abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94759470

Het vorige deel: [Gezond Slank] #1411 - Het is weer maandag

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:40:51 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94759504
@TT: Krijg nou tetten! Cootje, hoe doe je het toch!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94759598
TT maakt convincing argument voor lowcarb. Drie weken Old Amsterdam dan maar. :P

Oh, en ik las iets over Helsinki. *O* XM: hoe/wat/waar (Helsinki, right)?
pi_94759640
Helsinki is leuk!
En ik wil ook 5 kilo afvallen! :o En mijn kuitspieren terug!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_94759656
Little Britain. O+

Tof XM! Voor je werk?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94759666
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Helsinki is leuk!
En ik wil ook 5 kilo afvallen! :o En mijn kuitspieren terug!
Wanneer gaan de schroeven eruit? :P
pi_94759715
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wanneer gaan de schroeven eruit? :P
Maandag gaan de hechtingen eruit en ik verwacht dan nog 4 weken gips.
En ik ga nu alvast beginnen met een vragenlijst, want ik heb geen idee of de schroeven eruit gaan of niet! :o
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:47:55 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94759765
Helsinki! Wat ga je daar voor leuks doen? :D
pi_94759816
kom je met de boot naar Zweden?
pi_94759988
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
kom je met de boot naar Zweden?
Ik heb ooit geleerd in het Helsinki topic dat het leukste aan Helsinki de boot naar Talinn is.
Ik ben het daar overigens niet mee eens. :)
Doe wat je niet durft.
pi_94760042
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maandag gaan de hechtingen eruit en ik verwacht dan nog 4 weken gips.
En ik ga nu alvast beginnen met een vragenlijst, want ik heb geen idee of de schroeven eruit gaan of niet! :o
Wat heb je gedaan :o?!
Worry is a misuse of imagination
pi_94760122
Whehehe, dat plaatje in de OP _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_94760138
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef Probability het volgende:

[..]

O die is echt dubbel zo duur als rechtstreeks bij de maatschappij :?!!
Dat zou niet moeten kunnen, want enige wat zij doen is inventariseren welke vluchten ze hebben. Je boekt ook niet via de site, maar rechtstreeks bij de maatschappij ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94760236
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan :o?!
Mn enkel gebroken!
Ik stapte over een hekje heen. -O- En toen brak ik mn enkel. -O-
Rete-onhandig!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:09:31 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94760514
Pauze 8-)

Alvast mn lijstje:
O: brinta
T: cappuccino
L: boterham eiersalade, boterham hummus, olijfjes & rucola :9 (misschien zo nog wat, lekker!!)
T: cappuccino, paar dropjes?
D: eten bij vrienden

Lijst van gisteren is iets veranderd :')
O: kwark met nootjes en jam
L: 3 boterhammen eiersalade
T: cappuccino
T: drop
D: rijst met rucola, boemboe en cashewnootjes brinta, 2 boterhammen eiersalade
T: alcohol
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:12:28 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94760624
Buiten in de zon!
Niet meer actief op Fok!
pi_94760660
Ik rij een O+ Alto O+ Zaligheid. Al mocht hij wat sneller optrekken.
Ik vind cola goor, heb een halve kilo hele vieze drop gekocht :'( en sta daar elke avond toch in te plukken.

Ennn....verder ben ik het vergeten.
In ons dorp ook een meisje dat ineens een baby kreeg en dat voor iedereen een volslagen verrassing was, behalve voor mijn moeder, want die had het wel gezien :+ dus die was meer verrast dat niemand het wist/had gezien.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:14:06 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94760689
:D!
pi_94760754
Kreeg net een mail dat mijn CV niet geupload was in de toolbox :? Dus maar weer teruggemaild dat mijn CV gewoon bij de geuploadde documenten staat, dat ik hem ook nog eens als link had meegestuurd met mijn motivatie en dat ik nergens iets van toolbox kan ontdekken in die solliciteeromgeving (die ze sowieso ergens mogen stoppen waar de zon niet schijnt, wat een wanprodukt). Hoop dat ik snel wat hoor, want zonder CV kon het niet mee in de procedure.

Echt WTF is er mis met gewoon een mail met je brief en CV in attach :{w
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94760898
Goedemiddag!

Lijstje van gister:
O: koffie + melk + suiker x2 en 2 volkoren beschuitjes met tomatentapenade
L: 4 rogge boterhammen met oude kaas
T: zachtgekookt eitje ( ;( ) en banaan
T: thee + paar dadels
T: bak vanilleyoghurt
D: restjesmaaltijd: beetje volkorenpenne + tomatentapenade + olijven + beetje geraspte kaas
T: paar augurkjes

Vandaag:
O: koffie + melk + suiker x2 en een bak vanilleyoghurt
L: 4 volkoren boterhammen met vgr
T: thee + een appel
T: misschien nog 2 boterhammen met stroop indien honger
L: tjap tjoy met beetje zilvervliesrijst
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:21:50 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94760941
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Syrena het volgende:
Kreeg net een mail dat mijn CV niet geupload was in de toolbox :? Dus maar weer teruggemaild dat mijn CV gewoon bij de geuploadde documenten staat, dat ik hem ook nog eens als link had meegestuurd met mijn motivatie en dat ik nergens iets van toolbox kan ontdekken in die solliciteeromgeving (die ze sowieso ergens mogen stoppen waar de zon niet schijnt, wat een wanprodukt). Hoop dat ik snel wat hoor, want zonder CV kon het niet mee in de procedure.

Damn, lekker op orde daar :{
pi_94761026
Erg weinig groente mille-feuille maar de rest is netjes! En waarom de :') achter zacht gekookt eitje?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94761085
Ik had trouwens gister een avocado gekocht, maar die is nog niet rijp volgens mij, moet zacht zijn toch?

Ladyblack, de belastingdienst werft volgens mij via start, tempoteam en randstad, dus misschien kun je het nog eens proberen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:27:41 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94761170
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef mille-feuille het volgende:
Ik had trouwens gister een avocado gekocht, maar die is nog niet rijp volgens mij, moet zacht zijn toch?

Ladyblack, de belastingdienst werft volgens mij via start, tempoteam en randstad, dus misschien kun je het nog eens proberen.
:D

Ik denk eigenlijk dat Tempoteam dezelfde afspraken heeft als start en randstad.
Geloof niet dat liegen veel zin heeft, want 1 telefoontje en ze weten dat ik het al 2x geprobeerd heb.

Maar wel bedankt voor de tip O+
pi_94761183
Niet :') , maar ;( . Ik vind het vies :D.
pi_94761209
Dan eet je het toch niet! :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94761373
Puff succes!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94761380
lol @ plaatje!

Ik drink tegenwoordig zelfs mijn koffie zonder suiker, na het derde bakje vond ik het lekker worden en nu vind ik het zelfs vies mét suiker haha!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:34:30 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94761450
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef MarMar het volgende:
lol @ plaatje!

Ik drink tegenwoordig zelfs mijn koffie zonder suiker, na het derde bakje vond ik het lekker worden en nu vind ik het zelfs vies mét suiker haha!
Oh wauw, dat heeft bij mij wel wat meer tijd nodig gehad :D

Ik doe nu alleen nog suiker op het schuim van mn cappuccino :9 en een beetje in de koffie als het smerige koffie is ergens :')
pi_94761481
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef progje het volgende:
Puff succes!
Dankje!
Nog even van het zonnetje genieten nu :)
pi_94761488
Ja maar volgens Loveli is het gezonder dan hardgekookt :P . Welk lijstje heeft te weinig groente volgens jou, vandaag of gister? Want in tjap tjoy zit veel groente, hč.
pi_94761606
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Damn, lekker op orde daar :{
Nou :'( En nu voel ik me incompetent en het is nog wel een halve ICT-functie waar ik op solliciteer.

Oh, krijg een mail, of ik m'n CV wil terugmailen _O- Dooooooh.
pi_94761688
Oh ja, veel succes Puff!
pi_94761709
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef mille-feuille het volgende:
Ja maar volgens Loveli is het gezonder dan hardgekookt :P . Welk lijstje heeft te weinig groente volgens jou, vandaag of gister? Want in tjap tjoy zit veel groente, hč.
:D

Allebei, maar inderdaad tjap tjoy gaat wel, had een ander plaatje in gedachte erbij :?
pi_94761879
wel potver! krijg ik een mailtje dat badpak en bikini onderweg zijn... BEIDE DE VERKEERDE MAAT..

*stampvoet*

Nu moet ik toch nog het centrum in voor vrijdag..
pi_94762030
Succes straks Puff! :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:49:34 #38
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94762056
pfoooeeeee.. ben al een half uur aan het bellen naar woningbouw en gemeente omdat ik zon duivenoverlast eb dat ik niet eens normaal in mijn eigen tuin kan zitten, vanwege alle duivenschijt.gemeente maakt alleen een melding, maar doet er verder niks aan... en de woningbouw vereniging zegt 'ga maar naar de gemeente' :(
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:52:27 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94762170
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Syrena het volgende:

Eens! Ik moest vanochtend m'n motivatie in een formulier copy pasten. Wég opmaak!
Niet meer actief op Fok!
pi_94762198
Vervelend Marmar, kun je ze niet nog een keer bestellen en dan het eerste pakje terugsturen?

Koffie zonder suiker is nog een beetje te hoog gegrepen voor mij. Ik ben wel al geminderd van 3 naar 1 theelepeltje per mok.
pi_94762247
Ik moet alles in pdf-formaat opsturen via een portal, dat vind ik best een goede oplossing. :)

Bah wat irritant Cali... zulke dingen kunnen zoveel tijd en energie kosten. :{
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 14:55:45 #42
70532 loveli
N
pi_94762281
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef _Calimero_ het volgende:
pfoooeeeee.. ben al een half uur aan het bellen naar woningbouw en gemeente omdat ik zon duivenoverlast eb dat ik niet eens normaal in mijn eigen tuin kan zitten, vanwege alle duivenschijt.gemeente maakt alleen een melding, maar doet er verder niks aan... en de woningbouw vereniging zegt 'ga maar naar de gemeente' :(
Neem een kat!
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:56:01 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94762295
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Neem een kat!
Heeft ze al :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 14:56:32 #44
70532 loveli
N
pi_94762317
Ik bedoel eigenlijk een luchtbuks, maar dan krijg ik duivenknuffelaars over me heen.
crap in = crap out
pi_94762398
quote:
Mijn tante had last van mussen. Toen heeft ze gegoogled op natuurlijke vijand van de mus, kwam uit bij de sperwer en toen net zo lang gezocht tot ze sperwergeluid had, dat mp3tje op een speler gezet, boxen in het raam en afspelen _O-

Je moet haar kennen om dit voor je te zien _O- "Ze kwamen alleen terug toen het geluid was afgelopen }:| maar daar verzin ik ook nog wel wat op"
pi_94762448
Floris een jetpack geven! Kan 'ie achter ze aan vliegen! :D
pi_94762471
Werrrrrrkelijk, krijg dus net een mail dat ze alles gewoon uitprinten wat ze binnenkrijgen :') OMG, waarom dan al dat elektro-geneuzel :N
pi_94762476
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef mille-feuille het volgende:
Vervelend Marmar, kun je ze niet nog een keer bestellen en dan het eerste pakje terugsturen?

Koffie zonder suiker is nog een beetje te hoog gegrepen voor mij. Ik ben wel al geminderd van 3 naar 1 theelepeltje per mok.
Mwah.. dat is dan net erop of eronder, max. 3 werkdagen levertijd en vrijdagmiddag ga ik weg en heb ik ze nodig. Ik verwacht zo nog een mailtje, wie weet hebben zij een oplossing.
pi_94762508
Portal of niet, het zou wel helpen als ik eindelijk eens de aanbevelingsbrief kreeg waar ik al meer dan een maand geleden om gevraagd heb, anders valt er weinig op te sturen. }:| Hoeveel moeite is het nou om even te laten weten dat hij me niet is vergeten...

