Kun je hem geen reminder sturen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Portal of niet, het zou wel helpen als ik eindelijk eens de aanbevelingsbrief kreeg waar ik al meer dan een maand geleden om gevraagd heb, anders valt er weinig op te sturen.Hoeveel moeite is het nou om even te laten weten dat hij me niet is vergeten...
OMG Syrena, dat slaat echt alles.
Klopt, want corporaties doen er inderdaad niks aan. Ongedierte komt meestal door de huurder(s) zelf. In dit geval ben je genaaid als iemand in je buurt de duiven voert want daar komen ze dus op af.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef _Calimero_ het volgende:
pfoooeeeee.. ben al een half uur aan het bellen naar woningbouw en gemeente omdat ik zon duivenoverlast eb dat ik niet eens normaal in mijn eigen tuin kan zitten, vanwege alle duivenschijt.gemeente maakt alleen een melding, maar doet er verder niks aan... en de woningbouw vereniging zegt 'ga maar naar de gemeente'
Meer drammen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Portal of niet, het zou wel helpen als ik eindelijk eens de aanbevelingsbrief kreeg waar ik al meer dan een maand geleden om gevraagd heb, anders valt er weinig op te sturen.Hoeveel moeite is het nou om even te laten weten dat hij me niet is vergeten...
OMG Syrena, dat slaat echt alles.
Heb ik gedaan, een week geleden. Dat de deadline vrijdag is en dat ik alles morgen moet opsturen (da's niet helemaal waar maar dat hoeft hij niet te weten). Als ik morgenochtend nog niks heb stuur ik nog maar een mail. Degene die de andere brief schreef liet ook eerst een tijd niks horen en kwam toen meteen met een brief, dus ik hoop maar dat het nu ook zo gaat. Blijkbaar is zijn tijd te kostbaar om even te laten weten dat hij het niet vergeet, en is het minder erg om mij gewoon tot het laatste moment in spanning te laten zitten.quote:
Goed plan! Meer ritme/routine is volgens mij al heel belangrijk, dan went je lichaam er ook aan dat je op bepaalde tijden wat eet en de rest van de tijd niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een Plan! Zou hem bijna in een spoiler zetten ivm 'al genoeg hierover geblaat vandaag', maar toen bedacht ik me dat het on topic is![]()
Plan: Allereerst Plan Jät +2, mocht ik daar onverhoopt toch mee falen dan Plan Co.
Plan Jät:
- Stop op cola.
- Beter eet/slaapritme in proberen te bouwen
- Minder zwaar (soms low carb) avondeten
- Weinig tot geen snaai, OOK niet in het weekend
- Afkicken van de suiker![]()
Kortom, eigenlijk wat ik altijd al zou moeten doen maar toch vaak verkeerd gaat![]()
Plan gaat donderdag in
Tenk joe! Het zal geen 5 kilo in 3 weken zijn, maar het zou al mooi wezen als er IETS af gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goed plan! Meer ritme/routine is volgens mij al heel belangrijk, dan went je lichaam er ook aan dat je op bepaalde tijden wat eet en de rest van de tijd niet.
Succes!
Huh, raar!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mn enkel gebroken!
Ik stapte over een hekje heen.En toen brak ik mn enkel.
Rete-onhandig!
Achja zo ken ik iemand die met zn snowboard over een heuveltje 'struikelde' terwijl ie al bijna stilstond, voorover viel en zn sleutelbeen brak. Als je rot terecht komt, geven je botten niet zo hard meer meequote:
Beetje dikke los vallende stof, dus je hoeft er geen corrigerend ondergoed onder aanquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een Plan! Zou hem bijna in een spoiler zetten ivm 'al genoeg hierover geblaat vandaag', maar toen bedacht ik me dat het on topic is![]()
Plan: Allereerst Plan Jät +2, mocht ik daar onverhoopt toch mee falen dan Plan Co.
Plan Jät:
- Stop op cola.
- Beter eet/slaapritme in proberen te bouwen
- Minder zwaar (soms low carb) avondeten
- Weinig tot geen snaai, OOK niet in het weekend
- Afkicken van de suiker![]()
Kortom, eigenlijk wat ik altijd al zou moeten doen maar toch vaak verkeerd gaat![]()
Plan gaat donderdag in
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef V1z0R het volgende:
Kijk, dat scheelt enorm! Ben alleen bang dat een S te groot is voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |