Ik mag hopen dat je een onverklaarbare liefde voor mosterd hebben? Anders; waarom in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik kwam pas tot de ontdekking dat Wisconsin gewoon een Mosterdmuseum heeft.
Guess where I'm going?!
Dat zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou in principe gaat het afvallen vanaf nu minder snel, maar nu ga je het ook echt merken aan je broeken die losser gaan zitten en zo en dan is het wel degelijk vet wat aan het verbranden is en zolang je de KH's maar langzaam opbouwt over anderhalve week, blijft het er ook wel af hoor!
Achteraf gezien kan het kansloos zijn wat je met eten hebt gedaan maar je weet dat het er aankomt dus eigenlijk is het nog kansrijk? Ideaal is het natuurlijk niet maar je kunt nu een plan maken om gewoon goed te doen of schade te beperken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks
Ik wacht ff sigme's ervaringen af, omdat zij ook niet zo'n vlees- en kaaseetster is.
En volgende week wordt kansloos, want drie dagen beurs.
Voor een prikkie!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, ik ook![]()
En ik kijk ook wel eens `Droomhuis in de zon` waarbij die Britten dan een huis zoeken en op een dor stukje land terecht komen. `Maar wel met zwembad!`
Nou, ik sta drie dagen in een warme beurshal, zonder koelvoorzieningen en met als enige voedselleverpunt een soort cafetariaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:31 schreef neen het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan het kansloos zijn wat je met eten hebt gedaan maar je weet dat het er aankomt dus eigenlijk is het nog kansrijk? Ideaal is het natuurlijk niet maar je kunt nu een plan maken om gewoon goed te doen of schade te beperken?
Hmm...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks
Ik wacht ff sigme's ervaringen af, omdat zij ook niet zo'n vlees- en kaaseetster is.
En volgende week wordt kansloos, want drie dagen beurs.
Jij bent gemakkelijk aan het twijfelen te brengenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jeetje wat goed
Shit, zal ik nu standvastig eigenwijs blijven en het niet doen, of toch een poging wagen
Ik zat wat artikelen op de LP website door te spitten voor interessante dingen om te doen en ben het mosterdmuseum echt verschillende keren tegen gekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je een onverklaarbare liefde voor mosterd hebben? Anders; waarom in hemelsnaam?
Daar ben ik al eens geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je ook voor naar Doesburg, HPKMHWMW!
Kun je er niet een half uurtje per dag uit dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik sta drie dagen in een warme beurshal, zonder koelvoorzieningen en met als enige voedselleverpunt een soort cafetaria.
Jawel. Maar dan sta ik op een industrieterrein naast de snelwegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je er niet een half uurtje per dag uit dan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan sta ik op een industrieterrein naast de snelweg.
Nee, ik ben overtuigbaar, dat is anders. 4 kg!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent gemakkelijk aan het twijfelen te brengen. Vanmiddag zei je nog "Mij niet gezien!".
Ik wil het miss ook een week of 3 gaan proberen, maar dan moet ik wel een plan hebben en een duidelijk overzicht van wat ik wel en niet mag eten, want als ik dat niet doe, dan gaat het op dag 2 al fout.
Altijd gezellig!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh shitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, heb dat deel van Thailand niet gepakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef neen het volgende:
Goodbye (en Calimero) was je ook bij de Birma-Siam spoorlijn geweest in Thailand?
Kijk, ik zou dan natuurlijk lekker gaan frituren maar dat is niet goed. Gelukkig zijn hier ook nog verstandige mensen die hebben misschien een beter alternatief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik sta drie dagen in een warme beurshal, zonder koelvoorzieningen en met als enige voedselleverpunt een soort cafetaria.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Heb dankzij FOK! een jurkje bij Pabo besteld (deudgeweun ding hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Altijd gezellig!
Ik zie nu trouwens al voor de 48e keer (ofzo) die uitermate irritante reclame van Zalando voorbij komen. Alleen al vanwege die stomme reclames ga ik daar dus echt geen schoenen kopen!
Ik denk toch maar niet dat ik het ga doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent gemakkelijk aan het twijfelen te brengen. Vanmiddag zei je nog "Mij niet gezien!".
Ik wil het miss ook een week of 3 gaan proberen, maar dan moet ik wel een plan hebben en een duidelijk overzicht van wat ik wel en niet mag eten, want als ik dat niet doe, dan gaat het op dag 2 al fout.
Misschien moet je gewoon totaal niet kijken naar wat je nu per dag eet, maar kijken of 't haalbaar is 'voldoende' te eten met alle dingen die je dan mag eten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee, ik ben overtuigbaar, dat is anders. 4 kg!![]()
Maar als ik m'n daglijstje zo zie... waarschijnlijk zou het hopeloos worden
Oeh! En dan lowcarben als je schoonouders er zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik denk toch maar niet dat ik het ga doen.