OMG Syrena, dat slaat echt alles. :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:02:56 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94762527
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mwah.. dat is dan net erop of eronder, max. 3 werkdagen levertijd en vrijdagmiddag ga ik weg en heb ik ze nodig. Ik verwacht zo nog een mailtje, wie weet hebben zij een oplossing.
Beloof ze een warme douche bij Radar als iemand ze langs komt brengen :P
Niet meer actief op Fok!
pi_94762623
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Portal of niet, het zou wel helpen als ik eindelijk eens de aanbevelingsbrief kreeg waar ik al meer dan een maand geleden om gevraagd heb, anders valt er weinig op te sturen. }:| Hoeveel moeite is het nou om even te laten weten dat hij me niet is vergeten...

Kun je hem geen reminder sturen?
pi_94762652
quote:
Klopt, want corporaties doen er inderdaad niks aan. Ongedierte komt meestal door de huurder(s) zelf. In dit geval ben je genaaid als iemand in je buurt de duiven voert want daar komen ze dus op af.
pi_94762690
Even gebeld, niets aan de hand. Franse maat en die valt veel kleiner, vandaar, dus ik ga gewoon even afwachten en proberen.

En voortaan van al mijn kleren zeggen dat ze in de Franse maat zijn ghehehe!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:07:17 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94762696
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:

Meer drammen! :P. Als je iets voor elkaar wilt krijgen, moet je drammen. Ook aangeven dat het belangrijk is dat je die brief zsm krijgt.

En als 'ie daar nog niet op reageert, dreigen met de Fok! knokploeg ;). Ik heb ook al twee keer een mail gestuurd zonder een reactie te krijgen. Ik stuur volgende week gewoon weer een mail en ik ga gewoon net zo lang door tot ik wel een reactie krijg, alleen al omdat ik niet reageren onbeschoft vind. Stalken zal ik ze! })
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:08:37 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94762743
Ik heb een Plan! Zou hem bijna in een spoiler zetten ivm 'al genoeg hierover geblaat vandaag', maar toen bedacht ik me dat het on topic is :+

Plan: Allereerst Plan Jät +2, mocht ik daar onverhoopt toch mee falen dan Plan Co.

Plan Jät:
- Stop op cola.
- Beter eet/slaapritme in proberen te bouwen
- Minder zwaar (soms low carb) avondeten
- Weinig tot geen snaai, OOK niet in het weekend
- Afkicken van de suiker :+

Kortom, eigenlijk wat ik altijd al zou moeten doen maar toch vaak verkeerd gaat :')
Plan gaat donderdag in (8>
pi_94762767
De pitloze witte druiven zijn in de bonus. Zo lekker O+. 10x beter dan snoepjes ofzo. Jammer dat ze normaalgesproken zo ongelooflijk duur zijn (2.50 voor een bakje, ja daahaag).
pi_94762781
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kun je hem geen reminder sturen?
Heb ik gedaan, een week geleden. Dat de deadline vrijdag is en dat ik alles morgen moet opsturen (da's niet helemaal waar maar dat hoeft hij niet te weten). Als ik morgenochtend nog niks heb stuur ik nog maar een mail. Degene die de andere brief schreef liet ook eerst een tijd niks horen en kwam toen meteen met een brief, dus ik hoop maar dat het nu ook zo gaat. Blijkbaar is zijn tijd te kostbaar om even te laten weten dat hij het niet vergeet, en is het minder erg om mij gewoon tot het laatste moment in spanning te laten zitten. :')

Vik: ik denk niet dat hij erg bang is voor een knokploeg op een ander continent, maar okee. :D
pi_94762829
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een Plan! Zou hem bijna in een spoiler zetten ivm 'al genoeg hierover geblaat vandaag', maar toen bedacht ik me dat het on topic is :+

Plan: Allereerst Plan Jät +2, mocht ik daar onverhoopt toch mee falen dan Plan Co.

Plan Jät:
- Stop op cola.

Kortom, eigenlijk wat ik altijd al zou moeten doen maar toch vaak verkeerd gaat :')
Goed plan! Meer ritme/routine is volgens mij al heel belangrijk, dan went je lichaam er ook aan dat je op bepaalde tijden wat eet en de rest van de tijd niet.
Succes! :)
pi_94762915
Goed hoor maria, succes!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:14:11 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94762917
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goed plan! Meer ritme/routine is volgens mij al heel belangrijk, dan went je lichaam er ook aan dat je op bepaalde tijden wat eet en de rest van de tijd niet.
Succes! :)
Tenk joe! Het zal geen 5 kilo in 3 weken zijn, maar het zou al mooi wezen als er IETS af gaat :@ :')

Oh, en vanaf donderdag ga ik dus ook weer braaf iedere dag lijstjes posten. :P
pi_94763201
Succes vanmiddag Puff ^O^ Hopelijk heeft Mo d'r toets gehaald dan heeft ze geen troostvoer nodig en behoudt ze haar slanke lijn :Y

Lijstje van vandaag:

O: kwark,pindakaas, lijnzaad en blauw bessen/frambozen smoothie :9
T: vanilleshake
L: salade met gerookte makreel
T: shake en 1 appel
D: tartaartje en geglaceerde witlof
T: 2 eitjes, 1 eiwit
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_94763234
Geupdate lijstje:

O: 350 ml havermout met kaneel/suiker/banaan
L: 2 groteopscheplepels gehaktsaus, 2 tacoschelpen, sla
T: appel, 250 ml vifit, druiven, 6 cherrytomaatjes
B:40 minuten fietsen
D: 2 gekookte aadappels, 1 tomaat, veldsla, 1 gekookt ei in een salade met 1el olie en 1 el azijn
T: 2 rode wijn
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:29:53 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94763458
Mo: succes met de toets!

Puff: succes met het chauffeuren!

Cali: Duiven zijn vliegende ratten en terecht dat je ervan baalt!!

Ja! Helsinki! Voor het werk idd :) Echt leuk *O*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94763783
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mn enkel gebroken!
Ik stapte over een hekje heen. -O- En toen brak ik mn enkel. -O-
Rete-onhandig!
Huh, raar!!
pi_94764207
Ik heb een jurk in de aanbieding, is een maat S, maar hij is mij te groot.. Denk wel een flinke maat S/kleine M. Hij hoort volgens mij niet tot op de grond, maar is een 'enkel-lang model'

Zwart, met een doorzichtig laagje, beetje Grieks.

Iemand interesse?
pi_94764245
Wat voor stof? :P
pi_94764251
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Huh, raar!!
Achja zo ken ik iemand die met zn snowboard over een heuveltje 'struikelde' terwijl ie al bijna stilstond, voorover viel en zn sleutelbeen brak. Als je rot terecht komt, geven je botten niet zo hard meer mee :P.
pi_94764452
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
Wat voor stof? :P
Beetje dikke los vallende stof, dus je hoeft er geen corrigerend ondergoed onder aan :P!!
pi_94764484
Kijk, dat scheelt enorm! Ben alleen bang dat een S te groot is voor mij :{
pi_94764508
Haha, nu even serieus :')!
pi_94764510
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

Plan Jät:
- Stop op cola.

O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:55:48 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94764511
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef V1z0R het volgende:
Kijk, dat scheelt enorm! Ben alleen bang dat een S te groot is voor mij :{
_O- Een S past misschien om jouw bovenbeen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94764588
zeg maar prob, als je van die jurk af wilt, moet je denk ik even een foto posten :)
pi_94764696
ja proeb, klinkt wel goed, doe es een foto? evt per PM.

Welk merk trouwens? Ook even om de maat in te schatten ;)
pi_94764702
:)

[ Bericht 83% gewijzigd door Probability op 29-03-2011 16:28:48 ]
pi_94764719
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef Perruche het volgende:
ja proeb, klinkt wel goed, doe es een foto? evt per PM.

Welk merk trouwens? Ook even om de maat in te schatten ;)
Van de H&M, maar dat zegt dus niets :')!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:00:58 #77
236335 neen
schone schijn
pi_94764753
O, deze dag is echt fantastisch.
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 16:01:19 #78
70532 loveli
N
pi_94764767
Oh, die is wel leuk. Maar zwart is niet mijn kleur en met een lange jurk worden m'n benen nooit iets anders dan blauw-wit.
crap in = crap out
pi_94764789
H&M valt altijd redelijk groot is mijn ervaring.

Neen, do tell? :D leuke dagen zijn goed!
pi_94764828
Hm... H&M zit me eigenlijk nooit goed en ik denk dat het niet echt mijn model is... jammer!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:04:42 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94764930
Ik denk niet dat ik 'm pas :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94764954
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk niet dat ik 'm pas :').
ik weet dat ik 'm niet pas ;)
pi_94765058
Hij valt serieus groot, heb hem ingesnoerd met dat touwtje.
pi_94765097
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef Probability het volgende:
even voor de beeldvorming, hoelang ben je?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:09:07 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94765125
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

ik weet dat ik 'm niet pas ;)
En ik :P.

Maar hij is wel leuk, Prob :Y.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 16:09:34 #86
70532 loveli
N
pi_94765143
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zo lang, dat ze niet rechtop op de foto past.
crap in = crap out
pi_94765191
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef MarMar het volgende:

[..]

1.75
pi_94765202
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik :P.

Maar hij is wel leuk, Prob :Y.
Ja, je voorgevel ;)
pi_94765220
Als je vriendje vraagt of je mee gaat hardlopen, wil hij dan zeggen dat je dik bent ( :')?)
pi_94765257
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
Als je vriendje vraagt of je mee gaat hardlopen, wil hij dan zeggen dat je dik bent ( :')?)
Zo subtiel zijn mannen niet :P
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 16:12:29 #91
70532 loveli
N
pi_94765263
quote:
Ligt eraan, ben je te dik?

Het zou ook kunnen dat 'ie liever wil dat je blijft eten en slapen en je zonder er erg in te hebben opeens 20 jaar saai getrouwd bent.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:12:38 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94765268
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef Probability het volgende:
Denk dat ik m wel over mn boobz krijg, maar voorzie problemen met het bilgedeelte :').
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 16:12:56 #93
70532 loveli
N
pi_94765283
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Denk dat ik m wel over mn boobz krijg, maar voorzie problemen met het bilgedeelte :').
Extra splitjes maken.
crap in = crap out
pi_94765308
quote:
Of dat ie het gezellig vindt om samen buiten te zijn, en ondertussen ook nog wat te doen :+.

Maar ik heb geen verstand van subtiele mannen, mijn vriendje zegt gewoon 'je wordt dik' en knijpt dan in de nieuwe vetrol :').
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:13:30 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94765319
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Extra splitjes maken.
Dat lukt vanzelf door even een paar keer te bukken denk ik :').
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:13:59 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94765340
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Of dat ie het gezellig vindt om samen buiten te zijn, en ondertussen ook nog wat te doen :+.

Maar ik heb geen verstand van subtiele mannen, mijn vriendje zegt gewoon 'je wordt dik' en knijpt dan in de nieuwe vetrol :').
Zo, da's de subtiliteit van een baksteen tegen je hoofd! :P
pi_94765411
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Ligt eraan, ben je te dik?

Het zou ook kunnen dat 'ie liever wil dat je blijft eten en slapen en je zonder er erg in te hebben opeens 20 jaar saai getrouwd bent.
Wel iets dikker ja ;)

Maar ik ga het niet doen, volgens mij denkt ie dat ie Billy Blanks is :')!
pi_94765414
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn man was subtieler dan dat "ik vind je nog wel mooi hoor" :')
pi_94765549
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zo, da's de subtiliteit van een baksteen tegen je hoofd! :P
Ach liever dat ie het eerlijk zegt dan dat ie subtiele hints gaat lopen geven :+. En ik zou hetzelfde doen :') (daarbij heeft ie gelijk, ik ben nu bijna 10!! kilo zwaarder dan toen we elkaar leerden kennen en het staat me niet). En hij weet dat ik teveel snoep oO< maar daar ben ik mee gestopt. Ik heb nu lekkers in huis, maar mag het niet allemaal in 1 dag opeten.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 16:20:53 #100
70532 loveli
N
pi_94765623
Ik hoor liever op tijd dat ik te dik word dan dat ik er zelf achter moet komen dat ik zowat op 70 zit en dan de reactie krijg "ja ik zag wel dat je aan was gekomen maar ik vind dit ook wel mooi".
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')