abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94762623
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Portal of niet, het zou wel helpen als ik eindelijk eens de aanbevelingsbrief kreeg waar ik al meer dan een maand geleden om gevraagd heb, anders valt er weinig op te sturen. }:| Hoeveel moeite is het nou om even te laten weten dat hij me niet is vergeten...

OMG Syrena, dat slaat echt alles. :')
Kun je hem geen reminder sturen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_94762652
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef _Calimero_ het volgende:
pfoooeeeee.. ben al een half uur aan het bellen naar woningbouw en gemeente omdat ik zon duivenoverlast eb dat ik niet eens normaal in mijn eigen tuin kan zitten, vanwege alle duivenschijt.gemeente maakt alleen een melding, maar doet er verder niks aan... en de woningbouw vereniging zegt 'ga maar naar de gemeente' :(
Klopt, want corporaties doen er inderdaad niks aan. Ongedierte komt meestal door de huurder(s) zelf. In dit geval ben je genaaid als iemand in je buurt de duiven voert want daar komen ze dus op af.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_94762690
Even gebeld, niets aan de hand. Franse maat en die valt veel kleiner, vandaar, dus ik ga gewoon even afwachten en proberen.

En voortaan van al mijn kleren zeggen dat ze in de Franse maat zijn ghehehe!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:07:17 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94762696
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Portal of niet, het zou wel helpen als ik eindelijk eens de aanbevelingsbrief kreeg waar ik al meer dan een maand geleden om gevraagd heb, anders valt er weinig op te sturen. }:| Hoeveel moeite is het nou om even te laten weten dat hij me niet is vergeten...

OMG Syrena, dat slaat echt alles. :')
Meer drammen! :P. Als je iets voor elkaar wilt krijgen, moet je drammen. Ook aangeven dat het belangrijk is dat je die brief zsm krijgt.

En als 'ie daar nog niet op reageert, dreigen met de Fok! knokploeg ;). Ik heb ook al twee keer een mail gestuurd zonder een reactie te krijgen. Ik stuur volgende week gewoon weer een mail en ik ga gewoon net zo lang door tot ik wel een reactie krijg, alleen al omdat ik niet reageren onbeschoft vind. Stalken zal ik ze! })
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:08:37 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94762743
Ik heb een Plan! Zou hem bijna in een spoiler zetten ivm 'al genoeg hierover geblaat vandaag', maar toen bedacht ik me dat het on topic is :+

Plan: Allereerst Plan Jät +2, mocht ik daar onverhoopt toch mee falen dan Plan Co.

Plan Jät:
- Stop op cola.
- Beter eet/slaapritme in proberen te bouwen
- Minder zwaar (soms low carb) avondeten
- Weinig tot geen snaai, OOK niet in het weekend
- Afkicken van de suiker :+

Kortom, eigenlijk wat ik altijd al zou moeten doen maar toch vaak verkeerd gaat :')
Plan gaat donderdag in (8>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94762767
De pitloze witte druiven zijn in de bonus. Zo lekker O+. 10x beter dan snoepjes ofzo. Jammer dat ze normaalgesproken zo ongelooflijk duur zijn (2.50 voor een bakje, ja daahaag).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94762781
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kun je hem geen reminder sturen?
Heb ik gedaan, een week geleden. Dat de deadline vrijdag is en dat ik alles morgen moet opsturen (da's niet helemaal waar maar dat hoeft hij niet te weten). Als ik morgenochtend nog niks heb stuur ik nog maar een mail. Degene die de andere brief schreef liet ook eerst een tijd niks horen en kwam toen meteen met een brief, dus ik hoop maar dat het nu ook zo gaat. Blijkbaar is zijn tijd te kostbaar om even te laten weten dat hij het niet vergeet, en is het minder erg om mij gewoon tot het laatste moment in spanning te laten zitten. :')

Vik: ik denk niet dat hij erg bang is voor een knokploeg op een ander continent, maar okee. :D
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94762829
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een Plan! Zou hem bijna in een spoiler zetten ivm 'al genoeg hierover geblaat vandaag', maar toen bedacht ik me dat het on topic is :+

Plan: Allereerst Plan Jät +2, mocht ik daar onverhoopt toch mee falen dan Plan Co.

Plan Jät:
- Stop op cola.

Kortom, eigenlijk wat ik altijd al zou moeten doen maar toch vaak verkeerd gaat :')
Goed plan! Meer ritme/routine is volgens mij al heel belangrijk, dan went je lichaam er ook aan dat je op bepaalde tijden wat eet en de rest van de tijd niet.
Succes! :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94762915
Goed hoor maria, succes!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:14:11 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94762917
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goed plan! Meer ritme/routine is volgens mij al heel belangrijk, dan went je lichaam er ook aan dat je op bepaalde tijden wat eet en de rest van de tijd niet.
Succes! :)
Tenk joe! Het zal geen 5 kilo in 3 weken zijn, maar het zou al mooi wezen als er IETS af gaat :@ :')

Oh, en vanaf donderdag ga ik dus ook weer braaf iedere dag lijstjes posten. :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94763201
Succes vanmiddag Puff ^O^ Hopelijk heeft Mo d'r toets gehaald dan heeft ze geen troostvoer nodig en behoudt ze haar slanke lijn :Y

Lijstje van vandaag:

O: kwark,pindakaas, lijnzaad en blauw bessen/frambozen smoothie :9
T: vanilleshake
L: salade met gerookte makreel
T: shake en 1 appel
D: tartaartje en geglaceerde witlof
T: 2 eitjes, 1 eiwit
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_94763234
Geupdate lijstje:

O: 350 ml havermout met kaneel/suiker/banaan
L: 2 groteopscheplepels gehaktsaus, 2 tacoschelpen, sla
T: appel, 250 ml vifit, druiven, 6 cherrytomaatjes
B:40 minuten fietsen
D: 2 gekookte aadappels, 1 tomaat, veldsla, 1 gekookt ei in een salade met 1el olie en 1 el azijn
T: 2 rode wijn
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:29:53 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94763458
Mo: succes met de toets!

Puff: succes met het chauffeuren!

Cali: Duiven zijn vliegende ratten en terecht dat je ervan baalt!!

Ja! Helsinki! Voor het werk idd :) Echt leuk *O*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94763783
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mn enkel gebroken!
Ik stapte over een hekje heen. -O- En toen brak ik mn enkel. -O-
Rete-onhandig!
Huh, raar!!
Worry is a misuse of imagination
pi_94764207
Ik heb een jurk in de aanbieding, is een maat S, maar hij is mij te groot.. Denk wel een flinke maat S/kleine M. Hij hoort volgens mij niet tot op de grond, maar is een 'enkel-lang model'

Zwart, met een doorzichtig laagje, beetje Grieks.

Iemand interesse?
pi_94764245
Wat voor stof? :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94764251
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Huh, raar!!
Achja zo ken ik iemand die met zn snowboard over een heuveltje 'struikelde' terwijl ie al bijna stilstond, voorover viel en zn sleutelbeen brak. Als je rot terecht komt, geven je botten niet zo hard meer mee :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94764452
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
Wat voor stof? :P
Beetje dikke los vallende stof, dus je hoeft er geen corrigerend ondergoed onder aan :P!!
pi_94764484
Kijk, dat scheelt enorm! Ben alleen bang dat een S te groot is voor mij :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94764508
Haha, nu even serieus :')!
pi_94764510
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

Plan Jät:
- Stop op cola.

O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:55:48 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94764511
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef V1z0R het volgende:
Kijk, dat scheelt enorm! Ben alleen bang dat een S te groot is voor mij :{
_O- Een S past misschien om jouw bovenbeen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94764588
zeg maar prob, als je van die jurk af wilt, moet je denk ik even een foto posten :)
pi_94764696
ja proeb, klinkt wel goed, doe es een foto? evt per PM.

Welk merk trouwens? Ook even om de maat in te schatten ;)
pi_94764702
:)

[ Bericht 83% gewijzigd door Probability op 29-03-2011 16:28:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')