Thanks, dat vermoeden had ik al. Maar dan blijft 't dus de vraag wat eet ik dan wel. Een ei verdraag ik niet 's ochtends, helaas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet geen KH-arm brood nemen bij de stenge periode, daarna kan het prima. Je went heel erg snel aan een gekookt eitje bij je ontbijt (of ei in welke vorm dan ook)
Ja, ze had hem op hyves opgesnord. (oh god, mag ik dit vertellen? Naja, het is lang, lang geleden en anders, sorry, Greysquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zal haar er eens op wijzen![]()
Hij was heel jong, had ik gehoord
Had GB niet een Dr Atkins alternatief?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Thanks, dat vermoeden had ik al. Maar dan blijft 't dus de vraag wat eet ik dan wel. Een ei verdraag ik niet 's ochtends, helaas.
Dat had ze me verteld zaterdag ja, hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ze had hem op hyves opgesnord. (oh god, mag ik dit vertellen? Naja, het is lang, lang geleden en anders, sorry, Greys) en hij bleek 26 te zijn of zo.
Kaas? Tomatenprutje met avocado?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Thanks, dat vermoeden had ik al. Maar dan blijft 't dus de vraag wat eet ik dan wel. Een ei verdraag ik niet 's ochtends, helaas.
Ik heb niks hoor, doe het allemaal met het advies van Co en progje en bronnen op internetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had GB niet een Dr Atkins alternatief?
Had het bij jouw lijstje gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb niks hoor, doe het allemaal met het advies van Co en progje en bronnen op internet
Want jij was vegetarier toch? Dan is het wel echt lastig hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Oooooh, je bedoelt die atkins crackers! Ja, die heb ik uit de supermarkt gehaald. Heel handig als je toch een soort van brood achtig ontbijt wiltquote:
Kaas is een idee, maar lust alleen hele oude kaas. Oh, en daglijst: absoluut. Maar dan moet ik inderdaad wel precies weten wat wel en niet mag. Maak gewoon per dag een menu ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kaas? Tomatenprutje met avocado?
Pff. Als ik 't weer ga doen, moet ik echt vooraf voor 3 weken een daglijst maken, anders wordt 't niks.
Ik verzin het niet en ik zag al helemaal niet dat het niet mag, het is meer dat het kan zijn dat iemand die vers gaat low carben dat niet weet..quote:
Nee, geen vegetariër. Volgens mij zou ik er dan niet aan beginnen, want dan blijft er wel heel weinig over!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Want jij was vegetarier toch? Dan is het wel echt lastig hoor!
Ja maar 5 kg in drie weken!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:50 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Nee, geen vegetariër. Volgens mij zou ik er dan niet aan beginnen, want dan blijft er wel heel weinig over!
Eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, dat geloof ik ook wel.. maar een lijst van dingen die wél mogen is stimulerender dan de waslijst met forbidden f00dz0rz.
Die dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooh, je bedoelt die atkins crackers! Ja, die heb ik uit de supermarkt gehaald. Heel handig als je toch een soort van brood achtig ontbijt wilt
En wat is de max toegelaten KH?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:51 schreef Goodbye het volgende:
http://www.atkinsdieet.nl/khw/
Veel plezier er mee
Als je echt streng bent 20.quote:
Wederom in de categorie 'niet helemaal scherp' maar zie 't verband niet met mijn 'ben geen vegetariër' comment.quote:
True, maar ik vind mezelf niet de aangewezen persoon om dat te verschaffenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, dat geloof ik ook wel.. maar een lijst van dingen die wél mogen is stimulerender dan de waslijst met forbidden f00dz0rz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |