Wanneer gaan de schroeven eruit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Helsinki is leuk!
En ik wil ook 5 kilo afvallen!En mijn kuitspieren terug!
Maandag gaan de hechtingen eruit en ik verwacht dan nog 4 weken gips.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wanneer gaan de schroeven eruit?
Ik heb ooit geleerd in het Helsinki topic dat het leukste aan Helsinki de boot naar Talinn is.quote:
Wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maandag gaan de hechtingen eruit en ik verwacht dan nog 4 weken gips.
En ik ga nu alvast beginnen met een vragenlijst, want ik heb geen idee of de schroeven eruit gaan of niet!
Dat zou niet moeten kunnen, want enige wat zij doen is inventariseren welke vluchten ze hebben. Je boekt ook niet via de site, maar rechtstreeks bij de maatschappij ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef Probability het volgende:
[..]
O die is echt dubbel zo duur als rechtstreeks bij de maatschappij!!
Mn enkel gebroken!quote:
Damn, lekker op orde daarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Syrena het volgende:
Kreeg net een mail dat mijn CV niet geupload was in de toolboxDus maar weer teruggemaild dat mijn CV gewoon bij de geuploadde documenten staat, dat ik hem ook nog eens als link had meegestuurd met mijn motivatie en dat ik nergens iets van toolbox kan ontdekken in die solliciteeromgeving (die ze sowieso ergens mogen stoppen waar de zon niet schijnt, wat een wanprodukt). Hoop dat ik snel wat hoor, want zonder CV kon het niet mee in de procedure.
Echt WTF is er mis met gewoon een mail met je brief en CV in attach
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef mille-feuille het volgende:
Ik had trouwens gister een avocado gekocht, maar die is nog niet rijp volgens mij, moet zacht zijn toch?
Ladyblack, de belastingdienst werft volgens mij via start, tempoteam en randstad, dus misschien kun je het nog eens proberen.
Oh wauw, dat heeft bij mij wel wat meer tijd nodig gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef MarMar het volgende:
lol @ plaatje!
Ik drink tegenwoordig zelfs mijn koffie zonder suiker, na het derde bakje vond ik het lekker worden en nu vind ik het zelfs vies mét suiker haha!
Nouquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef mille-feuille het volgende:
Ja maar volgens Loveli is het gezonder dan hardgekookt. Welk lijstje heeft te weinig groente volgens jou, vandaag of gister? Want in tjap tjoy zit veel groente, hč.
Eens! Ik moest vanochtend m'n motivatie in een formulier copy pasten. Wég opmaak!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Syrena het volgende:
Echt WTF is er mis met gewoon een mail met je brief en CV in attach
Neem een kat!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef _Calimero_ het volgende:
pfoooeeeee.. ben al een half uur aan het bellen naar woningbouw en gemeente omdat ik zon duivenoverlast eb dat ik niet eens normaal in mijn eigen tuin kan zitten, vanwege alle duivenschijt.gemeente maakt alleen een melding, maar doet er verder niks aan... en de woningbouw vereniging zegt 'ga maar naar de gemeente'
Mijn tante had last van mussen. Toen heeft ze gegoogled op natuurlijke vijand van de mus, kwam uit bij de sperwer en toen net zo lang gezocht tot ze sperwergeluid had, dat mp3tje op een speler gezet, boxen in het raam en afspelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef _Calimero_ het volgende:
pfoooeeeee.. ben al een half uur aan het bellen naar woningbouw en gemeente omdat ik zon duivenoverlast eb dat ik niet eens normaal in mijn eigen tuin kan zitten, vanwege alle duivenschijt.gemeente maakt alleen een melding, maar doet er verder niks aan... en de woningbouw vereniging zegt 'ga maar naar de gemeente'
Mwah.. dat is dan net erop of eronder, max. 3 werkdagen levertijd en vrijdagmiddag ga ik weg en heb ik ze nodig. Ik verwacht zo nog een mailtje, wie weet hebben zij een oplossing.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef mille-feuille het volgende:
Vervelend Marmar, kun je ze niet nog een keer bestellen en dan het eerste pakje terugsturen?
Koffie zonder suiker is nog een beetje te hoog gegrepen voor mij. Ik ben wel al geminderd van 3 naar 1 theelepeltje per mok.
Beloof ze een warme douche bij Radar als iemand ze langs komt brengenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah.. dat is dan net erop of eronder, max. 3 werkdagen levertijd en vrijdagmiddag ga ik weg en heb ik ze nodig. Ik verwacht zo nog een mailtje, wie weet hebben zij een oplossing.
Kun je hem geen reminder sturen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Portal of niet, het zou wel helpen als ik eindelijk eens de aanbevelingsbrief kreeg waar ik al meer dan een maand geleden om gevraagd heb, anders valt er weinig op te sturen.Hoeveel moeite is het nou om even te laten weten dat hij me niet is vergeten...
OMG Syrena, dat slaat echt alles.
Klopt, want corporaties doen er inderdaad niks aan. Ongedierte komt meestal door de huurder(s) zelf. In dit geval ben je genaaid als iemand in je buurt de duiven voert want daar komen ze dus op af.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef _Calimero_ het volgende:
Meer drammen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Portal of niet, het zou wel helpen als ik eindelijk eens de aanbevelingsbrief kreeg waar ik al meer dan een maand geleden om gevraagd heb, anders valt er weinig op te sturen.Hoeveel moeite is het nou om even te laten weten dat hij me niet is vergeten...
OMG Syrena, dat slaat echt alles.
Heb ik gedaan, een week geleden. Dat de deadline vrijdag is en dat ik alles morgen moet opsturen (da's niet helemaal waar maar dat hoeft hij niet te weten). Als ik morgenochtend nog niks heb stuur ik nog maar een mail. Degene die de andere brief schreef liet ook eerst een tijd niks horen en kwam toen meteen met een brief, dus ik hoop maar dat het nu ook zo gaat. Blijkbaar is zijn tijd te kostbaar om even te laten weten dat hij het niet vergeet, en is het minder erg om mij gewoon tot het laatste moment in spanning te laten zitten.quote:
Goed plan! Meer ritme/routine is volgens mij al heel belangrijk, dan went je lichaam er ook aan dat je op bepaalde tijden wat eet en de rest van de tijd niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een Plan! Zou hem bijna in een spoiler zetten ivm 'al genoeg hierover geblaat vandaag', maar toen bedacht ik me dat het on topic is![]()
Plan: Allereerst Plan Jät +2, mocht ik daar onverhoopt toch mee falen dan Plan Co.
Plan Jät:
- Stop op cola.
- Beter eet/slaapritme in proberen te bouwen
- Minder zwaar (soms low carb) avondeten
- Weinig tot geen snaai, OOK niet in het weekend
- Afkicken van de suiker![]()
Kortom, eigenlijk wat ik altijd al zou moeten doen maar toch vaak verkeerd gaat![]()
Plan gaat donderdag in
Tenk joe! Het zal geen 5 kilo in 3 weken zijn, maar het zou al mooi wezen als er IETS af gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goed plan! Meer ritme/routine is volgens mij al heel belangrijk, dan went je lichaam er ook aan dat je op bepaalde tijden wat eet en de rest van de tijd niet.
Succes!
Huh, raar!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mn enkel gebroken!
Ik stapte over een hekje heen.En toen brak ik mn enkel.
Rete-onhandig!
Achja zo ken ik iemand die met zn snowboard over een heuveltje 'struikelde' terwijl ie al bijna stilstond, voorover viel en zn sleutelbeen brak. Als je rot terecht komt, geven je botten niet zo hard meer meequote:
Beetje dikke los vallende stof, dus je hoeft er geen corrigerend ondergoed onder aanquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een Plan! Zou hem bijna in een spoiler zetten ivm 'al genoeg hierover geblaat vandaag', maar toen bedacht ik me dat het on topic is![]()
Plan: Allereerst Plan Jät +2, mocht ik daar onverhoopt toch mee falen dan Plan Co.
Plan Jät:
- Stop op cola.
- Beter eet/slaapritme in proberen te bouwen
- Minder zwaar (soms low carb) avondeten
- Weinig tot geen snaai, OOK niet in het weekend
- Afkicken van de suiker![]()
Kortom, eigenlijk wat ik altijd al zou moeten doen maar toch vaak verkeerd gaat![]()
Plan gaat donderdag in
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef V1z0R het volgende:
Kijk, dat scheelt enorm! Ben alleen bang dat een S te groot is voor mij
Van de H&M, maar dat zegt dus nietsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef Perruche het volgende:
ja proeb, klinkt wel goed, doe es een foto? evt per PM.
Welk merk trouwens? Ook even om de maat in te schatten
even voor de beeldvorming, hoelang ben je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef Probability het volgende:
Hij valt serieus groot, heb hem ingesnoerd met dat touwtje.
Zo lang, dat ze niet rechtop op de foto past.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
even voor de beeldvorming, hoelang ben je?
1.75quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
even voor de beeldvorming, hoelang ben je?
Ja, je voorgevelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik.
Maar hij is wel leuk, Prob.
Zo subtiel zijn mannen nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
Als je vriendje vraagt of je mee gaat hardlopen, wil hij dan zeggen dat je dik bent (?)
Ligt eraan, ben je te dik?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
Als je vriendje vraagt of je mee gaat hardlopen, wil hij dan zeggen dat je dik bent (?)
Denk dat ik m wel over mn boobz krijg, maar voorzie problemen met het bilgedeeltequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef Probability het volgende:
Hij valt serieus groot, heb hem ingesnoerd met dat touwtje.
Extra splitjes maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Denk dat ik m wel over mn boobz krijg, maar voorzie problemen met het bilgedeelte.
Of dat ie het gezellig vindt om samen buiten te zijn, en ondertussen ook nog wat te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
Dat lukt vanzelf door even een paar keer te bukken denk ikquote:
Zo, da's de subtiliteit van een baksteen tegen je hoofd!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of dat ie het gezellig vindt om samen buiten te zijn, en ondertussen ook nog wat te doen.
Maar ik heb geen verstand van subtiele mannen, mijn vriendje zegt gewoon 'je wordt dik' en knijpt dan in de nieuwe vetrol.
Wel iets dikker jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben je te dik?
Het zou ook kunnen dat 'ie liever wil dat je blijft eten en slapen en je zonder er erg in te hebben opeens 20 jaar saai getrouwd bent.
Mijn man was subtieler dan dat "ik vind je nog wel mooi hoor"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of dat ie het gezellig vindt om samen buiten te zijn, en ondertussen ook nog wat te doen.
Maar ik heb geen verstand van subtiele mannen, mijn vriendje zegt gewoon 'je wordt dik' en knijpt dan in de nieuwe vetrol.
Ach liever dat ie het eerlijk zegt dan dat ie subtiele hints gaat lopen gevenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo, da's de subtiliteit van een baksteen tegen je hoofd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |