Voor mijn doen best oké! Nog niet postwaardig, maar ik kom er wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
QFT!!!
Hoe gaat het met jouw lijstjes?
Duvel is later thuis en ik ben pufloos. Bak pasta met groenten uit de vriezer getrokken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Jongedame, je maakt maar puf! Of beter, duvel puft naar de winkel om gezond voer te scoren en wat diepvriesgroenten en -vlees!![]()
![]()
En dan kan je dat soort akkefietjes ook nooit terugvinden op internet! Bestaan er geen sites die meldkamers afluisteren? Of van die scanners?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Er is weer politie hier en ik weet niet waarom en daar kan mijn nieuwsgierige ik helemaal niet tegen!.
Idd, ik was ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
En dan kan je dat soort akkefietjes ook nooit terugvinden op internet! Bestaan er geen sites die meldkamers afluisteren? Of van die scanners?
twitter!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
En dan kan je dat soort akkefietjes ook nooit terugvinden op internet! Bestaan er geen sites die meldkamers afluisteren? Of van die scanners?
Wauwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef anna82 het volgende:
Ha, hier wandelen we heel vaak langs, maar zo kun je natuurlijk vele malen beter binnenkijken:
http://www.funda.nl/koop/(...)ulststraat-45/fotos/
Het huis van Tooske en Bastiaan, let vooral op de opgezette wolf. Tasty!
Een prachtig huis. Dat behang!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw
Afgezien van die wolf en het tijgerkleed dan
Prachtig huis, oerlelijke inrichting. Brrrrr.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef anna82 het volgende:
Ha, hier wandelen we heel vaak langs, maar zo kun je natuurlijk vele malen beter binnenkijken:
http://www.funda.nl/koop/(...)ulststraat-45/fotos/
Het huis van Tooske en Bastiaan, let vooral op de opgezette wolf. Tasty!
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Spanje echt een overgewaardeerd land
Vond ik ook, maar toen gingen we naarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Het binnenland is geweldig mooi!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Goed! Op de één of andere manier gaat het veel lekkerder dan voor die dip die ik had. Gewicht fluctueert wel ietsje meer, maar in totaal is er vandaag 4,1 kilo afquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:16 schreef conleche het volgende:
Andalusie! Barcelona! Eigenlijk vrijwel alles wat niet Benidorm, Lloret en Blanes heet.
GB, hoe'st met de low carb?
Jaaaaaaaa, ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb bij Spanje altijd zo'n beeld van dit:
[ afbeelding ]
en dit soort hotels:
[ afbeelding ]
en dan opgevuld met dit soort types:
[ afbeelding ]
Hoe is het met de voorbereidingen eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Nou, misschien als ik niet meer weet waar ik op vakantie heen moet ofzo
Vond Had ik ook, maar toen gingen we naarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb bij Spanje altijd zo'n beeld van dit:
[ afbeelding ]
en dit soort hotels:
[ afbeelding ]
en dan opgevuld met dit soort types:
[ afbeelding ]
Voorbereidingen van wat? Rome of Vietnam?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoe is het met de voorbereidingen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vond Had ik ook, maar toen gingen we naarAndalusië
Ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, ik ook![]()
En ik kijk ook wel eens `Droomhuis in de zon` waarbij die Britten dan een huis zoeken en op een dor stukje land terecht komen. `Maar wel met zwembad!`
Voor Rome heb je al een boekje gekregen dus dat komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voorbereidingen van wat? Rome of Vietnam?
Goed hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed! Op de één of andere manier gaat het veel lekkerder dan voor die dip die ik had. Gewicht fluctueert wel ietsje meer, maar in totaal is er vandaag 4,1 kilo af
Damn girl! Goed bezig... op de helft nu ongeveer of wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed! Op de één of andere manier gaat het veel lekkerder dan voor die dip die ik had. Gewicht fluctueert wel ietsje meer, maar in totaal is er vandaag 4,1 kilo af
Nou, nog niet veel voorbereid eigenlijk. Behalve dat we wel weten hoe we ongeveer willen gaan reizen. We willen ook Angkor Wat er nog bij pakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voor Rome heb je al een boekje gekregen dus dat komt vast wel goed.
Vietnam bedoel ik natuurlijk.
Jeetje wat goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Komt allemaal vanwege het niet opgegeten pepermuntje natuurlijkquote:
Is wel voor een groot deel vocht, hoor. Verwacht in ieder geval wel dat er ietsje bijkomt als ik weer koolhydraten ga eten. Maar je maakt wel even een fijne kickstart en vooral het gevoel dat het allemaal zo lekker loopt is een goede duw in de richting om niet aan de suikers te gaan zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jeetje wat goed
Shit, zal ik nu standvastig eigenwijs blijven en het niet doen, of toch een poging wagen
Hmmmm, misschien dan vanavond toch maar een salade in plaats van de gevulde pasta die ik in gedachten had. Wat goed zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Komt allemaal vanwege het niet opgegeten pepermuntje natuurlijk![]()
Wat een suf moment was dat![]()
![]()
Senk joequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef neen het volgende:
[..]
Damn girl! Goed bezig... op de helft nu ongeveer of wat?
van de lowcarbtijd
Angkor is mooi! Zeker doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, nog niet veel voorbereid eigenlijk. Behalve dat we wel weten hoe we ongeveer willen gaan reizen. We willen ook Angkor Wat er nog bij pakken![]()
Misschien wel visum al vast regelen, is voor Vietnam lastiger dan voor bijvoorbeeld Thailand.. Maar het ligt nu even op een laag pitje, komt vanzelf wel weer
Ik had het gewoon écht niet in de gatenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Je zat me ook echt zo verbaasd aan te kijken. Wat, wat, waaaaat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik boek sowieso alles daar pas hoor! Maar een beetje een idee in je hoofd hebben van wat je wilt en wat er kán is natuurlijk wel fijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Angkor is mooi! Zeker doen.![]()
Sprak pas iemand die ook net in Vietnam is geweest en die zei dat je werkelijk struikelde over de travel agents struikelt in Vietnam.No worries dus.
*boksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jeetje wat goed
Shit, zal ik nu standvastig eigenwijs blijven en het niet doen, of toch een poging wagen
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik boek sowieso alles daar pas hoor! Maar een beetje een idee in je hoofd hebben van wat je wilt en wat er kán is natuurlijk wel fijn!
En we willen van het Noorden naar het Zuiden afdalen en dan via de Mekong Cambodja in gaan
Nou in principe gaat het afvallen vanaf nu minder snel, maar nu ga je het ook echt merken aan je broeken die losser gaan zitten en zo en dan is het wel degelijk vet wat aan het verbranden is en zolang je de KH's maar langzaam opbouwt over anderhalve week, blijft het er ook wel af hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is wel voor een groot deel vocht, hoor. Verwacht in ieder geval wel dat er ietsje bijkomt als ik weer koolhydraten ga eten. Maar je maakt wel even een fijne kickstart en vooral het gevoel dat het allemaal zo lekker loopt is een goede duw in de richting om niet aan de suikers te gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |