Van de H&M, maar dat zegt dus nietsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef Perruche het volgende:
ja proeb, klinkt wel goed, doe es een foto? evt per PM.
Welk merk trouwens? Ook even om de maat in te schatten
even voor de beeldvorming, hoelang ben je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef Probability het volgende:
Hij valt serieus groot, heb hem ingesnoerd met dat touwtje.
Zo lang, dat ze niet rechtop op de foto past.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
even voor de beeldvorming, hoelang ben je?
1.75quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
even voor de beeldvorming, hoelang ben je?
Ja, je voorgevelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik.
Maar hij is wel leuk, Prob.
Zo subtiel zijn mannen nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
Als je vriendje vraagt of je mee gaat hardlopen, wil hij dan zeggen dat je dik bent (?)
Ligt eraan, ben je te dik?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
Als je vriendje vraagt of je mee gaat hardlopen, wil hij dan zeggen dat je dik bent (?)
Denk dat ik m wel over mn boobz krijg, maar voorzie problemen met het bilgedeeltequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef Probability het volgende:
Hij valt serieus groot, heb hem ingesnoerd met dat touwtje.
Extra splitjes maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Denk dat ik m wel over mn boobz krijg, maar voorzie problemen met het bilgedeelte.
Of dat ie het gezellig vindt om samen buiten te zijn, en ondertussen ook nog wat te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
Dat lukt vanzelf door even een paar keer te bukken denk ikquote:
Zo, da's de subtiliteit van een baksteen tegen je hoofd!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of dat ie het gezellig vindt om samen buiten te zijn, en ondertussen ook nog wat te doen.
Maar ik heb geen verstand van subtiele mannen, mijn vriendje zegt gewoon 'je wordt dik' en knijpt dan in de nieuwe vetrol.
Wel iets dikker jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben je te dik?
Het zou ook kunnen dat 'ie liever wil dat je blijft eten en slapen en je zonder er erg in te hebben opeens 20 jaar saai getrouwd bent.
Mijn man was subtieler dan dat "ik vind je nog wel mooi hoor"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of dat ie het gezellig vindt om samen buiten te zijn, en ondertussen ook nog wat te doen.
Maar ik heb geen verstand van subtiele mannen, mijn vriendje zegt gewoon 'je wordt dik' en knijpt dan in de nieuwe vetrol.
Ach liever dat ie het eerlijk zegt dan dat ie subtiele hints gaat lopen gevenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo, da's de subtiliteit van een baksteen tegen je hoofd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |