zette de richtingaanwijzer aan, terwijl er rechts van me iemand aan kwam hardrijden, zodat ik niet had kunnen wisselen
- er stond een mevrouw te treuzelen op het voetpad en ik stopte, maar niet vroeg genoeg.
Nu is het tijd, na een instructeurswissel, voor een andere rijschool toch denk ik. Efficiënter lessen dan ik nu deed.
Nee, precies! Al ik al lees dat door rood rijden door de vingers werd gezien! Dat lijkt mij een ietwat gevaarlijker fout.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat jammer toch. Zo lijken het niet echt major issues, in ieder geval geen dingen die niet op te lossen zijn. Het komt goed!
Sowieso vind ik het vreemd dat de helft van de rotterdamse automobilisten wel bevoegd is tot rijden, en ik dan nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, precies! Al ik al lees dat door rood rijden door de vingers werd gezien! Dat lijkt mij een ietwat gevaarlijker fout.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vreemd dat de helft van de rotterdamse automobilisten wel bevoegd is tot rijden, en ik dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |