abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94770641
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Klinkt goed! O+

Ik kwam pas tot de ontdekking dat Wisconsin gewoon een Mosterdmuseum heeft.
Guess where I'm going?! B-)
Ik mag hopen dat je een onverklaarbare liefde voor mosterd hebben? Anders; waarom in hemelsnaam? _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:30:08 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94770651
Kan je ook voor naar Doesburg, HPKMHWMW!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94770686
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou in principe gaat het afvallen vanaf nu minder snel, maar nu ga je het ook echt merken aan je broeken die losser gaan zitten en zo en dan is het wel degelijk vet wat aan het verbranden is en zolang je de KH's maar langzaam opbouwt over anderhalve week, blijft het er ook wel af hoor! :Y
Dat zou wel fijn zijn B-) Maar ik bereid me in ieder geval maar voor op een paar pondjes er bij, dan kan het alleen maar meevallen!

Moet inderdaad zeggen dat mijn spijkerbroek verrassend makkelijk aan ging vandaag. En hij kwam nog wel uit de was! :o
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:31:20 #204
236335 neen
schone schijn
pi_94770710
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*boks :')

Ik wacht ff sigme's ervaringen af, omdat zij ook niet zo'n vlees- en kaaseetster is.

En volgende week wordt kansloos, want drie dagen beurs.
Achteraf gezien kan het kansloos zijn wat je met eten hebt gedaan maar je weet dat het er aankomt dus eigenlijk is het nog kansrijk? Ideaal is het natuurlijk niet maar je kunt nu een plan maken om gewoon goed te doen of schade te beperken?
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:31:40 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94770723
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa, ik ook _O-

En ik kijk ook wel eens `Droomhuis in de zon` waarbij die Britten dan een huis zoeken en op een dor stukje land terecht komen. `Maar wel met zwembad! :o ` :')
Voor een prikkie! :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_94770730
Ff lijstjes dumpen :P

gister:
O: 150 gram magere kwark, 5 aarbeien, 1 weetabix
T: 2 tomaten
L: meergranen bth 30+ kaas, donker fries roggebrood met leverkaas
T: 2 rijstwafels, 1 kopje koffie met scheutje halfvolle melk
D: gekookte aardappelen, biefstukje, rode kool, appelmoes
T: 1 kopje koffie met scheutje halfvolle melk, 1 puur paaseitje
T: 1 appel met rozijntjes, glas optimel drink

today:
O: Banaan, groot glas optimel yoghurt drink
T: 1 tomaat, rijstwafel
L: meergranen bth philadelphia light, donker fries roggebrood met leverkaas
T: 1 rijstewafel met komkommer, 1 kopje koffie met scheutje halfvolle melk
D: 1 broodje shoarma, gebakken courgette, schaaltje sla met tomaat
T: 1 kopje koffie met scheutje halfvolle melk
S: 90 minuten fitness
T: schaaltje magere yoghurt met een appel
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:32:40 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94770769
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:31 schreef neen het volgende:

[..]

Achteraf gezien kan het kansloos zijn wat je met eten hebt gedaan maar je weet dat het er aankomt dus eigenlijk is het nog kansrijk? Ideaal is het natuurlijk niet maar je kunt nu een plan maken om gewoon goed te doen of schade te beperken?
Nou, ik sta drie dagen in een warme beurshal, zonder koelvoorzieningen en met als enige voedselleverpunt een soort cafetaria :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:32:51 #208
236335 neen
schone schijn
pi_94770778
Goodbye (en Calimero) was je ook bij de Birma-Siam spoorlijn geweest in Thailand?
pi_94770786
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*boks :')

Ik wacht ff sigme's ervaringen af, omdat zij ook niet zo'n vlees- en kaaseetster is.

En volgende week wordt kansloos, want drie dagen beurs.
Hmm...
M'n daglijstje hè
O: dubbele boterham met pure vlokken :9 :9
L: tosti hamkaas + tomaten-balsamicosalade
T: appel
D: spaghetti met spekjes, gegrillde courgette en paprika, met balsamico :9 :9
T: mininepmagnum
T: griekse yoghurt met lepel bosbessenjam
Totaal 1700
Ik zou het best moeilijk krijgen ;( :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:33:16 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94770795
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jeetje wat goed

Shit, zal ik nu standvastig eigenwijs blijven en het niet doen, of toch een poging wagen :')
Jij bent gemakkelijk aan het twijfelen te brengen :'). Vanmiddag zei je nog "Mij niet gezien!".

Ik wil het miss ook een week of 3 gaan proberen, maar dan moet ik wel een plan hebben en een duidelijk overzicht van wat ik wel en niet mag eten, want als ik dat niet doe, dan gaat het op dag 2 al fout.
Niet meer actief op Fok!
pi_94770803
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je een onverklaarbare liefde voor mosterd hebben? Anders; waarom in hemelsnaam? _O-
Ik zat wat artikelen op de LP website door te spitten voor interessante dingen om te doen en ben het mosterdmuseum echt verschillende keren tegen gekomen. :D
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je ook voor naar Doesburg, HPKMHWMW!
Daar ben ik al eens geweest. :D

Overigens ben ik nou niet echt een groot mosterd liefhebber ofzo. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_94770822
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, ik sta drie dagen in een warme beurshal, zonder koelvoorzieningen en met als enige voedselleverpunt een soort cafetaria :').
Kun je er niet een half uurtje per dag uit dan?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:34:23 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94770846
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kun je er niet een half uurtje per dag uit dan?
Jawel. Maar dan sta ik op een industrieterrein naast de snelweg :').
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:34:50 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94770867
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_94770900
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij bent gemakkelijk aan het twijfelen te brengen :'). Vanmiddag zei je nog "Mij niet gezien!".

Ik wil het miss ook een week of 3 gaan proberen, maar dan moet ik wel een plan hebben en een duidelijk overzicht van wat ik wel en niet mag eten, want als ik dat niet doe, dan gaat het op dag 2 al fout.
Nee, ik ben overtuigbaar, dat is anders. 4 kg! :9~
Maar als ik m'n daglijstje zo zie... waarschijnlijk zou het hopeloos worden :')
pi_94770941
quote:

[..]

Altijd gezellig! B-)

Ik zie nu trouwens al voor de 48e keer (ofzo) die uitermate irritante reclame van Zalando voorbij komen. Alleen al vanwege die stomme reclames ga ik daar dus echt geen schoenen kopen!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_94770952
quote:

[..]

Oh shit :X lama ;)
pi_94770977
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef neen het volgende:
Goodbye (en Calimero) was je ook bij de Birma-Siam spoorlijn geweest in Thailand?
Nee, heb dat deel van Thailand niet gepakt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:37:07 #219
236335 neen
schone schijn
pi_94771016
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kijk, ik zou dan natuurlijk lekker gaan frituren maar dat is niet goed. Gelukkig zijn hier ook nog verstandige mensen die hebben misschien een beter alternatief.

:') toen ik ooit eens werkte hadden we op vrijdag altijd bierdienst :') nou is dat lauw natuurlijk niets aan en met goed koude koelelementen en bier uit de koelkast hadden we na 8 uur werken nog een biertje op goede temperatuur. Daar niet nog ruimte voor anders?

Dus, roep maar :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94771023
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Altijd gezellig! B-)

Ik zie nu trouwens al voor de 48e keer (ofzo) die uitermate irritante reclame van Zalando voorbij komen. Alleen al vanwege die stomme reclames ga ik daar dus echt geen schoenen kopen!
Heb dankzij FOK! een jurkje bij Pabo besteld (deudgeweun ding hoor :D ) nou meuren, meuren! Echt gedragen door een kettingrookster ofzo de stank was niet te harden, heb het niet eens gepast.
pi_94771029
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk toch maar niet dat ik het ga doen.

Ergens in mijn schuilt een heel naar iemand die bovenkomt als schoonouders langer dan 24 uur mijn huis bezetten en ik verwacht dat ze ook haar gezicht laat zien als ik haar brood, rijst, aardappelen en pasta ontzeg. It is not a pretty sight! })
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:37:22 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94771038
Ik zou het heel moeilijk gaan krijgen als ik geen brood en pasta mag eten. Maar 3 weken... met een plan... en dingen die ik wel lekker vind... hmm hmm... en het is nu warm weer en dat maakt het gemakkelijker...
Niet meer actief op Fok!
pi_94771117
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee, ik ben overtuigbaar, dat is anders. 4 kg! :9~
Maar als ik m'n daglijstje zo zie... waarschijnlijk zou het hopeloos worden :')
Misschien moet je gewoon totaal niet kijken naar wat je nu per dag eet, maar kijken of 't haalbaar is 'voldoende' te eten met alle dingen die je dan mag eten?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:39:19 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94771165
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik denk toch maar niet dat ik het ga doen.

Ergens in mijn schuilt een heel naar iemand die bovenkomt als schoonouders langer dan 24 uur mijn huis bezetten en ik verwacht dat ze ook haar gezicht laat zien als ik haar brood, rijst, aardappelen en pasta ontzeg. It is not a pretty sight! })
Oeh! En dan lowcarben als je schoonouders er zijn >:).
pi_94771176
Iedereen die misschien low carb wil gaan doen; bereid je voor op een zware dag 3 en 4. Ik had het niet aan zien komen en ben toen een beetje de mist in gegaan. Had niet gehoeven als ik beter had geweten.

Je moet echt heel erg je best doen om genoeg te eten bij low carb en op dag 3 had ik gewoon echt te weinig gegeten. Ja, dan ga je je zwak voelen ja :P
pi_94771178
Met vooraf een menu bedacht te hebben lukt me dat prima, pasta en brood laten staan. Snoep daarentegen en af en toe wat frisdrank ;(
pi_94771190
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het heel moeilijk gaan krijgen als ik geen brood en pasta mag eten. Maar 3 weken... met een plan... en dingen die ik wel lekker vind... hmm hmm... en het is nu warm weer en dat maakt het gemakkelijker...
:D hahaha, ik ga geloof ik echt een boek schrijven :P

GB: ik heb het nagekeken en ik zat op -3,6 na anderhalve week! Dus die 5 kilo in 3 weken........da's dus waarschijnlijk het minimum!
pi_94771233
Zit echt heel hard te denken maar ben of niet helemaal scherp of heb 't nooit geweten, maar wat is nu (buiten eieren) een goed low carb ontbijt?

En stel dat je drie weken streng gaat low carben is 't dan gelijk kansloos als je bij 't ontbijt bijv. 1 koolhydraat arme boterham met kipfilet neemt ofzo?
pi_94771250
Goed nieuws, Co :7

Greys en ik waren trouwens zaterdag naar die sauna geweest en we hadden een hete wappermeneer in de Löyly sauna _O- :9~
pi_94771282
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef ihatefastcars het volgende:
Zit echt heel hard te denken maar ben of niet helemaal scherp of heb 't nooit geweten, maar wat is nu (buiten eieren) een goed low carb ontbijt?

En stel dat je drie weken streng gaat low carben is 't dan gelijk kansloos als je bij 't ontbijt bijv. 1 koolhydraat arme boterham met kipfilet neemt ofzo?
Nee joh, dan ga je toch weer rustig opbouwen?

Ten minste, dat neem ik aan. Cooooooo?
pi_94771295
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Goed nieuws, Co :7

Greys en ik waren trouwens zaterdag naar die sauna geweest en we hadden een hete wappermeneer in de Löyly sauna _O- :9~
Dezelfde? Greys durfde de sauna bijna niet in, zo hot vond ze die. :')
pi_94771304
Uhh... dat zou bij mij dan worden
O: sperziebonen en gekookt ei
T: plak kaas
L: grande salade
T: nootjes ofzo?
D: idioot veel groente met een stuk vlees
T: nootjes :')
pi_94771305
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oeh! En dan lowcarben als je schoonouders er zijn >:).
Denk dat ik dan überhaupt geen schoonouders meer heb! :D of eigenlijk :'( want dan ben ik allenig.
pi_94771338
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, wel een ander. Die in eerste instantie niet zo heet was. Maar dat lichaam, al wapperend, was heel fijn :9

En ze zei dat jij er ook niet in durfde, maar dat was dus gewoon gelogen? :P
pi_94771345
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoezo dat dan, was ze bang dat ze hem op zou eten? :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:42:21 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94771354
Ja, dat ontbijt, dat is wel een Probleem. Ik functioneer niet op 1 ei en in tegenstelling tot anderen heb ik ook never een vol gevoel na een ei. Iets met holle kies ofzo.
pi_94771375
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat ontbijt, dat is wel een Probleem. Ik functioneer niet op 1 ei en in tegenstelling tot anderen heb ik ook never een vol gevoel na een ei. Iets met holle kies ofzo.
*meld ik dus ook niet, na 3 eieren wel.
pi_94771379
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uhh... dat zou bij mij dan worden
O: sperziebonen en gekookt ei
T: plak kaas
L: grande salade
T: nootjes ofzo?
D: idioot veel groente met een stuk vlees
T: nootjes :')
Wel uitkijken met de soorten groente die je kiest. Er zijn er ook weer bij die veel carbs bevatten (sperziebonen ook, maar die kan je wel nemen als je de rest van de dag keurig eet)
pi_94771388
quote:
Daarom zou ik er groentes bij doen. Maar wat is een goede ontbijtgroente?
Ik schreef net 'sperziebonen' maar ik kan me herinneren dat die ook als hoogcarb aangemerkt worden :P
pi_94771408
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoezo dat dan, was ze bang dat ze hem op zou eten? :D
Nou meer vanwege het geval dat JIJ in je nakie zit, maar HIJ mooi een handdoekje om z'n kont/edele delen heeft gewikkeld!
pi_94771430
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef ihatefastcars het volgende:

Je moet geen KH-arm brood nemen bij de stenge periode, daarna kan het prima. Je went heel erg snel aan een gekookt eitje bij je ontbijt (of ei in welke vorm dan ook)

Jullie vergeten dat je gewoon geen honger meer hebt als je dit doet, dus wat nu nog mega-moeilijk lijkt: namelijk al die dingen niet meer eten die je zo lekker vindt: dat speelt dan veel minder; want je hebt nergens zin in en je vergeet te eten als je niet oppast.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:44:16 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94771436
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*meld ik dus ook niet, na 3 eieren wel.
Ja en na drie weken mag je je cholesterol laten controleren :').
pi_94771475
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, wel een ander. Die in eerste instantie niet zo heet was. Maar dat lichaam, al wapperend, was heel fijn :9

En ze zei dat jij er ook niet in durfde, maar dat was dus gewoon gelogen? :P
Yup, dat was gelogen. Ik durf alles en ben zeker niet bang voor een hotte kerel. Bovendien vond ik hem niet heel hot. :+
pi_94771503
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Yup, dat was gelogen. Ik durf alles en ben zeker niet bang voor een hotte kerel. Bovendien vond ik hem niet heel hot. :+
Ik zal haar er eens op wijzen _O-

Hij was heel jong, had ik gehoord :P
pi_94771506
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, het cholesterol uit eieren wordt maar bar slecht opgenomen.
Daarnaast is je lijf zelf de voornaamste bron van cholesterolproductie. Goeie of slechte genen dus ;)
pi_94771508
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou meer vanwege het geval dat JIJ in je nakie zit, maar HIJ mooi een handdoekje om z'n kont/edele delen heeft gewikkeld!
Ahaaaaa tsja dan ga ik die hele sauna niet eens in.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:45:54 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94771521
Maar was ie hot omdat ie

- in de sauna stond
- koorts had
- fraai was vormgegeven

Hm?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:46:06 #248
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_94771526
quote:
Ik ook niet, daarom is lowcarb niets voor mij.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_94771557
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

_O- dat geloof ik graag. Nou is die tesamen met mijn HB historisch laag dus maak niet al te druk. Plus dat 1x eieren genoeg is voor 2 weken :X
pi_94771561
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar was ie hot omdat ie

- in de sauna stond
- koorts had
- fraai was vormgegeven

Hm?
Dat laatste :9 En van de sauna ging 'ie natuurlijk ook zweten en dat stond hem best goed O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')