Ergens in mijn schuilt een heel naar iemand die bovenkomt als schoonouders langer dan 24 uur mijn huis bezetten en ik verwacht dat ze ook haar gezicht laat zien als ik haar brood, rijst, aardappelen en pasta ontzeg. It is not a pretty sight!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het heel moeilijk gaan krijgen als ik geen brood en pasta mag eten. Maar 3 weken... met een plan... en dingen die ik wel lekker vind... hmm hmm... en het is nu warm weer en dat maakt het gemakkelijker...
Nee joh, dan ga je toch weer rustig opbouwen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef ihatefastcars het volgende:
Zit echt heel hard te denken maar ben of niet helemaal scherp of heb 't nooit geweten, maar wat is nu (buiten eieren) een goed low carb ontbijt?
En stel dat je drie weken streng gaat low carben is 't dan gelijk kansloos als je bij 't ontbijt bijv. 1 koolhydraat arme boterham met kipfilet neemt ofzo?
Dezelfde? Greys durfde de sauna bijna niet in, zo hot vond ze die.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Goed nieuws, Co![]()
Greys en ik waren trouwens zaterdag naar die sauna geweest en we hadden een hete wappermeneer in de Löyly sauna![]()
Denk dat ik dan überhaupt geen schoonouders meer heb!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh! En dan lowcarben als je schoonouders er zijn.
Nee, wel een ander. Die in eerste instantie niet zo heet was. Maar dat lichaam, al wapperend, was heel fijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dezelfde? Greys durfde de sauna bijna niet in, zo hot vond ze die.
Hoezo dat dan, was ze bang dat ze hem op zou eten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dezelfde? Greys durfde de sauna bijna niet in, zo hot vond ze die.
*meld ik dus ook niet, na 3 eieren wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat ontbijt, dat is wel een Probleem. Ik functioneer niet op 1 ei en in tegenstelling tot anderen heb ik ook never een vol gevoel na een ei. Iets met holle kies ofzo.
Wel uitkijken met de soorten groente die je kiest. Er zijn er ook weer bij die veel carbs bevatten (sperziebonen ook, maar die kan je wel nemen als je de rest van de dag keurig eet)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uhh... dat zou bij mij dan worden
O: sperziebonen en gekookt ei
T: plak kaas
L: grande salade
T: nootjes ofzo?
D: idioot veel groente met een stuk vlees
T: nootjes
Daarom zou ik er groentes bij doen. Maar wat is een goede ontbijtgroente?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat ontbijt, dat is wel een Probleem. Ik functioneer niet op 1 ei en in tegenstelling tot anderen heb ik ook never een vol gevoel na een ei. Iets met holle kies ofzo.
Nou meer vanwege het geval dat JIJ in je nakie zit, maar HIJ mooi een handdoekje om z'n kont/edele delen heeft gewikkeld!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, was ze bang dat ze hem op zou eten?
Je moet geen KH-arm brood nemen bij de stenge periode, daarna kan het prima. Je went heel erg snel aan een gekookt eitje bij je ontbijt (of ei in welke vorm dan ook)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef ihatefastcars het volgende:
Zit echt heel hard te denken maar ben of niet helemaal scherp of heb 't nooit geweten, maar wat is nu (buiten eieren) een goed low carb ontbijt?
En stel dat je drie weken streng gaat low carben is 't dan gelijk kansloos als je bij 't ontbijt bijv. 1 koolhydraat arme boterham met kipfilet neemt ofzo?
Ja en na drie weken mag je je cholesterol laten controlerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*meld ik dus ook niet, na 3 eieren wel.
Yup, dat was gelogen. Ik durf alles en ben zeker niet bang voor een hotte kerel. Bovendien vond ik hem niet heel hot.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, wel een ander. Die in eerste instantie niet zo heet was. Maar dat lichaam, al wapperend, was heel fijn![]()
En ze zei dat jij er ook niet in durfde, maar dat was dus gewoon gelogen?
Ik zal haar er eens op wijzenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Yup, dat was gelogen. Ik durf alles en ben zeker niet bang voor een hotte kerel. Bovendien vond ik hem niet heel hot.
Dat valt wel mee, het cholesterol uit eieren wordt maar bar slecht opgenomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en na drie weken mag je je cholesterol laten controleren.
Ahaaaaa tsja dan ga ik die hele sauna niet eens in.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou meer vanwege het geval dat JIJ in je nakie zit, maar HIJ mooi een handdoekje om z'n kont/edele delen heeft gewikkeld!
Ik ook niet, daarom is lowcarb niets voor mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en na drie weken mag je je cholesterol laten controleren.
Dat laatstequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar was ie hot omdat ie
- in de sauna stond
- koorts had
- fraai was vormgegeven
Hm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |