abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94771178
Met vooraf een menu bedacht te hebben lukt me dat prima, pasta en brood laten staan. Snoep daarentegen en af en toe wat frisdrank ;(
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94771190
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het heel moeilijk gaan krijgen als ik geen brood en pasta mag eten. Maar 3 weken... met een plan... en dingen die ik wel lekker vind... hmm hmm... en het is nu warm weer en dat maakt het gemakkelijker...
:D hahaha, ik ga geloof ik echt een boek schrijven :P

GB: ik heb het nagekeken en ik zat op -3,6 na anderhalve week! Dus die 5 kilo in 3 weken........da's dus waarschijnlijk het minimum!
pi_94771233
Zit echt heel hard te denken maar ben of niet helemaal scherp of heb 't nooit geweten, maar wat is nu (buiten eieren) een goed low carb ontbijt?

En stel dat je drie weken streng gaat low carben is 't dan gelijk kansloos als je bij 't ontbijt bijv. 1 koolhydraat arme boterham met kipfilet neemt ofzo?
pi_94771250
Goed nieuws, Co :7

Greys en ik waren trouwens zaterdag naar die sauna geweest en we hadden een hete wappermeneer in de Löyly sauna _O- :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94771282
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef ihatefastcars het volgende:
Zit echt heel hard te denken maar ben of niet helemaal scherp of heb 't nooit geweten, maar wat is nu (buiten eieren) een goed low carb ontbijt?

En stel dat je drie weken streng gaat low carben is 't dan gelijk kansloos als je bij 't ontbijt bijv. 1 koolhydraat arme boterham met kipfilet neemt ofzo?
Nee joh, dan ga je toch weer rustig opbouwen?

Ten minste, dat neem ik aan. Cooooooo?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94771295
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Goed nieuws, Co :7

Greys en ik waren trouwens zaterdag naar die sauna geweest en we hadden een hete wappermeneer in de Löyly sauna _O- :9~
Dezelfde? Greys durfde de sauna bijna niet in, zo hot vond ze die. :')
pi_94771304
Uhh... dat zou bij mij dan worden
O: sperziebonen en gekookt ei
T: plak kaas
L: grande salade
T: nootjes ofzo?
D: idioot veel groente met een stuk vlees
T: nootjes :')
pi_94771305
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oeh! En dan lowcarben als je schoonouders er zijn >:).
Denk dat ik dan überhaupt geen schoonouders meer heb! :D of eigenlijk :'( want dan ben ik allenig.
pi_94771338
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, wel een ander. Die in eerste instantie niet zo heet was. Maar dat lichaam, al wapperend, was heel fijn :9

En ze zei dat jij er ook niet in durfde, maar dat was dus gewoon gelogen? :P
pi_94771345
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoezo dat dan, was ze bang dat ze hem op zou eten? :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:42:21 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94771354
Ja, dat ontbijt, dat is wel een Probleem. Ik functioneer niet op 1 ei en in tegenstelling tot anderen heb ik ook never een vol gevoel na een ei. Iets met holle kies ofzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94771375
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat ontbijt, dat is wel een Probleem. Ik functioneer niet op 1 ei en in tegenstelling tot anderen heb ik ook never een vol gevoel na een ei. Iets met holle kies ofzo.
*meld ik dus ook niet, na 3 eieren wel.
pi_94771379
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uhh... dat zou bij mij dan worden
O: sperziebonen en gekookt ei
T: plak kaas
L: grande salade
T: nootjes ofzo?
D: idioot veel groente met een stuk vlees
T: nootjes :')
Wel uitkijken met de soorten groente die je kiest. Er zijn er ook weer bij die veel carbs bevatten (sperziebonen ook, maar die kan je wel nemen als je de rest van de dag keurig eet)
pi_94771388
quote:
Daarom zou ik er groentes bij doen. Maar wat is een goede ontbijtgroente?
Ik schreef net 'sperziebonen' maar ik kan me herinneren dat die ook als hoogcarb aangemerkt worden :P
pi_94771408
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoezo dat dan, was ze bang dat ze hem op zou eten? :D
Nou meer vanwege het geval dat JIJ in je nakie zit, maar HIJ mooi een handdoekje om z'n kont/edele delen heeft gewikkeld!
pi_94771430
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef ihatefastcars het volgende:

Je moet geen KH-arm brood nemen bij de stenge periode, daarna kan het prima. Je went heel erg snel aan een gekookt eitje bij je ontbijt (of ei in welke vorm dan ook)

Jullie vergeten dat je gewoon geen honger meer hebt als je dit doet, dus wat nu nog mega-moeilijk lijkt: namelijk al die dingen niet meer eten die je zo lekker vindt: dat speelt dan veel minder; want je hebt nergens zin in en je vergeet te eten als je niet oppast.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:44:16 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94771436
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*meld ik dus ook niet, na 3 eieren wel.
Ja en na drie weken mag je je cholesterol laten controleren :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94771475
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, wel een ander. Die in eerste instantie niet zo heet was. Maar dat lichaam, al wapperend, was heel fijn :9

En ze zei dat jij er ook niet in durfde, maar dat was dus gewoon gelogen? :P
Yup, dat was gelogen. Ik durf alles en ben zeker niet bang voor een hotte kerel. Bovendien vond ik hem niet heel hot. :+
pi_94771503
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Yup, dat was gelogen. Ik durf alles en ben zeker niet bang voor een hotte kerel. Bovendien vond ik hem niet heel hot. :+
Ik zal haar er eens op wijzen _O-

Hij was heel jong, had ik gehoord :P
pi_94771506
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, het cholesterol uit eieren wordt maar bar slecht opgenomen.
Daarnaast is je lijf zelf de voornaamste bron van cholesterolproductie. Goeie of slechte genen dus ;)
pi_94771508
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou meer vanwege het geval dat JIJ in je nakie zit, maar HIJ mooi een handdoekje om z'n kont/edele delen heeft gewikkeld!
Ahaaaaa tsja dan ga ik die hele sauna niet eens in.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:45:54 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94771521
Maar was ie hot omdat ie

- in de sauna stond
- koorts had
- fraai was vormgegeven

Hm?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:46:06 #248
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_94771526
quote:
Ik ook niet, daarom is lowcarb niets voor mij.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_94771557
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

_O- dat geloof ik graag. Nou is die tesamen met mijn HB historisch laag dus maak niet al te druk. Plus dat 1x eieren genoeg is voor 2 weken :X
pi_94771561
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar was ie hot omdat ie

- in de sauna stond
- koorts had
- fraai was vormgegeven

Hm?
Dat laatste :9 En van de sauna ging 'ie natuurlijk ook zweten en dat stond hem best goed O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')